aika köyhää ja vähän uutisia mutta voi johtua siitäkin, että täällä ei tapahdu enää mitään. Hiljaista on näin lopun eellä.
Mitä mieltä olette Lieksan lehden nettisivuista
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkea ei kirjoiteta,julkaista mitä lieksassa tapahtuu ettei pääse piru irti. Eli jokainen voi itse päässään miettiä ja varmasti hoksaavatkin mistä ja miksi ei kaikkea kirjoiteta.
Yleensä media on ns. vallan vahtikoira. Lieksan lehti on kai enemmänkin sellainen sylikoira.
- Anonyymi
<<Sieltä sitä löytyy kommentti joka asiaan. MV-lehti on varmaan sitten mielestäsi verikoira.
Anonyymi kirjoitti:
<<Sieltä sitä löytyy kommentti joka asiaan. MV-lehti on varmaan sitten mielestäsi verikoira.
Oivallinen vertaus. Mv-lehti on eräänlainen huonosti kasvatettu ja kaltoin kohdeltu tappelukoira joka on usutettu hyökkäämään aina vain tiettyjen ihmisten kimppuun.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Oivallinen vertaus. Mv-lehti on eräänlainen huonosti kasvatettu ja kaltoin kohdeltu tappelukoira joka on usutettu hyökkäämään aina vain tiettyjen ihmisten kimppuun.
Siksipä siitä MV:stä ei pidetäkkään jos se kertoo mitä maassa tapahtuu! Pitäisi olla vain se yksi viheravasemmiston totuus, eli vähän niinkuin Pohjois - Koreassa tai Kiinassa missä ei suvaita muuta kuin puolueen totuus.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Oivallinen vertaus. Mv-lehti on eräänlainen huonosti kasvatettu ja kaltoin kohdeltu tappelukoira joka on usutettu hyökkäämään aina vain tiettyjen ihmisten kimppuun.
Pankon mieli lukemista on mv lehti. Kuitenkin vaikka Ruotsin suurimmat lehdet kirjoittivat pommeista ja ampumistapauksista,pankko väitti niitä epäluotettaviksi
mediaksi,jotka ovat kuitenkin suurimpia päivälehti. Joten tarpeen mukaan tuuliviiri joko hyväksyy uutiset tai tuomitsee ne.
- Anonyymi
Mitä pitäisi tapahtua? Murhia, tappoja, kolareita, tulipaloja, murtoja, ryöstöjä, raiskauksia?
Missä on näin tapahtumarikasta? Ei missään. Hyvät uutiset eivät kiinnosta, pitäisi aina olla mahdollisimman raflaavaa.
Normaali elämä riittää, ihan tavallinen meininki on parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429