Tätä joulukuuta

Anonyymi

Miltä sinusta tuntuu jos joku on ihastunut tai rakastunut sinuun? Arvostatko hänen rakkauttaan ja kunnioitat hänen tunteitaan, vaikket ole itse ihastunut häneen.
Tai ovatko hänen tunteensa sinulle merkityksettömiä tai peräti kiusallisia tms?

Entäpä miltä sinusta tuntuu, joka olet yksipuolisesti ihastunut?

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisin vastata rehellisesti, mutta en tee sitä tänne turvallisuussyistä sekä olosuhteet ja elämäntilanteet huomioiden.

• Anonyymi

Ei minuun kukaan ole koskaan ollut oikeasti ihastunut kaikki vain teeskentelevät niin. Siksi en voi kertoa miltä se tuntuu. Olisi mukavaa jos joku rakastaisi oikeasti. Tulisin onnellisemmaksi.

• Anonyymi

Mistä tiedät heidän teeskentelevän?

• Anonyymi

Jos se on tyyppi, jonka olen poistanut läheltäni erinäisistä syistä, niin en arvosta eikä ole tarvetta yrittää edes ajatella hänestä mitään hyvää, saati yhtään mitään. Hän on yhdentekevä.

• Anonyymi

En ole koskaan kokenut sitä että joku olisi minuun yksipuolisesti ihastunut (tai ainakaan en ole ollut tietoinen asiasta), mutta jos näin olisi niin se tuntuisi varmaan vaan imartelevalta, eikä se mua haittaisi. Tietysti tekisin hänelle heti selväksi että tunnetta ei ole takaisinpäin.

• Anonyymi

Täällä tiedän monia naisia ja viimeisin kenet havaitsin oli eräs mulle tuntematon nainen joka alkukeväästä jäi tietyssä tilanteessa tuijottamaan silmiini tyyliin "peura ajovaloissa ja ota mut nyt" ja se tuli itselle täysin puskista, sillä en tuntenut häntä kohtaan mitään ja nainen oli langennut vain olemukseeni ja käytökseeni. Emme ole nähneet sen jälkeen ja toivottavasti voi hyvin.

Surullisia juttuja ne. 😥

• Anonyymi

Ouuuh nou nou nou ei jei jei ei huuuh. Apua.

• Anonyymi

En oo suhun a ollut ihastunut enää pitkiin aikoihin oot pimee ämmä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo suhun a ollut ihastunut enää pitkiin aikoihin oot pimee ämmä

Täh? Ei kukaan oo ollutkaan muhun ihastunut. Sekoilet.

• Anonyymi

Olen sitä mieltä, että hänellä on oikeus tunteisiinsa, vaikka en niihin pystyisi vastaamaan. En koe sellaista kiusalliseksi, koska en pohdi asioita. Silti voi välittää ihmisestä, vaikka ei rakastaisi romanttisella tavalla.

• Anonyymi

Näin itsekin ajattelen ja tää tuntuu oikealta ja kauniilta suhtautumistavalta.

• Anonyymi

Ei ne kiusallisia ole. Olisin imarreltu. Ja voisihan siinä käydä niinkin, että siinä vasta tajuasi, että miksipä ei, kokeillaan. .. vaikka siis tämä tulisi yllätyksenä eikä itsellä vielä olisi tunteita.

• Anonyymi

En ainakaan olisi ilkeä..
      Surullista on yksipuoliset tunteet mut eipä sille mitään voi.

• Anonyymi

Kamalan syyllistävä alotus. Ikäänku pitäs rakastaa väkisin. Jos joku tykkää musta niin en ole vastuussa hänen tunteistaan. Ettekö nykyihmiset ole mitään muuta ku vässyköitä?
      Tottakai vastaan kohteliaasti etten itse halua mitään ja olen ystävällinen. MITÄ MUUTA MUKA VOIN TEHDÄ. Ja jos toinen käy ahdistavaksi niin pakko se toiselle on sanoa. Kyllä ne toisen tunteet kuolee kun ei saa vastakaikua.
      Itelläki kuoli kyllä vaikka ensin luulin etten pääse koko tunteesta. Upotin ajatukset muuhun tekemiseen. Nyt samanen YKSPUOLINEN ihastus tuntuu TYPERÄLTÄ, TYYTYPERÄLTÄ JA HELVETIN NOLOLTA. Menin TYHMÄNÄ kertoo tunteistani. Sokaisi omat tunteet liikaa. Loppupahan tääki paska onneks. Nyt en halua ees nähä koko tyyppiä enää. Joskus on ehkä pakko mut onneks ei tartte kaksin olla

• Anonyymi

Tai no ei ne tunteet täysin ykspuolisia olleetkaan... Mut nyt molemmat varmaan päästäneet hiipumaan. Mut joo.. Siis tää ku paljastin tunteet.

• Anonyymi

Ei tuo aloitus ketään syyllistänyt, sää vaa otit sen sillee. Siinähän vaan kysyttiin mielipiteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe