Missä me sitten asutaan, kun alkukuhertelut on ohi ja todetaan, että pidetään yhtä loppuelämä? Sulla vai mulla? Vai hankitaanko kokonaan uusi? Pikkuisen oon huolissani miten meiän "uusioperhe" mahtuu yhtään minnekään :D
Muutetaanko metsään? Tai asuntoautoon? Molempiin?
Tulevalle miehelleni asuntoasiaa
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole mies älä kutsu minua mieheksi. 😱😱😱😱
- Anonyymi
Oletpas, et muuten vastaisi kun sua mieheksi kutsutaan. Mutta et ole mun tuleva mieheni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas, et muuten vastaisi kun sua mieheksi kutsutaan. Mutta et ole mun tuleva mieheni.
En ole mies. En ole. Apua. En halua olla mies apua en ole!!! Ette voi muuttaa minua mieheksi!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies. En ole. Apua. En halua olla mies apua en ole!!! Ette voi muuttaa minua mieheksi!!!
En muuta sua mieheksi. Rauhoitu hengitä syvään , oot ihan hyvä naisena tai muun sukupuolisena:) Mutta mulle et muuta kuin miehenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutan sut rupikonnax simsalabim
- Anonyymi
No asuntolaa mis o joku avustaja ja sit uusi elämäpikkukuapunggissa
- Anonyymi
Mähän avustaisin sua, etkä tarviisi muita. Jos olisit tuleva mieheni, vaan et o.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mähän avustaisin sua, etkä tarviisi muita. Jos olisit tuleva mieheni, vaan et o.
NO BI SEKSUAALIT ON KIEROJA KETKÄ HALUU VAA SATUTAA
MIKS MIKS MISKMIKS MIKS Ne on nii pahoja
- Anonyymi
Voi kuule!
- Anonyymi
Kuuntelen, mitä?
- Anonyymi
Laitetaan asunnot vuokralle ja ostetaan talo.
- Anonyymi
Se sopii mulle. Poistunkin tästä heti oikotielle katsomaan mitä olis tarjolla.
- Anonyymi
Voihan sitä ostaa valmiin talonkin jonkun vanhan.
Niin pääsee vähemmällä vaivalla.
- Anonyymi
Hänellähän on iso omakotitalo, 4 h, iso keittiö, 1 kylppäri , 2 wessaa, saunatilat, ulkosauna jonka terassilla kylpytynnyri jne.....
Vai eikö ole kertonut näistä?
Terveisin havittelemasi miehen isosisko.- Anonyymi
joo on isokartano ja yliopstitutkinto
muute vaa ei asu sun luona enää vaa jonku 50 kymppisen - Anonyymi
Vai että ihan isosisko löyty:) Ei ole kertonut, ei. Noin iso on kyllä ikävä siivoilla, siivooko isosisko meillä viikottain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että ihan isosisko löyty:) Ei ole kertonut, ei. Noin iso on kyllä ikävä siivoilla, siivooko isosisko meillä viikottain?
En siivoa, annan toki teille ihan ilmaiseksi elämänohjeita ja vinkkejä joka lähtöön ja tuloon.
Siitä tulee kivaa, usko pois :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siivoa, annan toki teille ihan ilmaiseksi elämänohjeita ja vinkkejä joka lähtöön ja tuloon.
Siitä tulee kivaa, usko pois :)kuulostaa yhtä "kivalta" kuin pojastaan ylihuolehtiva anoppi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuulostaa yhtä "kivalta" kuin pojastaan ylihuolehtiva anoppi :)
Asia ymmärretty....:))))))
- Anonyymi
Onneksi menin rikkaisiin naimisiin niin voi käydä appi-ukolta pyytämässä talorahat.
- Anonyymi
en uskalla sulle mitään vastata. Syyttävät vielä naimisissa olevan vikittelystä, palstajohtajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en uskalla sulle mitään vastata. Syyttävät vielä naimisissa olevan vikittelystä, palstajohtajat.
Kyllä meikäläisestä riittää useammallekin naiselle ja aikaakin riittää sillä rikkaissa naimisissa kannata mitään töitä tehdä.
- Anonyymi
Uudessa asunnossa
- Anonyymi
ok.
- Anonyymi
Meille me mahuttais ainakin paremmin, kuin teille, mut en tiiä sit. Katsotaan sitten, kun on se aika, että yhteen oltais muuttamassa.
- Anonyymi
Pannaan ainakin mun osake vuokralle ja muutetaan uuden korkeista korkeimman talon yläkertaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1136975Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1074727L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa553981TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133344Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6852035Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2341420- 661348
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551283Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j521277Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise12972