Oletkohan kuollut?
Sellaista vain että
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sellainen epäilys on tullut?
- Anonyymi
Huolesta. Eipä taida täällä selvitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolesta. Eipä taida täällä selvitä.
Jos sinulla on kyseisen henkilön numero ja hänellä on whatsapp niin käy katsomassa onko ollut paikalla lähiaikoina. Jos on niin hyvin todennäköisesti elää. Vinkkinä vaan.
- Anonyymi
Mä ainakin elossa vielä. Luulisin.
- Anonyymi
Sitähän sinä toivoisit
- Anonyymi
Ja mistähän sinä tiedät mitä toinen toivoo? Todella loukkaavaa jos hän kuvittelee minun toivovan jotain tuollaista!
- Anonyymi
En toivo. Miksi hän toivoisi kuolemaasi?
En. Hyvin elossa.
- Anonyymi
En ainakaan vielä. Kyllä sen sitten näkee, kun niin tapahtuu.
- Anonyymi
Olo on kyllä sellainen että saattaahan se hyvinkin pian olla niinkin. Tai voi olla olemattakin.
- Anonyymi
Älä kuole ennen minua. Kun sinun kuolemasi merkitsee minulle enemmän kuin minun kuolemani sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kuole ennen minua. Kun sinun kuolemasi merkitsee minulle enemmän kuin minun kuolemani sinulle.
Ihan hyvin oot pärjännyt tähänkin asti. Ei se minun kuolema sinun elämääsi paljon hetkauta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin oot pärjännyt tähänkin asti. Ei se minun kuolema sinun elämääsi paljon hetkauta.
Mistä tiedät?
Anonyymi kirjoitti:
Katsokin että pysyt elossa. Pistän pumppaan sun puolesta ilmaa keuhkoihin, jos täytyy täältä ei todellakaan kukaan luovuta ennen aikoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
No ensinnäkin siitä että täytyy täällä kysyä oletko kuollut. Jos sillä ois jotain väliä niin varmaan oikeassa elämässäkin tietäisit oonko kuollut vai en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ensinnäkin siitä että täytyy täällä kysyä oletko kuollut. Jos sillä ois jotain väliä niin varmaan oikeassa elämässäkin tietäisit oonko kuollut vai en.
Niin tietäisin. Etsisin kuolinilmoitukset läpi. On tämäkin keskustelunaihe, no itseppähän aloitin. Minulla voi olla omat syyni, miksi kysyn täällä, enkä oikeassa elämässä, eikä se syy ole ainakaan se, ettei hänen kuolemallaan ole minulle mitään väliä. Mää arvasin tämän, sinä olet kuin hän. Hän ajattelus juuri noin kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tietäisin. Etsisin kuolinilmoitukset läpi. On tämäkin keskustelunaihe, no itseppähän aloitin. Minulla voi olla omat syyni, miksi kysyn täällä, enkä oikeassa elämässä, eikä se syy ole ainakaan se, ettei hänen kuolemallaan ole minulle mitään väliä. Mää arvasin tämän, sinä olet kuin hän. Hän ajattelus juuri noin kuin sinä.
Luulet vain että olen hän. En ole. Ja en minä mitään kuolinilmoitus halua turhaa tuhlausta kyllä ne tietää joita koskettaa muutenkin tarvii koko maailman saada tietää oon tehnyt selväksi sitten kun kuolen etten tarvitse kukkalaitteittakaan kuolevat vaan haudalle nekin. Tuokoot kukkansa ihmiset vielä kun elän turha sitten haudalle tulla itkemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet vain että olen hän. En ole. Ja en minä mitään kuolinilmoitus halua turhaa tuhlausta kyllä ne tietää joita koskettaa muutenkin tarvii koko maailman saada tietää oon tehnyt selväksi sitten kun kuolen etten tarvitse kukkalaitteittakaan kuolevat vaan haudalle nekin. Tuokoot kukkansa ihmiset vielä kun elän turha sitten haudalle tulla itkemään.
Et tietenkäön ole hän. Ajatuksesi vain ovat samantyylisiä Ymmärrän mitä tarkoitat. Mutta ymmärrätkö sinä sen, että minulla voi olla syyni miksi tein aloituksen tänne? Sellaiset syyt, joista sinulla ei ole aavistustakaan, joten et voi oikeasti väittää, ettei hänen kuolemansa merkitsusi yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tietenkäön ole hän. Ajatuksesi vain ovat samantyylisiä Ymmärrän mitä tarkoitat. Mutta ymmärrätkö sinä sen, että minulla voi olla syyni miksi tein aloituksen tänne? Sellaiset syyt, joista sinulla ei ole aavistustakaan, joten et voi oikeasti väittää, ettei hänen kuolemansa merkitsusi yhtään mitään.
En väitäkään ettei hänen. Puhukin itsestäni ja sinä puhut minulle kuin olisin hän. Sekavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En väitäkään ettei hänen. Puhukin itsestäni ja sinä puhut minulle kuin olisin hän. Sekavaa.
No täällähän nyt vastataan ikäänkuin hänelle. Ei siinä sen kummempia. Me molemat kirjoitimme omista löhtökohdistamme. Etkö ottaisi arkkuakaan? Minä en halyaisi arkkua. Onkohan se pakollinen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla paljon kusta päässä että kirjoittaa ventovieraalle ihmiselle noin.
- Anonyymi
Kun merkityksellisestä ihmisestä ei kuulu mitään, herää usein huoli. Ja mitä merkityksellusempi ihminen on, sitä pahinta pelkää.
- Anonyymi
En ole. Täysissä voimissa, samanlainen ilta kun viimeksi
- Anonyymi
Aika monella on nykyään tietojenluovutuskiellot käytössä kotiosoitteesta ja autosta ja puhelinnumero uusi ja salainen puhelinmyynnin takia tai prepaid-liittymä ym.
- Anonyymi
Sitä on yön taliaivot olleet ahkerina, kovasti on puntaroitu ja voivoteltu vieraitten ihmisten kuolemaa, nähtävästi se on näille tärkeempää kuin tuttujen ihmisten poismeno.
- Anonyymi
Menkää helvetissä tutkituttaan päänne, ton enempää pää ei voi seota mitä ketjussa olevilla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475305Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "531857Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141385
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41250No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26124981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877