Löytyisikö Kurikasta naista seksitreffeille voit olla vapaa tai varattu ei ikä tai paino rajoja
Vastaukset 9
- Anonyymi
Täältä vois löytyä 32 v narttu vailla kesyttäjää😉 olen toki parisuhteessa.. timmi ja halukas blondi
- Anonyymi
Missä sinut voisi tavata itsekkin varattu, mutta vieras kiihottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sinut voisi tavata itsekkin varattu, mutta vieras kiihottaa.
Vieras kiihottaa aina ja kovin. Kyllä minut voi nähdäkin. Minkä laiset varusteet löytyy😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieras kiihottaa aina ja kovin. Kyllä minut voi nähdäkin. Minkä laiset varusteet löytyy😉
Tavalliset mutta toimivat, kovasti tykkään nuolemisesta pidätkö sinä??
- Anonyymi
No juu...
Pistä viestii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu...
Pistä viestiiHei millon voitaisiin tavata olen viikonlopulla Seinäjoella, mutta asun yksin muuna aikana.
Anonyymi kirjoitti:
No juu...
Pistä viestiiMistäpäin Kurikkaa asustelet olet Kurikasta, Kurikan Jalasjärveltä, Kurikan Jurvasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu...
Pistä viestiiKiinnostaisiko sinua peppuseksi??
- Anonyymi
Hei pienipeppuiset naiset
Kiinnostaako 50v mies pks
Odotan yhteydenottoja....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051284Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91777Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118551Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483