Taas on mietitty hakuja pää märkänä ja tultu siihen tulokseen, että Red Bull Salzburg yli 1.5 maalia on hyvä haku. Kerrointa sille saa 2.05 tai yli firmasta riippuen. Vastassa on Liverpool, joka takuuvarmasti tekee maalin, joten jos Salzburg meinaa jatkaa lohkosta, sen pitää voittaakseen luultavasti tehdä vähintään kaksi. Moni asia viittaa runsasmaaliseen matsiin. Salzburg on tehnyt kymmenkunta kertaa putkeen vähintään kaksi maalia kotonaan, eikä Poolin puolustus ole ihan maailman paras, joten pari kotijoukkueen maalia ei ole mikään mahdottomuus. Allekirjoittanut heittää tulosarvauksena Salzburgille 1-2 ja Poolille 2-3 maalia.
allekirjoittanut
UCL 10.-11.joulukuuta
Anonyymi
1
146
Vastaukset
- Anonyymi
Niin..aika helposti toi suora Puulin voittokin tuli kotio. Arvasin, että Puul haluaa voittaa lohkonsa Napolin nenän edestä. Mutta Barcan voitto oli aika paksu yllätys itselle. Inter ilmeisesti aikoo keskittyä sataprosenttisesti Serie A:n voittamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu94811Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704