Olen 59 vee, sairastan fibromyalgiaa, tietzen syndroomaa, minulla on lukuisia kivuliaita luupiikkejä ympäri kehoa, sairastuin diabetekseen puoli vuotta sitten, olen reilusti ylipainoinen ja kärsin myös mielenterveys ongelmista. Keväästä asti ollut kivuliaat tenniskyynärpää ja Bakerin kysta polvessa. Koulutus siivousalalle, digitaidot taysi nolla...luuletteko että tässä tapauksessa voisin päästä työkyvyttömyys eläkkeelle? Onko kokemusta kellään miten vaikeaa se voisi olla? Asun syrjäkylällä eikä minulla ole edes autoa? Lähimmät bussit kulkee 4 km päästä...
Miten päästä eläkkeelle?
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Työtön voit ainakin olla. Pidä sitä eläkkeenä.
Kyllä on laiskuus huipussaan, kun pitää itsestä tehdä väkisin sairas, että voisi päästä sairaseläkkeelle. Tuosta sinun listasta taitaa yli 90% olla omien valintojen ja aikaansaannosten hedelmää. - Anonyymi
Fibromyalgiaan olen sairastunut 1986, ja tietzen syndrooma puhkesi 2011, olen silti tehnyt hullun lailla töitä siivousalalla eli siis laiska en ole ollut!!! Näitä sairauksia en ole valinnut, ne ovat tietenkin vaikuttaneet ylipainoon ja sitä kautta diabeteksen puhkeamiseen. Liikkuminen on kivuliasta kipuja 24/7, ja tulee painoa.....kaikkki vaikuttaa kaikkeen mutta kokonaan en itseni syyksi noita vaivoja lue!!!!
- Anonyymi
Tee näin: Kuse työpaikalla kahvinkeittimen säiliöön, ja niin että joku näkee. Lisäksi voit pensselillä ja ripulipaskalla tehdä taidetta ruokailutilojen seiniin, vaikka ruskeita ruusuja. Ja pian sun kaikki huolet on ohi, voit vihellellä ja naureskella maailman menolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684490Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053749Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113377Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.231919Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871175- 90929
- 55895
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125892Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25807