Uusi elokuva kuvataan Lieksassa

Anonyymi

9

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Artikkelissa ei mainita Lieksaa.

      • Anonyymi

        Pieni, mitätön paikkakunta mainitaan.


    • Renny paljastaa jo joitakin yksityiskohtia tulevasta Lieksa-elokuvasta. Ensimmäisessä kohtauksessa Monolan aitta lentää räjähdyksessä taivaan tuuliin ja Jackie Chan taistelee kiinalaisia roistoja vastaan kaarisillan kaarilla. Siksi Renny toivoo, että kaarisiltaa ei mentäisi ihan vielä purkamaan ennen kuin elokuva on tehty.

    • Anonyymi

      Taitaa kuvassa todellakin olla entinen hunsvotin näköinen Lauri jonkun tuntemattoman pallopään vieressä.

      • Anonyymi

        Elokuvaa kuvataan taas museolla kuten sorjosta kuvattiin, mutta nyt sillä erotuksella että museon mökit räjäytellään taivaantuliin! Pääosassa on Bruce Willis joka on hyvien puolella, ja jota ammutaan ainakin 7 konepistoolilla ja ei sitten tule Brucelle muuta kuin yksi naarmu käsivarteen! Verta valuu kuitenkin useita litroja ja tantereet on punaisena!
        Samassa rytäkässä Bruce houkuttelee konnat peräänsä ja ui Lieksanjoen yli pappilan rannasta Puustellin rantaan suuri konnalauma kintereillään ja pakenee vanhaan osulaan ja linnottautuu sen katolle tulitaisteluun! Konnat harhautuu senverran ylävirtaan että menevät kaarisillalle ja panostavat sen kulkiessaan! Yksi konna löytää sieltä erään Lieksalaisen lippalakin joka oli pudonnut eräältä pyöräilijältä joka kerran puustellireissulla suistui tiesivuun ja kadotti lippalakkinsa! Sitten rosvot lähtee yläkylälle päin etsimään Brucea ja kävelevät osulan nurkalle jossa bruce on passissa ja ampuu ainakin kaksi rosvoa yhdellä laukauksella ja sitten lähtee yläkylille päin ja liukkaasti!
        Rosvot närkästyy pahemman kerran ja räjäyttävät osulan maantasalle, josta nousee äläkkä kun kultturillisesti arvokas homevarasto tuhoutuu!
        Sittempä elokuvan teko loppuu vähäksi aikaa kun apurahoja ei tule ja Rennyn rahat on kiinni Hollywoodissa eikä niitä riitä enää, mutta jatkavat sitten myöhemmin, ehkä seuraavana vuonna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elokuvaa kuvataan taas museolla kuten sorjosta kuvattiin, mutta nyt sillä erotuksella että museon mökit räjäytellään taivaantuliin! Pääosassa on Bruce Willis joka on hyvien puolella, ja jota ammutaan ainakin 7 konepistoolilla ja ei sitten tule Brucelle muuta kuin yksi naarmu käsivarteen! Verta valuu kuitenkin useita litroja ja tantereet on punaisena!
        Samassa rytäkässä Bruce houkuttelee konnat peräänsä ja ui Lieksanjoen yli pappilan rannasta Puustellin rantaan suuri konnalauma kintereillään ja pakenee vanhaan osulaan ja linnottautuu sen katolle tulitaisteluun! Konnat harhautuu senverran ylävirtaan että menevät kaarisillalle ja panostavat sen kulkiessaan! Yksi konna löytää sieltä erään Lieksalaisen lippalakin joka oli pudonnut eräältä pyöräilijältä joka kerran puustellireissulla suistui tiesivuun ja kadotti lippalakkinsa! Sitten rosvot lähtee yläkylälle päin etsimään Brucea ja kävelevät osulan nurkalle jossa bruce on passissa ja ampuu ainakin kaksi rosvoa yhdellä laukauksella ja sitten lähtee yläkylille päin ja liukkaasti!
        Rosvot närkästyy pahemman kerran ja räjäyttävät osulan maantasalle, josta nousee äläkkä kun kultturillisesti arvokas homevarasto tuhoutuu!
        Sittempä elokuvan teko loppuu vähäksi aikaa kun apurahoja ei tule ja Rennyn rahat on kiinni Hollywoodissa eikä niitä riitä enää, mutta jatkavat sitten myöhemmin, ehkä seuraavana vuonna.

        Kyllä täällä "ihan hyviä" elokuvan käsikirjoittajia löytyy. Joko on Oscar tulossa.
        Ei tosi,,,mieli on mustana mutta kiitos kirjoittajille,saitte hymyn huulilleni pitkästä aikaa.
        Oikeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elokuvaa kuvataan taas museolla kuten sorjosta kuvattiin, mutta nyt sillä erotuksella että museon mökit räjäytellään taivaantuliin! Pääosassa on Bruce Willis joka on hyvien puolella, ja jota ammutaan ainakin 7 konepistoolilla ja ei sitten tule Brucelle muuta kuin yksi naarmu käsivarteen! Verta valuu kuitenkin useita litroja ja tantereet on punaisena!
        Samassa rytäkässä Bruce houkuttelee konnat peräänsä ja ui Lieksanjoen yli pappilan rannasta Puustellin rantaan suuri konnalauma kintereillään ja pakenee vanhaan osulaan ja linnottautuu sen katolle tulitaisteluun! Konnat harhautuu senverran ylävirtaan että menevät kaarisillalle ja panostavat sen kulkiessaan! Yksi konna löytää sieltä erään Lieksalaisen lippalakin joka oli pudonnut eräältä pyöräilijältä joka kerran puustellireissulla suistui tiesivuun ja kadotti lippalakkinsa! Sitten rosvot lähtee yläkylälle päin etsimään Brucea ja kävelevät osulan nurkalle jossa bruce on passissa ja ampuu ainakin kaksi rosvoa yhdellä laukauksella ja sitten lähtee yläkylille päin ja liukkaasti!
        Rosvot närkästyy pahemman kerran ja räjäyttävät osulan maantasalle, josta nousee äläkkä kun kultturillisesti arvokas homevarasto tuhoutuu!
        Sittempä elokuvan teko loppuu vähäksi aikaa kun apurahoja ei tule ja Rennyn rahat on kiinni Hollywoodissa eikä niitä riitä enää, mutta jatkavat sitten myöhemmin, ehkä seuraavana vuonna.

        Renny ja Bruce pahoittelee jo etukäteen sitä, että museo pitää räjäyttää, mutta joskus taiteen eteen on vain tehtävä uhrauksia. Ja tuohan tämä elokuva Lieksaan paljon hyvää pöhinää, eikä pelkästään sitä mikä syntyy kun Osulan homeet räjäytetään ilmoille.


    • Anonyymi

      Muistan, kun Nurmeksen missi Tarja Smura otti pitkätukkaisen hunsvotin Lauri Harjolan kaverikseen, vaikka parempiakin miehitä olisi löytynyt Nurmeksestakin.

    • Anonyymi

      Lauri Harjolasta tuli Renny Harlin. Kukapa sitä Lauri nimeä ulkomailla käyttäisi. Enempää kuin Urho nimeäkään. Eräs mies muinoin presidentti Kekkosen aikaan halusi vaihtaa nimensä, joka oli Urho Paskiainen. Uudeksi nimeksi hän otti nimen Pekka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe