Viikonloppuna tappelu simpan eessä

Anonyymi

Ketkä ne Lieksassa taas tappeli viikonloppuna? 😂

34

735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kelkkapojat oli kuulema väitelleet kummalla parempi kelkka ja mennyt tunteisiin,ei nyt aleta nimillä puhumaan sentää julkisella palstalla että sinänsä huono kysymys tänne.

    • Anonyymi

      Kumpi ja Kampi tappelivat. Tällä kerralla Kumpi voitti!

    • Ehkä siellä oli koekuvaukset Rennyn Lieksa-elokuvaan. Renny ja Bruce Willis katsoo sitten Hollywoodissa miten meni.

      • Anonyymi

        Olisikoha näin ollut että kuvaukset käynnissä,paljon mahdollista mutta tyhmää touhua tuollanen tappelu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisikoha näin ollut että kuvaukset käynnissä,paljon mahdollista mutta tyhmää touhua tuollanen tappelu..

        Suututtaa kun pitää itse pitää ketjua yllä kun ei kukaan kommentoi, mutta ei auta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suututtaa kun pitää itse pitää ketjua yllä kun ei kukaan kommentoi, mutta ei auta.

        Olihan siellä mukana myös menneen talven lumia oleva karaoke tähtönenkin!!


      • Aikoinaan niissä elokuvarooleissa joissa olin, olivat lähinnä tappelurooleja, tai joitain muita väkivaltarooleja.


      • Anonyymi
        kamuttaja kirjoitti:

        Aikoinaan niissä elokuvarooleissa joissa olin, olivat lähinnä tappelurooleja, tai joitain muita väkivaltarooleja.

        Yyteri degli festivaalin teemana oli ulkomaisia ja herättävät valmistus giljotiini Gilera Komu ja 6mg lääkäriltä pienille lapsille hissanmaikk


      • Anonyymi

        Huhuja on paljon aina,mihi sitte lie uskominen. Ennen vanhaan tapeltiin kunnolla vaan ei nykyisin ennee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huhuja on paljon aina,mihi sitte lie uskominen. Ennen vanhaan tapeltiin kunnolla vaan ei nykyisin ennee

        Eikös se oo parempi jotta ei ennee kunnolla tapella?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Eikös se oo parempi jotta ei ennee kunnolla tapella?

        Harmittaa kun pitää itse taas kommentoida kun ei muita kiinnosta.


      • Anonyymi

        No saiko potilas turpiinsa että osaa olla liprunläpryn kun tulee lääkäriasemalle hattu kourassa? Harvinaista että mies saa turpiinsa naiselta mutta jos naisella on massaa niin huonostihan normikokoinen mies pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No saiko potilas turpiinsa että osaa olla liprunläpryn kun tulee lääkäriasemalle hattu kourassa? Harvinaista että mies saa turpiinsa naiselta mutta jos naisella on massaa niin huonostihan normikokoinen mies pärjää.

        Huhun mukaan kaksi oli kuollut tappelussa ja seitsämän poliisia oli loukkaantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huhun mukaan kaksi oli kuollut tappelussa ja seitsämän poliisia oli loukkaantunut.

        Sekö vastaanotto apulainen niittasi 2 epämiellyttävää potilasta pois lääkäriasemaa häiritsemästä?
        Kova on mimmi mutta kun painoo on niin niin kyllä siinä miehet lakoaa.
        Ja poliisit loukkaantuivat kun rupesivat keskenään tappelemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö vastaanotto apulainen niittasi 2 epämiellyttävää potilasta pois lääkäriasemaa häiritsemästä?
        Kova on mimmi mutta kun painoo on niin niin kyllä siinä miehet lakoaa.
        Ja poliisit loukkaantuivat kun rupesivat keskenään tappelemaan?

        Siellä mitään akkojen tappelua ollut, ihan rehellinen kukkotappelu oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä mitään akkojen tappelua ollut, ihan rehellinen kukkotappelu oli.

        Taas oli uuessa kapakassa rytissy, ei niin suomalais mies oli naista vetänyt nenään,ja baarissa ei kameroit?!! Mikä yökerho se tuollanen on jossa ei ole valvontakameroita? Amatöörimaista puuhaaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas oli uuessa kapakassa rytissy, ei niin suomalais mies oli naista vetänyt nenään,ja baarissa ei kameroit?!! Mikä yökerho se tuollanen on jossa ei ole valvontakameroita? Amatöörimaista puuhaaa..

        12 Oli loukkaantunut joista 4 oli lapsia ja 5 lähes liikuntakyvyttömiä vanhuksia, loput loukkaantuneet oli matuja.


    • Anonyymi

      Ikellan taxitolpan katkeraa tilitystä ja mustamaalaamista.

    • Anonyymi

      Tappeluista en tiedä, mutta alennusmyynti on alkanut molemmissa yökerhoissakin, tuopin saa parilla eurolla toisessa paikassa, eikä toinenkaan tainnut neljää euroa enempää verottaa, kilpailu on raakaa.

      • Anonyymi

        Missä on neljän euron kalja?


      • Ei kovin tasokkailta paikoilta vaikuta jos kilpaillaan halvalla kaljalla.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ei kovin tasokkailta paikoilta vaikuta jos kilpaillaan halvalla kaljalla.

        Sanos muuta, tosin en tiedä kuin tämän yhden 2euron yökerhon, missä muualla alennusmyynti?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ei kovin tasokkailta paikoilta vaikuta jos kilpaillaan halvalla kaljalla.

        Se on tämä pyryhakka näköjään ravintola alan tietäjä. Lieneen paljonkin kokemusta kuppiloista joissa kelanrahoja liittää.


    • Anonyymi

      Kas kummaa. Sippi Lieksassakin oluet alkaa maksaa saman mitä muuallakin. Eli uusi paikka on ruvennut haukkaamaan asiakkaita, hyvä näin.

      • Anonyymi

        Keskikuraa saa pubeista 12e litrahintaan, eli kannattaako ostaa ja kuunnella känniläiset rötinää.


      • Anonyymi

        Hissa on taas porannut hoitajaansa urakalla kun ei sen kohtupora tunne säännöksiä! Pääsikö Komu liukkaille?


    • Anonyymi

      Vai halpaa on "yökerhossa" olut? Tuosta meidän lähikaupasta kun hakee, ni maksaa 5.2% olut 22c/0.33L eli n. 66c/L. Se on mielestäni halpaa. Baarissa 0,5 tuoppi "A" olutta (5.5%) lähikuppilassa 2.20e. Eipä sekään kallista. Mutta Suomessa, 0.4L keppanaa maksaa n. 6e!!

      • Anonyymi

        Tolpalla oli jäätävän tyhjää eilen puolen yön jälkeen, liekö karaokepuolikaan ollut neljään auki?


    • Anonyymi

      Taxitolpalla vielä kalliimpaa. Mutta kilpailu tuottaa tulosta Fanäri vienyt jo osansa.

      • Anonyymi

        Yx psyyke annos 600Mg ei konnunsuo ja Komu tai Komu ja pienet lapset taasa kasakstaan ja kiina toijalan asema hissanmaikk


    • Anonyymi

      Juuso ja peke oli ainakin mukana.

      • Anonyymi

        Teke ja Opa oli myös ja löivät portsaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teke ja Opa oli myös ja löivät portsaria.

        Hissa oli vahingossa lyönyt itseään tappelussa pesäpallomailalla päähän? Pahinta oli ettei se saanut enempää iskuja päähänsä, olisi nimittäin tehnyt hyvää sen järjenjuoksulle.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe