monesti ajatellut mitäs sulle nykyään kuluu.
P-mies mieleeni jäit..
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mikä pmies senkin a boy
- Anonyymi
Eikö kannata kysyä suoraan, jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Aloitus ei minulta päätin unohtaa P miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus ei minulta päätin unohtaa P miehen.
Jos päätit unohtaa, silloinhan sinulta ei ole kysyttykään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos päätit unohtaa, silloinhan sinulta ei ole kysyttykään mitään.
Etpä tiedä keneltä tuo kysyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tiedä keneltä tuo kysyi.
Etpä varmaan tiennyt itsekkään. Luulit vain tietäväsi niin kuin muutkin mukamaste aikuiset ihmiset täällä leikkii aikuista. Näinhän ne normi aikuiset asiat hoitelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä varmaan tiennyt itsekkään. Luulit vain tietäväsi niin kuin muutkin mukamaste aikuiset ihmiset täällä leikkii aikuista. Näinhän ne normi aikuiset asiat hoitelee.
Kannattaakohan näiden palstojen asiakkailla edes haaveilla parisuhteesta? EI Näiden palstojen asiakkailla varmaan niin paljon estoja ja selvittämättömiä asioita muiden ihmisten ja varsinkin itsensä kanssa, jotta parempi vain jättää asiat unelmiksi mitkä ei tarvitsekaan toteutua, kuin mörrillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242411Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442027Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä271891Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818