Olet aika naisellinen

Anonyymi

Mies. Ajattelin aina että sellainen miehekäs mies on mun juttu, mutta kyllä pidän ilmeisesti naisellisistakin naisista. Mietinkin tässä että ehkä olen muuttunut.. kun välillä jopa mietein että olenkohan lesbo, niinsi olet hyvä ”välimaasto” naisellisena miehenä. Näkisin sinut hyvin korkokengissä tepsuttelevan <3

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei jei jei, pelastakaa mut näiltä.

• Anonyymi

Nyt korkokenkämiehet tepsuttelevat päiväuniisi

• Anonyymi

Poika nimeltä päivi kirjoitti jälleen kerran itsetehostuksensa, millä ei ole mitään tekoa transväen kanssa

• Anonyymi

*Kääntää peittoa ja pieraisee*

• Anonyymi

Niinpä niin

• Anonyymi

Olisin koska vain ennemmin naisellinen mies tai vaikka ihan täys homo tai vaikka nainen kuin olisin LIHAVA! Lihavuus on jotain niin oksettavaa etten ikipäivänä haluaisi olla semmoinen vaan ennemmin vaikka ampuisin itseni.

• Anonyymi

Se on sinun ongelmasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sinun ongelmasi

En ole lihava joten ei ongelmaa. T: edellinen

• Anonyymi

En kyllä mitään korkokenkiä rupea laittamaan. Muutan amerikkaan, niin saan olla normaali ihminen.

• Anonyymi

Lisään vielä, että joo mulla oli kasvaessa vain siskoja. Olin nuorempana kaikkien suosiossa, nykyään en niinkään. Ja no edelliset naisystävät opetti mut tavoille, minkäs teet? Olen aina ollut liberaali, koskaan en ole ratkaissut asioita väkivalloin, paitsi itseäni puolustaen. Ja monesti olen selättänyt rähisiät.

• Anonyymi

Tässä on selkeitä julkisen nolaamisen merkkejä.

• Anonyymi

Ujo piimä öykkäröi pensaasta käsin. Ei mitään uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ujo piimä öykkäröi pensaasta käsin. Ei mitään uutta.

Mieti että joku kirjoittaa noin eli hän ajattelee niin. Hän päättää julkaista sen. Nyt tuo ajatus määrittää hänen ja sen henkilön välistä kanssakäymistä täältä käsin. Tervettä?

• Anonyymi

Trolli varmaan, älkää omiko.

• Anonyymi

Todellakin on!

• Anonyymi

Voisin omia :D Millä tavoin naisellinen. En edes meikkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe