Mun demoneja vastaan ja miettiny et pitäisköhä onkia sun numero ja laittaa vähä läpällä viestiä. Mut enpä tiiä. Ei siinä ois mitään järkeä. Tai siis enköhän mä vaa oo kuvitellu kaiken.. että sä oisit täällä :/
Oon täs taistellu
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miks kaikkeen pitää sekoittaa näkymättömät mielikuvitus henkiolennot?
- Anonyymi
ensinäki oot naine
2 mie oon ainut ihmine kuka ei oo demoni
3 miks oot tääljos sul ose numero- Anonyymi
Onko muut demoneja. meidän pitänee siis yhdistää voimamme ja alkaa raamattu kädessä manaamaan oikein urakalla..
- Anonyymi
Tiedän melko paljon, M...a. ;) Usko vain! Kävit näyttäytymässä tarkoituksella. Sulla on toinen puoli, se "demoni", se on ihan oma maailmansa. Demoni kävi antamassa jo minulle suudelman. Odotan sua.
- Anonyymi
En ole M...a :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole M...a :)
Voi että, kylläpäs olet! :)
- Anonyymi
jos oikeesti oisit kiinnostunu ni etkö sillon laittais viestii... mut tuskimpa jos vaan läpällä meinaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos oikeesti oisit kiinnostunu ni etkö sillon laittais viestii... mut tuskimpa jos vaan läpällä meinaat
Varovaista tunnusteluahan tämä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tee kuitenkaan mitään päätöksiä ennen uutta vuotta, sillä silloin asiat ovat nykyistä selkeämpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin sit vissiin... oot sä mies vai nainen ja ketä oikeen kaipaat? tai sit kissa hiiri leikki senkus jatkukoon, ehkä tai sit toinen luovuttaa kesken...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tee kuitenkaan mitään päätöksiä ennen uutta vuotta, sillä silloin asiat ovat nykyistä selkeämpiä.
ai miks sillon selkeempiä? jos ei nyt oo ni tuskin sittenkään... pessimisti ei pety
- Anonyymi
mut eiks kannata selvittää ne asiat miehes kaa oletan et oot naine
- Anonyymi
Kyllä sopii
- Anonyymi
et sä kuitekaa uskalla mitää
- Anonyymi
Ei se uskalluksesta ole kiinni. Vaan siitä että oonko vaan väärässä ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se uskalluksesta ole kiinni. Vaan siitä että oonko vaan väärässä ollut
Väärässä missä?
- Anonyymi
Laita viestiä tulemaan,läpällä taikka ilman.Kunhan nyt laitat.
- Anonyymi
Laita vaan jos olet pitkä mies.
- Anonyymi
Olen nainen,hetsku.
- Anonyymi
tai nainen ken tietää :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen,hetsku.
Mikä on hetsku?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on hetsku?
Onko nimi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nimi?
Omg. Joo on se "nimi". #sateenkaariperheet 🌈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omg. Joo on se "nimi". #sateenkaariperheet 🌈
No sitten luulen, että tunnetaan, "hetsku".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760