Onko kukaan kokenut täydellistä yhtymistä toiseen, sellaista, jossa tuntee että tulee yhdeksi sekä fyysisesti että psyykkisesti, mielen ja kehon tasolla? Sellaista jossa kahdesta tulee yksi, jossa voi vaan nauttia siitä että saa olla yhteydessä toiseen, toisen mielessä ja kehossa. Tilaa, jossa aika ja paikka menettävät merkityksensä ja jonka haluaisi vaan jatkuvan ikuisesti, koska tuntuu siltä kuin olisi saapunut kotiin, saavuttanut päämääränsä, ymmärtänyt elämän tarkoituksen. Onko sellainen mahdollista vai vaan lapsellinen kuvitelma siitä mikä voisi olla mahdollista kahden erillisen ihmisen välillä?
Täydellinen yhtyminen toiseen
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa typerä kirjoitus eikä kuulu tälle kanavalle ollenkaan. Täydellinen yhtyminen on idioottimainen ajatus ja osoittaa lähinnä kirjoittajan täydellistä kokemattomuutta tai/ja todellisuuden tajun puutetta. Kasva aikuisex!
- Anonyymi
Hyi hitto mitä p:skaa! Siementä vakoon ja muijaa lakoon. Haaveilut h:vettiin! Naiset tykkää kun miehellä on munaa!
Kyllä olen ja ongelma nykyisessä suhteessani on, että en pääse lähellekkään sitä.
Kysymys on tunteesta. Olen kokenut sen. Se on sanoin kuvaamaton, aivan eri asia kuin pääsy eroon seksuaalisesta paineesta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482