Löytyykö oulusta mitään runkkupiiriä? Tai 1-2 jonka kanssa voisi runkata itseä ja vaikka toista... Ei suu/peppuseksiä
runkkuseuraa
9
1995
Vastaukset
- sdfsd
laita rinki pystyyn. tääl yks innokas.
- Runkkaamaan yhdessä!!
Nyt oot oikeella asialla!! Mä oisin kyllä kans kiinnostunut!! siis pelkästään runkkausta iteltä ja muilta!! :) Kuinkas vanha sä muuten oot?
- runkku
Jaahas. pääsiäinen on vietetty. Selvis yhdellä runkulla koko juhlan. Eli olen Oulusta ja 32v. Nyt pitäs löytää joku paikka missä voitas kokoontua
porukalla "käsitöihin". Ilmotelkaa jos jonkun luona voisi käydä yksin tai porukalla. - Runkkaamaan
runkku kirjoitti:
Jaahas. pääsiäinen on vietetty. Selvis yhdellä runkulla koko juhlan. Eli olen Oulusta ja 32v. Nyt pitäs löytää joku paikka missä voitas kokoontua
porukalla "käsitöihin". Ilmotelkaa jos jonkun luona voisi käydä yksin tai porukalla.Sit vielä sellasta jos se paikka löytyy niin onko iällä silleen välii.. ku mä oon just vasta täyttäny 18.. että että.. minkä ikäsiä muut kiinnostuneet ootte??
- Anonyymi00007UUSI
Runkkaamaan kirjoitti:
Sit vielä sellasta jos se paikka löytyy niin onko iällä silleen välii.. ku mä oon just vasta täyttäny 18.. että että.. minkä ikäsiä muut kiinnostuneet ootte??
Mie olen 78v mies
- wank
minulla kans kiinnostais. saattas olla jees kokeilla joskus myös suihin ottoa ja peppuseksiä mut aluksi halut pelkkää runkkailua niin sopii hyvin. itse asun peltolassa. minkä ikänen? mistä päin?
- runkkaamaan yhdessä
Joo toi suihin otto vois joskus olla ihan ok mutta peppuseksi saattas mennä vähän liian pitkälle. Aluksi ois kuitenkin vaan runkkausta yhdessä ihan kiva.. :)
- Anonyymi00008UUSI
Kiinnostunut kädellä tekemiseen näin aluksi, olen 75v haluja olis miesten väliseen.
- Anonyymi00009UUSI
Tulkaa kattoo kun runkkaan
https://shorturl.at/vxO1e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399351"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn353918Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392544Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1262509Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1012497Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271967Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161645Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331447- 711277
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1781142