Kiva kun sä uskalsit

Anonyymi

kumminkin välillä heittäytyä vähän "villiksikin" siinä asiallisuutesi lomassa ;) Niinä hetkinä mulla heräsi tunne että ehkä meidän välillä on sellaista kemiaa mitä sulla ei ehkä muiden kanssa ole ja että eihän sitä tiedä jos joskus tulevaísuudessa meidän välillä voisi olla jotain enemmänkin :)

mut enää me ei juurikaan edes nähdä, vaan silti sua mietin joka ikinen päivä ja haaveisiini nukahdan. <3

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiva kirjoitus, voisin melkein omia.

• Anonyymi

Meillä on aikamme ja paikamme. Millä tasolla sen päätät sinä

• Anonyymi

mutta sinähän jo tavallaan päätit että meidän täytyisi olla rakastavaisia (näin ainakin halusin sen ymmärtää ;)) ja minä oon kyllä siitä ihan samaa mieltä, että jos/kun valita täytyy niin ehottomasti näin:) <3

• Anonyymi

villiä ja asiallista vuorovedoin ja joskus jopa yhtäaikaa

• Anonyymi

Jeps, ne yhtäaikaisuudet huvittaa vieläkin, senkin vihjailija ;P

• Anonyymi

Joo, ehkä olen vähän liian kuivan asiallinen. Ei siinä, kyllä himot herää aina nähdessä, olen vainntottunut painamaan ne pinnan alle. Ei hyvä. Ei yhtään hyvä. Ei se tunnu luonnolliselta. Tosi yllätys olet ollut. Tulit vähän salakavalasti mun maailmaan. Mä oon nähny susta paljon juttuja, mutta en ikinä osannut yhdistää niitä sinuun. Tuntui jotenkin mahdottomalta.

Vaikea selittää. Semmoinen "sokea piste", aivan kuin tarkoituksellisesti tehty, jonkin asian eteen/takia.

Ei siitä harmissaan pidä olla. Elämä on iso opettaja.

• Anonyymi

Tämä toistuu nyt monella tasolla. Tämä "este" tai häivytys tai sekoitus. Ihan kuin joku/jokin tarkoituksella olisi harhautellut välillä, ettemme voisi nähdä toisiamme/löytää toisiamme.
        En ymmärrä, tämä kuvio tuntuu olevan vähän isompi mitä olin tajunnutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä toistuu nyt monella tasolla. Tämä "este" tai häivytys tai sekoitus. Ihan kuin joku/jokin tarkoituksella olisi harhautellut välillä, ettemme voisi nähdä toisiamme/löytää toisiamme.
        En ymmärrä, tämä kuvio tuntuu olevan vähän isompi mitä olin tajunnutkaan.

Niin mä kans vähän luulen että joku yrittää sekoittaa meidän välejä ja minulla on myös aavistukseni kuka se saattaisi olla :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mä kans vähän luulen että joku yrittää sekoittaa meidän välejä ja minulla on myös aavistukseni kuka se saattaisi olla :/

oma epäilykseni on se toinen nainen joka sotkee ja omistamas. keksii ihme juttui joilla pitää nuoras..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, minulla on pieni haisu tästä myös.
        Lopetan nyt toistaiseksi kaikilla foorumeilla kirjoittelun. Eli jatkossa viestit eivät voi olla minulta vaikka vaikuttaisi ehkä tunnisteiden perusteella siltä.
        Nyt jo on ollut jotain provosoivampia juttuja/liikaa tunnisteita - eivät minulta.

Ajan kanssa irl tämä sitten etenee. <3

• Anonyymi

Siis millä tavalla heittäydyin "villiksi". Ehkä kemiaa on jos vain tietäis kuka kyselee?!?

• Anonyymi

Se on se kun näkee jotain mitä harvoin näkee. Ei arvokkaita asioita saa päästää vain ohi.

Luonto voi olla vähän eri mieltä siitä mikä on tärkeää kuin jotkut satunnaiset ihmiset jotka tapahtumia todistaa. Jos on vähän sopimaton niin ei se nyt niin paha ole, kyllä aikuiset tietää millä maailma on tähänkin asti pyörinyt :P

• Anonyymi

Tuota...öh...okei, niinhän se on.

• Anonyymi

Todella epäasiallista kommentointia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella epäasiallista kommentointia

Trolli haluaa tunkea soppansa kaikkeen, sen kommentti osoittaa, ettei ole harmainta hajua mistä tuulee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe