Vuosia takaperin kun kävin ystävän kanssa kuntosalilla, menimme aina kylpylän saunaosastolle kuntoilun jälkeen. Olimme myös höyrysaunassa, siellähän niitä näytteille asettajia riitti. Myös seisovia kulleja tuli nähtyä, yksi kerta mies tuli mies suihkuhuoneesta uikkarit jalassa, hän seisahtui meidän eteemme, riisui housunsa. Hänellä oli järkyttävän kokoinen kulli, se rokkui pitkänä ja paksuna haaroissa. Mies istahti, hetken päästä naisten puolelta tuli nainen joka lausui miehen nimen. mies nousi seisomaan ja kulli oli jo vähän kankea. Mies lähti toiselle puolelle saunaa naisen viereen, he puhuivat venäjää. Tuollaista letkua ei kyllä koskaan ennen ei ole tullut vastaan.
Isoin muna jonka ootte nähneet
Anonyymi
1
1494
Vastaukset
- Anonyymi
Veikkaa edes mittaa. Silloinhan kun kulli jo roikkuu pitkänä muttei ole kuin vähän seisokkia ja heiluukin vielä niin pisimmillään ja halutuimmillaan ainakin miesten mieleen se on.
oliko lähemmäs 10"
Itse olen nähnyt eräällä levarilla läntisessä suomessa noin 20 cm ja oli paksukin, sekin oli jo komea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222658- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189