että tämmönen tiistai sitte

Anonyymi

Aika harmaata on taas tänään. Ja kylmempää taas pukkaa. Vähän huuretta maan pinnalla, ei sen kummempaa lumipeitettä täällä meillä päin. Vähän niinku alavilla mailla ois hallaa. Tai jotain:) Ootko töissä? Ajelisitko tänne mulle päin mielelläsi? No, ajele varovasti missä ajelet.

Eihän tässä viestissä mitään järkeä oo, mutta onko koko netissä järjen häivääkään, no ei oo. Ehkä saisin elämään pientä järkeä, jos olisit vieressä.

8

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

oot vanha ja väsyny t nuori parikymppinen

• Anonyymi

aivan totta. Suhun verrattuna oon jo vanha ja väsynyt. Ikäisekseni ihan pirteä vielä kuitenkin. Kunhan pääset mun ikään, huomaat, ettei mikään juurikaan muutu sun sisällä. Oot sama finninaamanen parikymppinen edelleen, vain finnit on vaihtunu arviksi ja järki ajanut tunteiden ohi. Ja kiltimpi ihminen, sitä sä oot sitten varmasti:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aivan totta. Suhun verrattuna oon jo vanha ja väsynyt. Ikäisekseni ihan pirteä vielä kuitenkin. Kunhan pääset mun ikään, huomaat, ettei mikään juurikaan muutu sun sisällä. Oot sama finninaamanen parikymppinen edelleen, vain finnit on vaihtunu arviksi ja järki ajanut tunteiden ohi. Ja kiltimpi ihminen, sitä sä oot sitten varmasti:)

ei ei ja ei olin kiltti ja mitä sai en mitää tarpeeks paha en saa olla
        pitää ollahullu thats the way

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ei ja ei olin kiltti ja mitä sai en mitää tarpeeks paha en saa olla
        pitää ollahullu thats the way

Ehkä tosiaan pitää olla vähän hullu, että tästä jatkuvasta pimeydestä selvitään taas kerran.

• 17 vuotiaani tunsin itseni ihan liian nuoreksi, parikymppisenä alkoi aikuistuminen hirvittää.
        Ehkä 18 vuotiaana olin viisaimmillani ;)

• Anonyymi
        Sitruunabasilica kirjoitti:

17 vuotiaani tunsin itseni ihan liian nuoreksi, parikymppisenä alkoi aikuistuminen hirvittää.
        Ehkä 18 vuotiaana olin viisaimmillani ;)

yks oli 17 sweet sit 18 se särki mun ….. ja nyt se on 20niin vitun viisas yliopsito ihminen
        muute vaa joku siivoja...

• Anonyymi

Aurinkoista oli täällä. :)

• Anonyymi

Nyt on upea kuutamo ja täysikuu on torstaina. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      104
      3041
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      97
      2473
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      43
      2286
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      80
      2258
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1936
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      14
      1518
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1297
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1250
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1117
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1074
    Aihe