Mutta en saa ut katsoa. Ikävä sun seuraan❤
Näin sut tänään
18
169
Vastaukset
- Anonyymi
*en saanut katsoa
- Anonyymi
Missä näit ha mikset saanut katsoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näit ha mikset saanut katsoa
Yleisön takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisön takia
Mikä yleisö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä yleisö?
Se mikä aina paikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mikä aina paikalla
hmm, ootko Anssi Kela vai cheek?
- Anonyymi
Miksi et?
Ompa pöllöä.
Ei tuntunut kivalta kun olin taas näkymätön. Tyhjän saa pyytämättäkin.
En vaan ymmärrä. Joka toinen kerta moikataan ja toisella kerralla ingnoorataan täysin. Tai hän voi jopa katsoa minua mutta ei tervehdi , vaikka itse tervehtisin , tästä tulee itselleni näkymätön olo.
(Mikä hitto sua vaivaa mies???) - Anonyymi
Tsisit ajaa ohi, "sattumalta". ;)
- Anonyymi
Jaa. Ajelulla juu. Auto jäässä ja piti ajaa vähän pidempi kierros. Missä mahtoi tämä vahinko sattua? En ole luonasi käynyt.
- Anonyymi
Voi ei, en huomannut sinua ollenkaan. ❤️ Missä katselit?
- Anonyymi
No etkai huomanut ku oli niin kova vauhti päällä,mutta näytti sinua hymyilyttävän ;) Risteyksessä katselin, odotin että valot vaihtuu vihreäksi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkai huomanut ku oli niin kova vauhti päällä,mutta näytti sinua hymyilyttävän ;) Risteyksessä katselin, odotin että valot vaihtuu vihreäksi :)
Missä? Voi ei, en huomannut. Puhuin puhelimessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä? Voi ei, en huomannut. Puhuin puhelimessa..
Eipä sitä aina voikaan huomata. Olin menossa töihin aamusella, siis eilen.. siinä se oli aika lähellä kotiasi ja myöskin aika lähellä työpaikkaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sitä aina voikaan huomata. Olin menossa töihin aamusella, siis eilen.. siinä se oli aika lähellä kotiasi ja myöskin aika lähellä työpaikkaani.
Mistä tiedät missä asun? Olenko muka kertonut. Miksi olit aamulla siinä, kotisi kuitenkin eri suunnalla?
- Anonyymi
On ikävää. Et ole halukkuutta seuraani osoittanut. Olen tulkinnut ettet halua.
- Anonyymi
💛Samoin
- Anonyymi
Kiva kuulla. Olisi ollut kiva nähdä. Menisin hämilleni...
- Anonyymi
Mä ymmärrän tämän, oon ihan samanlaisessa tilanteessa, yleisöine päivineen. On ikävä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770