Mikä on sun onnellisin hetki?

Anonyymi

Mitä luulet tuleeko vielä onnea lisää?

17

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnellisin hetkeni oli kun hän tunnusti rakkautensa.

Luulen että kaikki onni on kohdaltani loppu. Kohtalo päätti niin.

• Anonyymi

Ikinä onnea tuntenut ehkä joskus vuosia sitten. Itseasiassa tiedä, mitä se edes tarkoittaa. Elämäni ei tule olemaan pitkä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

elämäni onnellisin hetki oli tänä vuonna 26.4. n. kello 8.00 aamulla.
      sain hänet oikeasti syliini ensimmäisen kerran.
      Olimme odottaneet sitä puolisen vuotta, kunnes se oli mahdollista.

Kyyneliltäkään ei vältytty.

tulee lisää paljon joka päivä

• Anonyymi

Älkää koskaan kertoko mikä tekee teidät onnelliseksi on ihmisiä jotka haluavat tuhota sen

• Anonyymi

Onnellisin ja tyytyväisin olen aina tässä ja nyt.

• Anonyymi

Silloin kun hän katseli pitkään syvälle silmiini ja hymyili :)

• Anonyymi

Kell onni on se onnen kätkeköön!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kell onni on se onnen kätkeköön!

Se oli se kosketus. . .
        Tuleekohan niitä onnenhetkiä vielä lisää. . .toivon niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli se kosketus. . .
        Tuleekohan niitä onnenhetkiä vielä lisää. . .toivon niin

Millon ollaan kosketettu ja missä? :) Oli sekin kyllä... tahdon lisää ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon ollaan kosketettu ja missä? :) Oli sekin kyllä... tahdon lisää ;)

Tottakai Onni välillä potkii.

• Anonyymi

Ei mulla kauheasti ole onnellisia hetkiä ole ollut. Mutt veikkaan, ett eräässä paikassa porukka on onnessaan, kun munlainen vanha akka painuu helvettiin pilaamasta ilmapiiriä ahh, niin lämminhenkisessä paikassa. En ole ikinä niin kovaluontoista ja tunnekylmää porukkaa tavannut, hyvin on paikan pomo poppoonsa valinnut, samanhenkisiä kuin hän itsekin. Ehkä tyytyväinen ja onnellinen olen siitä, ett älyän lähteä noin kylmästä paikasta ennenkuin ahdistun ja masennun entisestään. Toisaalta on hyvä, ett sain lopullisen vahvistuksen siihen ettei kyseinen ala ollut mua varten ja sekin vahvistui, ett oikeastikin olen pelkkää sutta, paskaa ja sekundaa, sen tuon paikan nirppanokat, yrmyiitat ja pomokin ovat tehneet mulle selväksi. Mä olen jo pohjalla, mutt nuo turhantärkeät pimut ja poju tulevat vielä putoamaan kovaa ja korkealta ja se sattuu heihin. Epäonnea mulle on tullut ihan jatkuvasti, se ett päädyin noin paskaan ja kylmään paikkaan on yks jatkumo epäonnelle. Onnellinen olen tuttujeni puolesta, ett heillä oli parempi onni kuin mulla, heille sattui paremmat paikat ja ihmiset.

• Anonyymi

Sä et ole terve, lopeta

• Anonyymi

30.11 oli onnellisin hetki, kun kohtasin hänen kanssaan. Toivottavasti tulee lisää.

• Anonyymi

Mörrille oli onnellisin ja vapauttavin hetki kun pääsi rakkaastaan eroon. Huomasi konkreettisesti mikä hän oli.

• Anonyymi

Kyllä niin ajattelen, työasian järjestyminen ensi vuonna ja toivon että alkuvuodesta jollain tavalla. Joskus sitten muutakin kun jaksaa.

• Anonyymi

Ei voi eritellä yhtä onnellisinta. Elämään mahtunut niin paljon onnen hetkiä kuin myös itkun hetkiä.

Viimeisin kuitenkin oli hetki kun mies jota ikävöin suuteli mua ja kyseli et voiko tää olla todellista...

Ihan kuin se ois ollut pitkään hänen unelmansa ja hän ei uskonut sitä todeksi et se tapahtui...

Toinen ehkä eräs hänen katse. Siinä näkyi lämpimiä tunteita... silloin itse uskoin ettei hän tee asioita mitä teki käyttääkseen mua hyväksi tai halutakseen mulle pahaa, vaan taustalla jokin muu syy..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe