Turkistarhaajan ansioluettelo

Anonyymi

Meriitit
- empatiakyvyttömyys
- kouluttamattomuus
- työelämästä vieraantuneisuus
- keskiajalle jääminen
.- heikompien kärsimyksellä rahastava
- ammattikuntana katoava puoskari

42

2633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon täytyy vielä lisätä ulkomaisen työvoiman törkeän hyväksikäytön asiantuntemus ja ainainen aktiivisuus päästä kunnan kukkarolle.

    • Anonyymi

      Turkistiloista 37 prosentilla havaittiin puutteita, mikä on selkeästi enemmän kuin edellisenä vuonna, jolloin niitä havaittiin 23 prosentilla tiloista.

      Suurin osa puutteista liittyi suoraan eläinten hyvinvointiin liittyviin asioihin. Iso osa tarhoista ei täytä edes lain minimiä.

    • Anonyymi

      turhuuden haiseva työmaa

    • Anonyymi

      On muuten yksi harvoista aloista jotka tuovat suurimman osan tuloista ulkomailta Suomeen.
      Te vihreät viette vaan suomalaisten rahaa ulkomaille.

    • Tarhaajat on murhaajia. Teidät juntit tunnetaan

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Ja muutenkin kommenttisi on asiaa toisin kuin näillä takapajulan paska housuilla


    • Anonyymi

      Kiinan kauppa ja muiden tarhayrittäjien elämisen edellytysten myyminen. Ääretön ahneus, joka kykenee estämään kaiken yhteisvastuun tuntemisen. Voi tehdä mitä vain, kunhan saa itse vielä vähänkin enemmän.

    • Anonyymi

      Kerrotpa aloituksessa itsestäsi tarkan arvostelun , hyvä että huomasit .

      • Anonyymi

        taidat olla ite konkurssikypsä tarhuri/turhuri/eläinrääkkääjä onneksi tarhaus on loppusuoralla


    • Anonyymi

      Tarhaus on tullut tiensä päähän samoin turvetuotanto,molemmat lopetetaan 10 v.kuluessa.

      • Anonyymi

        Toivokaamme sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivokaamme sitä.

        Viherhippi huuhaa idiootit ovat löytäneet tiensä myös Evijärvi palstalle.

        Onneksi evijärveläisissä niitä pölvästejä ei ole lainkaan, eli täällä kirjoittavat ulkopaikkakuntalaiset ääliöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viherhippi huuhaa idiootit ovat löytäneet tiensä myös Evijärvi palstalle.

        Onneksi evijärveläisissä niitä pölvästejä ei ole lainkaan, eli täällä kirjoittavat ulkopaikkakuntalaiset ääliöt.

        Olen kyllä ihan evijärveläinen.


    • Anonyymi

      Päivän (29.7.) Iltalehden verkkosivuilta löytyy juttu sekä kuvia suomalaisista tarhoista, jotka Daily Mirror (painettu levikki 440000) välitti brittilukijoille eilen. En tiedä, kumpi kuvottaa enemmän, kuvat vai tarhureiden edusmiehen lausunnot.

      Näin tarhaajat tekevät Suomi-kuvaa vain muutaman dollarin tähden.

      • Anonyymi

        Jaa. Eikö iloisen itänaapurin presidentin kansan "tarhaus" ja kansan oikeudet kiinnosta teitä aktivisteja, Kettu on rakkaampi kuin ryssä? Valittakaa Putinille jos tohditte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Eikö iloisen itänaapurin presidentin kansan "tarhaus" ja kansan oikeudet kiinnosta teitä aktivisteja, Kettu on rakkaampi kuin ryssä? Valittakaa Putinille jos tohditte.

        Aktivismini rajoittuu lehdistön seuraamiseen, ja voin vakuuttaa ryssän meiningille annettavan kiitettävän kylmää kyytiä länsimaisissa medioissa. Ymmärränkö oikein, että Venäjän ihmisoikeusloukkaukset tekevät mielestäsi turkistarhauksesta eettisesti hyväksyttävää?


    • Anonyymi

      tarhaajat on konkurssikypsiä suurin osa ja äikkis

      • Anonyymi

        Vai ”äikkis”. Ilku nyt saman tien verkkokaupan nitistämille pikkukauppiaille, automaation ja tuonnin korvaamille metallimiehille ja tyykikylän tytöille sekä työttömiksi jääneille pankkivirkailijoille. Näitähän on piisannut.

        Taloudellisten seurausten osalta sympatiani ovat tarhaajien puolella, muuten eivät. Ikävää, että alan väistämätön alasajo taitaa vauhdittua nyt, kun muutoksen hallintaan ei ole paukkuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ”äikkis”. Ilku nyt saman tien verkkokaupan nitistämille pikkukauppiaille, automaation ja tuonnin korvaamille metallimiehille ja tyykikylän tytöille sekä työttömiksi jääneille pankkivirkailijoille. Näitähän on piisannut.

        Taloudellisten seurausten osalta sympatiani ovat tarhaajien puolella, muuten eivät. Ikävää, että alan väistämätön alasajo taitaa vauhdittua nyt, kun muutoksen hallintaan ei ole paukkuja.

        Miksi tuollainen perinteinen ala saisi kadota, se on tuottavaa työtä, vaikka monet asennevammaiset ja kateelliset eivät sitä hyväksy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuollainen perinteinen ala saisi kadota, se on tuottavaa työtä, vaikka monet asennevammaiset ja kateelliset eivät sitä hyväksy...

        Kukaan täysijärkinen ihminen ei turkiksia päälleen laita. Ei täällä tarvitse kiduttaa eläimiä häkeissä Kiinan naisten tarpeisiin ja myös putinin naikkoset pärjää ilman turkkeja. Rikollista touhua pitää yllä verovaroilla tätä toimintaa. Jenni haukio on aivan oikeassa eikä ole mitään syytä pyydellä anteeksi. Turkistuottajien on syytä pyytää anteeksi sitä kärsimystä ja tuskaa jota aiheuttavat eläimille. Ällöttävää kuunnella puolustusta turkistarhauksesta. Mikään ei oikeuta tämmöistä toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan täysijärkinen ihminen ei turkiksia päälleen laita. Ei täällä tarvitse kiduttaa eläimiä häkeissä Kiinan naisten tarpeisiin ja myös putinin naikkoset pärjää ilman turkkeja. Rikollista touhua pitää yllä verovaroilla tätä toimintaa. Jenni haukio on aivan oikeassa eikä ole mitään syytä pyydellä anteeksi. Turkistuottajien on syytä pyytää anteeksi sitä kärsimystä ja tuskaa jota aiheuttavat eläimille. Ällöttävää kuunnella puolustusta turkistarhauksesta. Mikään ei oikeuta tämmöistä toimintaa.

        Se on juurinkin näin! Minun omatuntoni ei kestäisi tuollasita eläinrääkkäystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan täysijärkinen ihminen ei turkiksia päälleen laita. Ei täällä tarvitse kiduttaa eläimiä häkeissä Kiinan naisten tarpeisiin ja myös putinin naikkoset pärjää ilman turkkeja. Rikollista touhua pitää yllä verovaroilla tätä toimintaa. Jenni haukio on aivan oikeassa eikä ole mitään syytä pyydellä anteeksi. Turkistuottajien on syytä pyytää anteeksi sitä kärsimystä ja tuskaa jota aiheuttavat eläimille. Ällöttävää kuunnella puolustusta turkistarhauksesta. Mikään ei oikeuta tämmöistä toimintaa.

        Turkistarhaus on eläinrääkkäystä ja se pitää lailla kieltää.


    • Anonyymi

      Tarhaus ja turvetuotanto loppuu muutaman vuoden sisällä, vielä kun tehomaatalous saataisiin ajettua alas niin asiat olisi paljon paremmin.

      • Anonyymi

        Sitten se olisikin maaseutu tuhottu
        Mitähän sitten suuhun laitettaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se olisikin maaseutu tuhottu
        Mitähän sitten suuhun laitettaisiin.

        "Mitähän sitten suuhun laitettaisiin." Kyselkää tuota, .....aika moni Evijärvellä tietää, mistä.


    • Anonyymi

      Eräs evijärveläinen silloinen "ökytarhuri" jakoi evijärveläisille työmiehilleen lopputilejä ja sanoi että "virosta tulee työmiehet eikä ne valita eikä sairasta".

      Nyt on sitten tilanne se, että tarhaajat valittaa ja sairastaa. Kyselkööt nyt taasen apua Virosta. Jospa Viron valtio ojentaisi auttavan kätensä.
      No onneksi löysin töitä eteläisestä Suomesta. Täällä ei ketun sonta haise ja nuorille olen kertonut kokemuksistani kettutarhalta ja siitä tavasta, jolla siellä tarhaajat eläimiä ja ihmisiä kohtelee.

      • Anonyymi

        Mariini kävi Atrialla, eikä valittanut vaikka siellä tapetaan 2 miljoonaa sikaa vuodessa vaan ihasteli toimintaa ja oli hyvillään siipikarjan laajennustiloista vaikka kanoja tapetaan kymmeniä miljoonia vuodessa. Onneksi sait etelästä töitä, kaikki voittivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mariini kävi Atrialla, eikä valittanut vaikka siellä tapetaan 2 miljoonaa sikaa vuodessa vaan ihasteli toimintaa ja oli hyvillään siipikarjan laajennustiloista vaikka kanoja tapetaan kymmeniä miljoonia vuodessa. Onneksi sait etelästä töitä, kaikki voittivat.

        Joo oikeen hyvä, että tuo entinen tarhan työmies pääsi maksamaan veronsa Etelä-Suomeen. Siellä on paremmat palkat eikä tarvitse niellä ketunkarvoja ja sontaa nälkäpalkalla.

        Oon kuullu että alkaa olla siellä Evijärvellä oravannahat vähissä. Sillon pitää jatkaa päivää ja laajentaa pyyntialuetta vaikka Savoon asti. No kuha saatte siellä järvenne kuivatuks niin on helppo oikasta pitemmällekki reissulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo oikeen hyvä, että tuo entinen tarhan työmies pääsi maksamaan veronsa Etelä-Suomeen. Siellä on paremmat palkat eikä tarvitse niellä ketunkarvoja ja sontaa nälkäpalkalla.

        Oon kuullu että alkaa olla siellä Evijärvellä oravannahat vähissä. Sillon pitää jatkaa päivää ja laajentaa pyyntialuetta vaikka Savoon asti. No kuha saatte siellä järvenne kuivatuks niin on helppo oikasta pitemmällekki reissulle.

        Ne on käteviä ne oravannahat. Kuha niitä on tarpeeks niin saa mitä vaan. Kannattaa pyytää oravannahkoja. Kuha pitkää päivää pyytää niin enemmän saa säkkiin oravannahkoja. Kannattaaki herätä varahin .

        https://www.youtube.com/watch?v=RtsQEW40MsA


    • Anonyymi

      oliko tämä ongenkoukkukauppiaan aloitus ja ansioluettolo.

      • Anonyymi

        kyllä tämä on ! koukku luetteli oman ansioluettelonsa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        koukku kai oli viestin aloittaja.


      • Anonyymi

        onko ongenkoukku-kauppias tämän ketjun aloittaja.


    • Anonyymi

      Säälittävää tuo sairaalloinen ja kateellinen halu puukottaa tuottavaa työtä tekeviä yrittäjiä selkään:/..sitä se vasemmistolaisuus teettää.

      • Anonyymi

        olen samaa mieltä, turkistarhaus on rehellistä työtä.


    • Anonyymi

      Turkistarhaajat eivät tarvitse tämän vuosikymmenen jälkeen ansioluetteloa. Heidän ansionsa kun päättyvät ihan pian.
      Aloitekykyisimmät heistä keräävät taloudellista resurssia ja ideoita löytääkseen uuden elinkeinon kun ketunpaskan haju alkaa haihtua ja tarhojen alta aletaan kuorimaan saastunutta maa-ainesta.

      • Anonyymi

        kunta riistää meitä tarhaajia, ei tule kunnalta tukea meille tarhaajille jotka syövät meidän kädestä, mutta nämä hyväkkäät vain lyö ruokkivaa kättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunta riistää meitä tarhaajia, ei tule kunnalta tukea meille tarhaajille jotka syövät meidän kädestä, mutta nämä hyväkkäät vain lyö ruokkivaa kättä.

        Ei se oo kunta, joka kynsille lyö. Se on yksi historiamme kateellisin, kaunaisin ja kommunistisin pääministeri vihervassarilaumansa kanssa. Harhautuneimpien joukossa siellä huutaa hutikorpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo kunta, joka kynsille lyö. Se on yksi historiamme kateellisin, kaunaisin ja kommunistisin pääministeri vihervassarilaumansa kanssa. Harhautuneimpien joukossa siellä huutaa hutikorpi.

        onko ongenkoukku kauppias erotettu jo kahdesta metsästysseurasta, me särkikylän metsästäjät emme halua koukkua porukkaamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko ongenkoukku kauppias erotettu jo kahdesta metsästysseurasta, me särkikylän metsästäjät emme halua koukkua porukkaamme.

        koukku ei pyri köyhälistön porukkaan


    • Anonyymi

      Kertokaas viherpiipertäjät mitä kasviksia olette säilöneet talven varalle kuinka iso kasvimaa teillä on mitä viljaa olette kylväneet.Arvaan jo lopputuloksen teidän osalta tyhjät tynnyrit kolisee eniten.Antakaa tarhaajien tehdä työnsä menkää auttamaan vanhuksia ne tarvivat apua ovat huonommassa asemassa kuin ketut olis teistäkin jotakin hyötyä Suomen maassa ja lukekaa muutama kaukopartio kirja niin tiedätte mistä ja ketkä ovat rakentaneet tämän maan jota olette tuhoamassa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe