Täten tiedotamme, ettei persujen palstalla voi julkaista muita kuin myönteisiä kommentteja persuista!
Sensuuripuolue persut!
10
62
Vastaukset
- Anonyymi
HUOMATTU ON.
- Anonyymi
Etenkin u-ministeriä koskevien uutisten TULEE OLLA MUSTAMAALAAVIA.
- Anonyymi
Haavistoa koskevat aloitukset ehkä kuuluvat vihreiden palstalle. Saattaa olla syynä.
- Anonyymi
JÄRVIRADIO:ssa kuunnellaan juuri nyt illan toivemusiikkia, jos jihadismi alkaa siepata liikaa!
http://www.jarviradio.fi/nettiradio.html - Anonyymi
Jos u-ministerin nimi on mainittu ja kommentti on hänen ratkaisuilleen myönteinen, avaus poistetaan Halla-ahon määräyksestä.
- Anonyymi
Jos kirjoitatte suomalaisten vauvojen ahdingosta sota-alueella, kommenttinne poistetaan.
- Anonyymi
Huomataan heti idioottimaisten epärelevanttien kommenttien tulevan tähän ketjuun, joka koskee PERSUSENSUURIA. VALEUUTISET VIHREISTÄ SALLITAAN; VIHREILLE MYÖNTEISET KOMMENTIT JA AVAUKSET POISTETAAN. MALLI ON HAETTU NEUVOSTOLIITOSTA.
- Anonyymi
Suomalaisista vauvoista sota-alueella EI SAA KIRJOITTAA. Kommentit poistetaan.
Nyt antipersu ulvoo poistoista, kuitenkin itse on suurin poistelija kaikelle älylliselle materiaalille palstalla, joka esittää kritiikkiä ja faktaa hänen valheistaan Perussuomalaisista. Mikäli jotain on jo poistetltukin, se on sitten hyväksi, sillä palstajhan on edelleen täynnä antipersun valheellisia tarinoita.
- Anonyymi
No mutta täähän on vaan loogista... Halla-aho levittää fantasioitaan ja muiden puheet poistetaan. Mahtavaa diktaattoriainesta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193194Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o702723Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342616Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582138- 491699
- 831668
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181659Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131651- 571539