En pysty irrottautumaan

Anonyymi

Tiedän, että minussa on jotain phasti pielessä. En vaan pääse irti millään, vaikka haluaisinkin. Ei nähdä koskaan, minkä luulisi auttavan. Mutta ei helpota, ei sitten yhtään. Limerenssiä? Ehkä. Mutta ihan sama, en ole vapaa, enkä pysty nauttimaan elämästäni. Illat ovat ahdistavia. Miten ihmeessä sen teet? Kestänyt jo aika kauan.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka kauan?

• Anonyymi

3. vuosi meneillään, eikä helpota. Onko vinkkivitosta vaivaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kokemusta tuollaisesta tikanteesta, muttei sinussa ole mitään vikaa jos olet ihastunut tms. Uskon, että hellittää ajan kanssa kun tilalle tulee muita juttuja. Paitsi tietenkin jos nykyinen suhde ei toimi mitenkään niin sitten se on eri asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku yrittää vinkata sinulle jotain.
        Antaudu, hengitä syvään ja ota vastaan mitä tuleman pitää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kokemusta tuollaisesta tikanteesta, muttei sinussa ole mitään vikaa jos olet ihastunut tms. Uskon, että hellittää ajan kanssa kun tilalle tulee muita juttuja. Paitsi tietenkin jos nykyinen suhde ei toimi mitenkään niin sitten se on eri asia.

Mikä nykyinen suhde? Ei minulla ole mitään mahdollisuutta aloittaa minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, kun olen kiinni siinä yhdessä. Välillä helpottaa vähän, mutta vain hetkeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku yrittää vinkata sinulle jotain.
        Antaudu, hengitä syvään ja ota vastaan mitä tuleman pitää :)

Juuh.... :l :l :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä nykyinen suhde? Ei minulla ole mitään mahdollisuutta aloittaa minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, kun olen kiinni siinä yhdessä. Välillä helpottaa vähän, mutta vain hetkeksi.

Kirjoutit " en ole vapaa" ja tulkitsin sen väärin, tyhmä minä, anteeksi. Vakiokysymys sitten eli olnko tuo toinen vapaa vai varattu ja oletko ottanut häneen yhteyttä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo suhde voi oikeasti olla paha juttu, jos siis toiseen olet vahvasti lumoutunut, sillä ihastuksista pääsee yleensä irti uusilla ihastuksilla eli oikeestaan sun paras vaihtoehto on ero ja uusi/uudet suhteet

• Anonyymi

Minäkö? Minulla sama ongelma yhdestä miehestä.

• Anonyymi

Ja minulla(kin) yhdestä naisesta. Ongelma on aivan pian jatkunut jo kaksi vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minulla(kin) yhdestä naisesta. Ongelma on aivan pian jatkunut jo kaksi vuotta.

Minä olen ikävöinyt yli kolme vuotta...miestä niin ihkua...

• Anonyymi

Minä luulen että olen pääsemässä tästä tunteesta eroon eilen vielä oli paljon mielessä mutta tänään ei ole ollut. En ole aloittaja. Mun viesti on toi 00:07.

• Anonyymi

Mikäs se sellainen liimarenssi on?

• Anonyymi

Pakonomainen lemmenkipeyshäiriö. Varmasti monen kaipaajan vaiva.

• Anonyymi

Kaivattusi etunimen toinen ja kahdeksas kirjain on nimesi viimeinen kirjain?

• Anonyymi

Taisit rakastua häneen. Kertoisit hänelle, vaikka hän olisi varattukin, niin saisit selvyyden ja pääsisit eteenpäin. Rohkeutta se vaatii, mutta en usko, että menettäisit mitään.

• Anonyymi

En ole aloit. Ei välttämättä pääse eteenpäin..

• Anonyymi

Olet rakastunut. Etkö itse ole ymmärtänyt sitä?

• Anonyymi

Hän ei tiedä edes kohteen nimeä joten enemmänkin hän on riippuvainen.

Ihastunut ajatukseen olla ihailtu ja rakastunut tunteeseen olla rakastunut, mutta henkilöön luonteineen ja tapoineen hän ei ole rakastunut

Tykkää kuin kauniista esineestä kaupas joka on pakko saada. Hän miettii vain esinettä ja kerää säästöjä jotta saa sen ostettua itselleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei tiedä edes kohteen nimeä joten enemmänkin hän on riippuvainen.

Ihastunut ajatukseen olla ihailtu ja rakastunut tunteeseen olla rakastunut, mutta henkilöön luonteineen ja tapoineen hän ei ole rakastunut

Tykkää kuin kauniista esineestä kaupas joka on pakko saada. Hän miettii vain esinettä ja kerää säästöjä jotta saa sen ostettua itselleen

Yllä oleva on taas hyvä esimerkki tunteiden vähättelystä. Se mitä ihmisestä moni näkee ulos on paljon enemmän kuin persus, tissit, pili, haba, komeet/kauniit kasvot. On vähättälevää sanoa ihmiselle, joka oikeesti ihmisissä tykästyy moniin asioihin olemuksen kautta, että vain mukamas ulkonäkö kiinnostaa. Täytyy sanookin, että itseäni ainakin hirvittää ja hävettää aina kovasti, jos ihastun johonkin vähänkin paremman näköseen tai sellaseen, josta muutkin naiset tykkää, sillä eihän se voi olla sellanen ihminen mitä muuta se viestittää vaan pelkkä kuori.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5080
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1279
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1209
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1143
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1027
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      989
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      915
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      789
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      763
    Aihe