Ku ei kerta passaa ees ikävöidä mua. 😭
Ei sitte niin.
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se ole aina parempi, ettei kukaan tunne vuoksesi ikävän tuskaa?
- Anonyymi
Kertoohan se sen, että on täysin yhdentekevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoohan se sen, että on täysin yhdentekevä.
Eikö sekin ole parempi sen tousen kannalta kuin ikävä ja sen tuoma kipu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei saisi olla surullinen jos rakkauden kohde ei välitä? Vaikka se olisi toisen kannalta parempi olla ikävöimättä niin tuossa tilanteessa on silti todella luonnollista olla surullinen. Sivusta vain kommentoin, koska kommenttisi oli niin outo.
- Anonyymi
Saa tunteakin, jos ei älyä auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen kannalta? Entä sen toisen?
- Anonyymi
Ikävöinti ei ole varsinainen voimavara elämässä. Itse ainakin tarvitsen joskus voimavarani ihan arjessa selviämiseen kuin ikävöintiin. Yritän siis ajatella ja tehdä muuta vaihtelevalla menestyksellä. Varsinkin kun jos ihan tarkkoja ollaan ei ole oikein mitään käytännön todistetta että hän olisi kiinnostunut.
- Anonyymi
Ketä sua ja mistä? Näin eilen erään...
- Anonyymi
Omitko sen ”olet yhdentekevä” -aloituksen? Ei kannata siitä vetää johtopäätöksiä, koska et voi tietää keneltä kenelle se oli. Eihän siinä ollut edes mitään tunnistetta. Minusta se haiskahti trollilta.
- Anonyymi
Tää aloitus on samalta trollaajalta. Ja kommentoi myös omiin sekopäisiin juttuihinsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää aloitus on samalta trollaajalta. Ja kommentoi myös omiin sekopäisiin juttuihinsa
Eihän sen trollin juttuja kukaan muu juuri kommentoi kun se itse, joku yrittää puhua järkeä tai erehtyy silittelemään päätä joskus, ottaapi siitä keksin ja hankkii elämän, sääli on sairautta ontuvaa teeskenteleville (ihan hyvä silti etten ole hoitaja)
- Anonyymi
Näyttää olevan trolleja enemmänkin liikkeellä, en oo tuota mainitsemaasi ketjua edes nähnyt. En asu palstalla. Tuohon aikaan, kun vastasit, olin jo nukkumassa ja päivän paiskinut taas töitä. Ilmeisesti ois syytä pysytellä täältä kokonaan pois...
Ystäviä aina ikävöin kun ei ole aikaa arjessa niille ja täällä sen hetken paussi vaan selvittää aivoja.
- Anonyymi
huh valtakunta pääsin vieltakas kirjottelee mut toistaseks oon saanu bannit
oon ehk vähä sekopää niin sen siitä saa mut jos vähä yrittäsin olla kiltimmi tästedes
- Anonyymi
Aikuiset eivät leiki jatkuvaa kissa hiiri leikkiä. Ehkä et ole psyykkisesti terve parisuhteeseen.
- Anonyymi
En leikkinyt tarkoituksella sellaista, vaikka se varmaan siltä vaikuttikin. Nykyään on muutenkin tapana leimata hirveän helposti psyykkisesti sairaaksi. Kyllä sitä kissahiirileikkiä voi tarkoituksella tervekin leikkiä. Ihastuminen sekoittaa pään. Ja myös monissa lehtiartikkeleissa sanotaan ettei saa olla liian helppo.
- Anonyymi
Vähän vaikea vastata mitään kun ei tiedä kuka haluaa ja kenen ikävöivän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1218454
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1415364Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333745Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1283582Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352624Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3581552Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981547Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?711410Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376