Tiedän, että minussa on jotain phasti pielessä. En vaan pääse irti millään, vaikka haluaisinkin. Ei nähdä koskaan, minkä luulisi auttavan. Mutta ei helpota, ei sitten yhtään. Limerenssiä? Ehkä. Mutta ihan sama, en ole vapaa, enkä pysty nauttimaan elämästäni. Illat ovat ahdistavia. Miten ihmeessä sen teet? Kestänyt jo aika kauan.
En pysty irrottautumaan
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka kauan?
- Anonyymi
3. vuosi meneillään, eikä helpota. Onko vinkkivitosta vaivaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kokemusta tuollaisesta tikanteesta, muttei sinussa ole mitään vikaa jos olet ihastunut tms. Uskon, että hellittää ajan kanssa kun tilalle tulee muita juttuja. Paitsi tietenkin jos nykyinen suhde ei toimi mitenkään niin sitten se on eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku yrittää vinkata sinulle jotain.
Antaudu, hengitä syvään ja ota vastaan mitä tuleman pitää :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kokemusta tuollaisesta tikanteesta, muttei sinussa ole mitään vikaa jos olet ihastunut tms. Uskon, että hellittää ajan kanssa kun tilalle tulee muita juttuja. Paitsi tietenkin jos nykyinen suhde ei toimi mitenkään niin sitten se on eri asia.
Mikä nykyinen suhde? Ei minulla ole mitään mahdollisuutta aloittaa minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, kun olen kiinni siinä yhdessä. Välillä helpottaa vähän, mutta vain hetkeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku yrittää vinkata sinulle jotain.
Antaudu, hengitä syvään ja ota vastaan mitä tuleman pitää :)Juuh.... :l :l :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä nykyinen suhde? Ei minulla ole mitään mahdollisuutta aloittaa minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, kun olen kiinni siinä yhdessä. Välillä helpottaa vähän, mutta vain hetkeksi.
Kirjoutit " en ole vapaa" ja tulkitsin sen väärin, tyhmä minä, anteeksi. Vakiokysymys sitten eli olnko tuo toinen vapaa vai varattu ja oletko ottanut häneen yhteyttä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo suhde voi oikeasti olla paha juttu, jos siis toiseen olet vahvasti lumoutunut, sillä ihastuksista pääsee yleensä irti uusilla ihastuksilla eli oikeestaan sun paras vaihtoehto on ero ja uusi/uudet suhteet
- Anonyymi
Minäkö? Minulla sama ongelma yhdestä miehestä.
- Anonyymi
Ja minulla(kin) yhdestä naisesta. Ongelma on aivan pian jatkunut jo kaksi vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minulla(kin) yhdestä naisesta. Ongelma on aivan pian jatkunut jo kaksi vuotta.
Minä olen ikävöinyt yli kolme vuotta...miestä niin ihkua...
- Anonyymi
Minä luulen että olen pääsemässä tästä tunteesta eroon eilen vielä oli paljon mielessä mutta tänään ei ole ollut. En ole aloittaja. Mun viesti on toi 00:07.
- Anonyymi
Mikäs se sellainen liimarenssi on?
- Anonyymi
Pakonomainen lemmenkipeyshäiriö. Varmasti monen kaipaajan vaiva.
- Anonyymi
Kaivattusi etunimen toinen ja kahdeksas kirjain on nimesi viimeinen kirjain?
- Anonyymi
Taisit rakastua häneen. Kertoisit hänelle, vaikka hän olisi varattukin, niin saisit selvyyden ja pääsisit eteenpäin. Rohkeutta se vaatii, mutta en usko, että menettäisit mitään.
- Anonyymi
En ole aloit. Ei välttämättä pääse eteenpäin..
- Anonyymi
Olet rakastunut. Etkö itse ole ymmärtänyt sitä?
- Anonyymi
Hän ei tiedä edes kohteen nimeä joten enemmänkin hän on riippuvainen.
Ihastunut ajatukseen olla ihailtu ja rakastunut tunteeseen olla rakastunut, mutta henkilöön luonteineen ja tapoineen hän ei ole rakastunut
Tykkää kuin kauniista esineestä kaupas joka on pakko saada. Hän miettii vain esinettä ja kerää säästöjä jotta saa sen ostettua itselleen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tiedä edes kohteen nimeä joten enemmänkin hän on riippuvainen.
Ihastunut ajatukseen olla ihailtu ja rakastunut tunteeseen olla rakastunut, mutta henkilöön luonteineen ja tapoineen hän ei ole rakastunut
Tykkää kuin kauniista esineestä kaupas joka on pakko saada. Hän miettii vain esinettä ja kerää säästöjä jotta saa sen ostettua itselleenYllä oleva on taas hyvä esimerkki tunteiden vähättelystä. Se mitä ihmisestä moni näkee ulos on paljon enemmän kuin persus, tissit, pili, haba, komeet/kauniit kasvot. On vähättälevää sanoa ihmiselle, joka oikeesti ihmisissä tykästyy moniin asioihin olemuksen kautta, että vain mukamas ulkonäkö kiinnostaa. Täytyy sanookin, että itseäni ainakin hirvittää ja hävettää aina kovasti, jos ihastun johonkin vähänkin paremman näköseen tai sellaseen, josta muutkin naiset tykkää, sillä eihän se voi olla sellanen ihminen mitä muuta se viestittää vaan pelkkä kuori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763