ÄLKÄÄ MAKSAKO !!!

Anonyymi

Minulla on n. 15 000 € velkapotti jonka olen tehnyt pikavipeillä yms. Nyt minut on määrätty työkeskukseen töihin josta saan n. 1600 € käteen kuukaudessa. Koska en ole maksanut velkojani on vouti kimpussani. Vouti nappaa tileistäni 450€ joten käteen jää 1150€ Koska käteen jäävä osuus jää noin pieneksi niin toimeentulotuki maksaa minulle palkan lisäksi 350 € sähkölaskuni lääke kuluni. Näin ollen saan ainakin saman, jos en enemmänkin kuin normaali tilini olisi !? Ryyppyvelkani maksetaan verovaroilla toimeentulotuesta ! Tämä on uskomatonta !!

Neuvoni on että älkää hyvät ihmiset menkö maksamaan velkojanne koska velkanne maksetaan toimeentulotuen luukulta.

Näin Turussa.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokoomus on ollut luomassa tällaista asumistuen kaltaista sosialismia missä verovaroja kierätetään viekkaasti toimeentulo -ja muiden tukiluukkujen kautta yksityisiin taskuihin.

      Sosialismi ja kommunismi käy Kokoomukselle silloin kun raha ohjautuu heille. Ettei vaan olisi taas joku Kokoomuksen oma kauppakamarinulikka taas tuonkin pikavippi firman takana jolle rahat taataan veronmaksajien pussista.

    • Anonyymi

      En hihhuloisi velkakierteessä olevien kurjien ihmisten kustannuksella. Ei taida olla mitään käsitystä kokkareilla millaista siihen joutuminen on.

      • Anonyymi

        Ei kai tuossa mistään hihhuloinista ole kyse. On selvää että tuossa on kyse huutavasta vääryydestä. Eihän voi olla oikein että kenenkään ryyppyvelkoja maksatetaan veronmaksajilla samaan aikaan kun rahaa tarvittaisi niin moneen muuhun tärkeämpään kohteseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tuossa mistään hihhuloinista ole kyse. On selvää että tuossa on kyse huutavasta vääryydestä. Eihän voi olla oikein että kenenkään ryyppyvelkoja maksatetaan veronmaksajilla samaan aikaan kun rahaa tarvittaisi niin moneen muuhun tärkeämpään kohteseen.

        Suomen tukipolitiikka on jättiremontin tarpeessa. Kuka sen tekee ja miten, jää nähtäväksi mutta se on jo nähty ettei tässä puolueessa löydy uskallusta tai halua tukipolitiikan päivitykseen. Ehkä syy on juuri tuo edellä mainittu eli niin kauan kun yhteiskunnan tuet ohjautuvat yksityisiin taskuihin ei Kokoomuksessa löydy halua muuttaa mitään. Sosialismi joka sataa yksityisiin taskuihin sopii Kokoomukselle.


      • Ei noihin kierteisiin pääse ilman omaa syytään! Jos on järki päässä niin niistä pysyy kaukana!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei noihin kierteisiin pääse ilman omaa syytään! Jos on järki päässä niin niistä pysyy kaukana!

        Ajatella! Turun ja koko maan talous on aivan kuralla ja toimeentulotuen luukuilta maksetaan ihmisten pikavippejä !?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella! Turun ja koko maan talous on aivan kuralla ja toimeentulotuen luukuilta maksetaan ihmisten pikavippejä !?!

        Tuo on huutava vääryys heitä kohtaan jotka koettavat vastata itse veloistaan. Eihän kenekään kannata maksaa mitään jos ihmisten velat sälytetään pienipalkkaisten duunareiden maksettaviksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella! Turun ja koko maan talous on aivan kuralla ja toimeentulotuen luukuilta maksetaan ihmisten pikavippejä !?!

        Se kattos on se maailman paras koulu, joka ei opeta taloudenpidon periaatetta!

        Tulot pitää saada riittämään, velkaa saa ottaa vain tarkoitukseen joka maksaa sen takaisin.

        Menojen vähentäminen on helpompaa monelle kuin tulojen lisääminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatella! Turun ja koko maan talous on aivan kuralla ja toimeentulotuen luukuilta maksetaan ihmisten pikavippejä !?!

        Sossun luukulta on Lahdessa maksettu sakkojakin menneinä aikoina. Nainen olisi joutunut lusimaan, niin soosu ojensi auttavan kätensä, kerrotaan. Totta taitaa olla kaiken lisäksi. Ihmeteltiin hiukan.


    • Anonyymi

      Sovittu. En maksa vippivelkaasi. Saat itse maksaa velkasi.

    • Anonyymi

      Loistavaa toimintaa Turuus. Oikein, että valtio maksaa kannatan täysin.

    • Anonyymi

      Sisä-savossa on irakista, afganistanista, syyriasta maahan tulleita ulkomaalaisia joilla ei ole yhtään kielitaitoa, mitään siteitä suomeen. Muut suomalaiset maksaa täysin asumisen, tavarat, ruuat, joka kuukausi rahaa. Eli suomalaiset maksaa ulkomaalaisten elämisen täysin.

      • Anonyymi

        Heille pitää tarjota töitä. Silloin he elättävät itsensä ja sossun kautta sinutkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe