Missä tapasit / kohtasit kaivattusi?
Tuli tämmöne mieleen
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Seisoin vessan peilikaapin edessä silmät kiinni ja tunsin oudon vetovoiman likistävän itseäni kohti peiliä. Hän oli piilossa peilin takana toisessa ulottuvuudessa.
- Anonyymi
Siis naapuriko?
- Anonyymi
Seisoin jäykistynyt kikkeli suorana alastomana koulun terveydenhoitajan edessä terveystarkstuksessa.Hän oli kaunis vain pari vuotta minua vanhempi nainen.Isot rinnat ja hyvin tiukat housut jalassa.Hepin nenä kastui vääjäämättä,eikä suinkaan viileähkön huoneen lämpötilan vuoksi.Silloin tunsin olevani mies.
- Anonyymi
Erämaahan eksyin kerran, vihertävän keitaan näin - Taisi olla, kangastusta, silmissäni näky tuo...
- Anonyymi
Saunan takana.
- Anonyymi
Työpaikallani.
- Anonyymi
Mikä sun työpaikka on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sun työpaikka on?
Ei sellaista voi täällä kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voipas, mä kerron. Se oli kanikonttori.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vissiin mitään voi missään kertoa. Siksi te täällä roikuttekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hmmm, miten musta vaikuttaa, että sä just roikut siinä myös. Ja et ole kertonut sen enempää, koska kukaan ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko itse täällä missä olet töissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran voin kertoa, että työskentelen sosiaali-ja terveydenhuollon alalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoisitko itse täällä missä olet töissä?
Luulitko että osoitetta kysyin? Et taida nyt käyttää aivoistasi kaikkea, mitä irti saisi. Jos sulta kysytään, että missä maassa asut, niin oletko heti keittämässä kahveja vieraille vai piiloudutko bunkkeriin?
- Anonyymi
Niin minäkin, kaupassa
- Anonyymi
emmä muista, muistan että oli joku rappukäytävä ja eteinen.. kai siinä ovikin oli.. ehkä hissi..emmä muista
- Anonyymi
Meki muistaakseni tavattiin kute kirjoitit. Mut tuskin sä mies oot jolt toivoin hetken..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meki muistaakseni tavattiin kute kirjoitit. Mut tuskin sä mies oot jolt toivoin hetken..
en ole mies. Huonomuistinen kyllä.
- Anonyymi
Laivalla.
- Anonyymi
Samoin. Rappuissa istuttiin ja pitkään juteltiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutelitteko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutelitteko?
No ei!
- Anonyymi
Sama täälläkin. Yhden miehen kohtasin baltic princessillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
S ja 2004. :D
- Anonyymi
Sairaalassa
- Anonyymi
Mikä osasto? Minulla kohtaaminwn 2 v sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä osasto? Minulla kohtaaminwn 2 v sitten
Ei niin kauan sitten...
- Anonyymi
Jos tässä tarkoitetaan ihan livekohtaamista niin sanotaanko näin, että erään asunnon ovella ☺
- Anonyymi
muistatko asunnon nron? :)
- Anonyymi
Madeiralla
- Anonyymi
Mäen päällä.
- Anonyymi
Kävellen, juosten, pyörällä tai muulla tavalla sattumalta vaiko ihan sovitusti?
- Anonyymi
Ilmeisesti hyvin hyvin väärässä paikassa sillä ei opettajaan sovi ihastua saati rakastua :O :D
- Anonyymi
Paljon opettajissa on pariskuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon opettajissa on pariskuntia.
Siis korjaan et opettajaansa, minä olin siis se oppilas.
- Anonyymi
Abc..
- Anonyymi
Samat, pihalla :)
- Anonyymi
Rappukäytävässä ekan kerran
- Anonyymi
En voi kertoa, koska en kaipaa ketään. Liian kauan mennyt aikaa siihen että tärkein toive ei ole toteutunut. Se rankkojen vuosien kanssa yhdessä on aiheuttanut stressiä ja stressi taas aiheuttaa oireita, jotka vaikuttavat huonontavasti elämään ja sen laatuun ja siitä seurannut tunteettomuutta.
- Anonyymi
Samaistun edelliseen kirjoittajaan, aikaa mennyt liikaa.
- Anonyymi
Shell L
- Anonyymi
Silllalla kun käveltiin syvitsysystä kaupunkinkiin. En silloin tajunnut. Noh onhnan noita rikki revittyjä herttoja. Tyhmä sydän ei kuuntele järkeä. Doors tapaan sydän palaa sairaaasti. Vaikka sitten yksin.
Ovet on valinta, en oikein enää uskallla avata. - Anonyymi
sanam bin khrun theep.
Ensi viikolla treffit samassa paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770