lopullinen irtaantuminen

Anonyymi

..kuinka se voikaan helpottaa.
kauan se kesti mutta olo on huojentunut. edessä on vielä ajatustyötä mutta siitä selviää. kauhukuvat alkaa muuttumaan huojentavaksi fiilikseksi että luojan kiitos uskalsin laittaa juoksukengät jalkaan ja pinkoa pakoon.
meno jatkuu hurjempana uuden naisen kanssa ja kas kas minun tuntemani naisen. hienosti valittu ja haalittu ja valehtelu jatkuu ..
hieno keksintö oli myös kaksi puhelinnumeroa ottaa käyttöön :D
myönnän olleeni todella koukussa mutta nyt tiedän olevani irti sopasta mitä narsisti keittelee..
ymmärrän tapahtuneet, annan itelleni anteeksi sinisilmäisyyteni ja jatkan elämää onnellisena rauha maassa.
tehköön mitä tykkää,ei enää liikuta ja tätä tunnetilaa oon odottanut kaiken sen surun ja tuskan tunteen jälkeen.
oon vapaa :)
tsemppiä muillekin kanssakokeneille ja uskokaa itseenne,kyllä niistä eroon pääsee ja suru kaikkoaa kun löytää uudelleen itsensä ja omat juttunsa ja arvonsa takaisin.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielenkiintosta se että mulle kans on tullut narsisteista kauhukuvia ja helpottaa kun pois narsistien vaikutuksesta,

      "poiuytfrdfgh"

      • Anonyymi

        Just omia juttujani vaan kaipaan minäkin niitä arvokkaasti tehdä.

        "poiuytrdfgh"


    • Anonyymi

      se on vaan niin upea tunne sisällä tai polte kun ei enää liikuta sen toiminta.. täyttä kakkaa koko verkko! oma elämä palasi raiteilleen :)

    • Anonyymi

      Onneksi olkoon.

      Toimittajat voivat olla vaarallisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      Vuosikymmenet meni vanhempien henkisen väkivallan taistelussa kunnes lopulta pystyi rauhallisena seisomaan heidän vieressä eikä tuntenut mitään pelkoa vaan kykeni tarkkailemaan miten he yrittivät ottaa otetta minusta tai millä yritti aiheuttaa pelkoa. Kun tunsin ettei he ole vanhempia enää minulle oli todella vapauttava olo. Ei vihaa, katkeruutta, pelkoa vaan huojentunutta iloa ja onnea siitä kuinka itse onnistuin nousemaan siihen että saa itse hallita omaa elämää ja elää omalla tavalla. Kyllähän he silloin tällöin yrittää jotain mutta heidät pystyy hiljentään sanomalla asioista suoraan jota he pelkäävät.

      Jos narsistin kynsistä pääsee pois on se merkityksellisempi asia kuin voittaisi pääpotin lotossa. Silloin tajuaa elämän arvon ja mitä on vapaus.

      • Anonyymi

        Läheisriippuvuus on ilkeä tilanne.


      • Anonyymi

        Samaan pyrin minäkin. Ympärilläni vaan vielä jotain ihmelieroja jotka haluaa paheksua minua narsistivanhempien kauhukuvioiden jättämisestä

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan pyrin minäkin. Ympärilläni vaan vielä jotain ihmelieroja jotka haluaa paheksua minua narsistivanhempien kauhukuvioiden jättämisestä

        "poiuytrdfghj"

        Eikös tuollaiset lierot sitten kannata jättää pois ympäriltäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan pyrin minäkin. Ympärilläni vaan vielä jotain ihmelieroja jotka haluaa paheksua minua narsistivanhempien kauhukuvioiden jättämisestä

        "poiuytrdfghj"

        Sinähän niille vanhemmillesi soittelet, etkä halua heistä eroon, vaikka lyövät luurin korvaasi, kun soitat.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe