Kaikki päättyy aikanaan ja varsinkin jos jättää asian vaalimatta, niin kuin meidän rakkaudelle kävi. Se kuihtui pois hoitamattomana, kuoli kosketuksen ja arvostuksen janoon ja hellyyden puutteeseen. Tyhjät sanat ja tekemättömät teot eivät riittäneet sen ravinnoksi.
En enää kulje matkassasi, seuraan kaukaa ja päivä päivältä yhä kauempaa. En enää ajattele olevani sinulle erityinen ja siksi valitsen toisen tien. Tai olen jo valinnut. Me kuljemme nyt eri suuntiin, etäämmäs toisistamme. Kiitos kaikesta ja hyvää jatkoa sinulle.
Meidän tarina on loppu
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän se onkin ollut jo kauan 💔
- Anonyymi
En vaan ymmärrä miksi minulla on vaan aina ikävä sinua 💔
- Anonyymi
Jäljellä on vain haalistuva kuvitelma, ei mitään todellista.
- Anonyymi
Voisitko vähän kertoa kenelle menee? Olisi tärkeää tietää jos eräs mies ajattelee noin.
Mun tunteet ei ole vähentyneet yhtään. 😔- Anonyymi
Joo ei jäähyväisiä palstalla. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei jäähyväisiä palstalla. 😔
Jokin vuosia kestänyt suhde päättymässä, väitän niin.
Ei siis kosketa ihastuneita tai suhteen alkutaipaleella astelevia pareja..
- Anonyymi
Päättyikö se siihen, että seurasit kauempaa.
Voi teitä provoja.- Anonyymi
Se on just näin, provomiehen etäinen väijyntäkohde, hellurei ja hellät tunteet XD
- Anonyymi
Täällä palstalla riittää näitä jotka jäävät vuosiksi kaipailemaan yksipuolisesti jotain ukonrähjää ja sitten vielä lopuksi jättelevät hyvästejä samalla trollaten puolet palstasta.
Vähän tuli muuten juustopillun katku tuosta aloituksesta... on siinäkin jääräpää kun vuosia kaipaa jotain joka ei koskaan tuntenut sekuntiakaan samoin.- Anonyymi
Provomiehen päätelmät heh heh
- Anonyymi
Kitkerän katkera ja syyllistävä aloitus. Passiivissa kaikki, ilman että tulisi esiin, kuka teki mitäkin, olisi voinut tosiasiat myönteisemminkin todeta. En syyllistä suoraan, mutta syyllistän kuitenkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kitkerän katkera ja syyllistävä aloitus. Passiivissa kaikki, ilman että tulisi esiin, kuka teki mitäkin, olisi voinut tosiasiat myönteisemminkin todeta. En syyllistä suoraan, mutta syyllistän kuitenkin!
Kerro ihmeessä kuka teki mitäkin. Tuohan on niin myönteinen vastaus kuin voi olla olosuhteet huomioonottaen.
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies? Oliko teillä suhde?
- Anonyymi
Haikeata ja vaikeata. Haluaisi uskoa mahdollisuuksiinsa ja vaikka kuinka yrittää niin aina kokee tilanteen mahdottomaksi. Silti toivoo mahdotontakin mahdolliseksi? Turhuuksien roviolta tuntuu, jollei toiselta saa edes toivon kipinää vastineeksi?
Ehkä toinen näki paremmin tilanteen ja puhalsi pilliin? Et ei toivoa paremmasta?
Kokemukset opettaa näkemään asioita, mutta opettaako näkemään ne oikealla tavalla? Epävarmuus ainakin kasvaa ja ajatukset mielessä tuntuvat entistä vaikeammilta kohdata? Näin itse koen, samalla saamaton ja haikea olo menneistä.
Nöyräksi vetää, kun tulee lunta tupaan. Faktat on kuitenkin faktoja ja anonyymit vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760