Siinähän se kysymys onkin
Mitä tekisit jos törmäisin häneen sattumalta?
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä kävelisin ohi, vilkaisemattakaan.
- Anonyymi
Olen jollain tasolla varautunut siihen.
Vaikea sanoa miten kävisi, ehkä sydäri……... - Anonyymi
En tiedä. 👄
- Anonyymi
Sanoisin anteeksi ja hymyilisin virkahymyn päälle.
- Anonyymi
Kävelisin seinään pahki lähtisin väärään suuntaan ja uohtaisin minne piti mennä tai jähmettyisin tai menisin punaiseksi tai panikoisin tai hoipertelisin tai en uskalla edes ajatella mutta normaalisti en kykenisi olemaan.
- Anonyymi
Tai siis hetkinen, kehen törmäisisit?
- Anonyymi
Jos johonkuhun häneen törmäisit niin so what? Mutt jos minuun törmäät niin hämmästyisin suuresti, sillä niin ei ole siviilissä muistaakseni käynyt erikseen sopimatta.
- Anonyymi
Oon tuota miettinyt. Jos näkisin uudessa tilanteessa, tunnistisinko edes? Sen näkee sitten, eipä näitä kannata etukäteen miettiä.
- Anonyymi
Onpas kiero aloitus, ei kukaan ees tietäis et sä törmäisit häneen joten mitä siinä nyt vois/pitäis tehdä🙈😂😂😂
- Anonyymi
samanpäivänsaa sitsamanpäivän menettää you know
- Anonyymi
En mitään. Hän ei halua olla kanssani missään tekemisissä.
- Anonyymi
En halua puhua mitään enää kellekään. Siitä voit päätellä. m>n
- Anonyymi
Ìhan varmasti pysähtyisin juttelemaan jos näyttäisi siltä, että hän sitä haluaisi?
- Anonyymi
viimeksi puhuimme niitä näitä. Hillojen kalleudesta muunmuassa.
Olisin halunnut halata mut en uskaltanut, ettei hän ahdistuisi - Anonyymi
Sanoisin että en aio lyödä naamaan
- Anonyymi
Minne sit löisit?
- Anonyymi
Halaisin häntä ja kertoisin kuinka olen ikävöinyt.
- Anonyymi
Vaihtaisin kadun toiselle puolelle.
- Anonyymi
Ai niinkuin teit viimeksikin? Miksi 😘🤔
Sanoisin ..
"Hei, Mika! Kaikki hyvin? Ihana on nähda sinua" ja hymyilen viettelevästi 🤭 ♡ ♡ ♡- Anonyymi
"Luikkisin häpeissäni pakoon sitä, että olen arvostellut häntä pitkin kyliä. Ja ihan pahuuttani antaisin hänen uskoa että olen muka ihastunut. Sekottaisin käytökselläni päänsä niin, että joutuisi lähtemään. Joskus saattaisin myös ohimennen kehua kaikki muut hänen ympärillään. Ettei vaan lortto luule itsestään liikoja."
How do fucked up mind works ;- Anonyymi
Sairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairasta
Niinpä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857