Aika harmaata on taas tänään. Ja kylmempää taas pukkaa. Vähän huuretta maan pinnalla, ei sen kummempaa lumipeitettä täällä meillä päin. Vähän niinku alavilla mailla ois hallaa. Tai jotain:) Ootko töissä? Ajelisitko tänne mulle päin mielelläsi? No, ajele varovasti missä ajelet.
Eihän tässä viestissä mitään järkeä oo, mutta onko koko netissä järjen häivääkään, no ei oo. Ehkä saisin elämään pientä järkeä, jos olisit vieressä.
että tämmönen tiistai sitte
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
oot vanha ja väsyny t nuori parikymppinen
- Anonyymi
aivan totta. Suhun verrattuna oon jo vanha ja väsynyt. Ikäisekseni ihan pirteä vielä kuitenkin. Kunhan pääset mun ikään, huomaat, ettei mikään juurikaan muutu sun sisällä. Oot sama finninaamanen parikymppinen edelleen, vain finnit on vaihtunu arviksi ja järki ajanut tunteiden ohi. Ja kiltimpi ihminen, sitä sä oot sitten varmasti:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aivan totta. Suhun verrattuna oon jo vanha ja väsynyt. Ikäisekseni ihan pirteä vielä kuitenkin. Kunhan pääset mun ikään, huomaat, ettei mikään juurikaan muutu sun sisällä. Oot sama finninaamanen parikymppinen edelleen, vain finnit on vaihtunu arviksi ja järki ajanut tunteiden ohi. Ja kiltimpi ihminen, sitä sä oot sitten varmasti:)
ei ei ja ei olin kiltti ja mitä sai en mitää tarpeeks paha en saa olla
pitää ollahullu thats the way - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ei ja ei olin kiltti ja mitä sai en mitää tarpeeks paha en saa olla
pitää ollahullu thats the wayEhkä tosiaan pitää olla vähän hullu, että tästä jatkuvasta pimeydestä selvitään taas kerran.
17 vuotiaani tunsin itseni ihan liian nuoreksi, parikymppisenä alkoi aikuistuminen hirvittää.
Ehkä 18 vuotiaana olin viisaimmillani ;)- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
17 vuotiaani tunsin itseni ihan liian nuoreksi, parikymppisenä alkoi aikuistuminen hirvittää.
Ehkä 18 vuotiaana olin viisaimmillani ;)yks oli 17 sweet sit 18 se särki mun ….. ja nyt se on 20niin vitun viisas yliopsito ihminen
muute vaa joku siivoja...
- Anonyymi
Aurinkoista oli täällä. :)
- Anonyymi
Nyt on upea kuutamo ja täysikuu on torstaina. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3562561Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944362509- 1131412
- 421144
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo75932Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26841- 56833
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39815Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi118770En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30739