-erityishaukkuja saavat älypuhelimet, ei voi korjata tai korjaus on kallista.
Kuinka kauan teillä on kestänyt puhelin, älypuhelin on tehty kestämään pari kolme vuotta.
Itselläni on kestänyt kohta viisivuotta, varmaan kohta sippaa ja olen katsellut uusia, uusia malleja tulee kuukausittain niin valitse nyt siitä.
Mielestäni on turha ostaa mitään kallista kun takuuta ei kestämiselle kun halpa voi kestää yhtä kauan, jos uusi kestäisi yhtä kauan mitä nykyinen niin OK.
Lankapuhelimet kesti isältä pojalle.
Vuoden turhake on korjauskelvoton elektroniikka
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juntti toimittajien mielestä androidpuhelin edustaa älyä
- Anonyymi
Niinpä. Osta Iphone tuhannella eurolla niin pippelikin on jo heti tuumen pidempi.
- Anonyymi
No niin
Mitä pitäisi hankkia
Käytät alkeellisesta linuxandroidista sanaa äly
Sen systeemi on niin alkeellinen ettei viitsi edes rootata itselle sopivaksi
Ota halpa sellainen 4g jossa on sd- kortti
Ei huawei eikä sen halpamalleja hero mitä miitä on
Niitä saa 3 euron kuukausimaksulla vähittäin - Anonyymi
Aloittajana, samsung j5 on toiminut lähes viisi vuotta ilman vikoja, seuraava puhelin saa olla iso jotta on helpompi kirjoittaa isoilla sormilla, onnistuu kyllä kun keskittyy.
Suurimmat mitä löytänyt on lähes 7 tuumaa hintaan noin 300 €, vähän yli 100 € saa 6,3 " nokian. Katellaan, ostan kuitenkin lähiaikoina.Nokia 9 Pure view on minulla.
Kanta-Suomalaisena tietenkin ostan aina mahdollisimman kotimaista.
Puhelin toimii ja on toiminut kuten lupasikin.
Suosikaa koti-maista.
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
Nokia 9 Pure view on minulla.
Suosikaa koti-maista.
H.Aloittaja, uusi nokia 2,3 6,2 " vähittäismyyntihinta arvioitu 109 € 4000 milliamppeerin akulla, normaalikäytöllä virran pitäisi kestää 2 vrk. Puhelin tulossa myyntiin näinä päivinä.
Äly halpa, - Anonyymi
hunksz kirjoitti:
Nokia 9 Pure view on minulla.
Suosikaa koti-maista.
H.Onkohan Nokian puhelintoiminnalla enää mitään kotimaisuutta. Taitaa olla enää verkkotoiminnat suomalaista.
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja, uusi nokia 2,3 6,2 " vähittäismyyntihinta arvioitu 109 € 4000 milliamppeerin akulla, normaalikäytöllä virran pitäisi kestää 2 vrk. Puhelin tulossa myyntiin näinä päivinä.
Äly halpa,"Anonyymi"
Kukin varojensa mukaan.
Pää-asia on minulle että on mahdollisimman paljon koti-mainen.
H.- Anonyymi
Mullakin j5, neljättä vuotta toimii ihan hyvin, olen huomannut että halvemmat älypuhelimet ovat luotettavampia ja toimivat paremmin kuin kalliimmat.
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Nokian puhelintoiminnalla enää mitään kotimaisuutta. Taitaa olla enää verkkotoiminnat suomalaista.
"Anonyymi"
Olo-suhteisiin nähden on sillä mahdollisimman paljon.
Kyselehän tarkemmat tiedot HMD Oy:ltä.
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
"Anonyymi"
Olo-suhteisiin nähden on sillä mahdollisimman paljon.
Kyselehän tarkemmat tiedot HMD Oy:ltä.
H.Ei mulla rahasta kiinni ole, käytän tablettia paljon mm. kirjoittamiseen, ei mulle haittaisi joku 7" puhelin kun en pidä sitä taskussa muutenkaan, iso puhelin vastaisi melkein tablettia, nykyinen 5" menee hätäseen muttei mieleinen koko.
- Anonyymi
Laitoin juuri pois käytöstä nokialaisen, joka ostettu -95 eli 24 v.
Alkoi murenemaan käsiin. Kumma, kun eivät kestä....
Myöhemmin ostettuja on 8 kpl laatikossa, mutta tässä Noksussa oli paras puheääni. Harmi.- Anonyymi
Tallessa on nokialainen -90 ostettu.
Tällaiset ovat laatikossa.
Kaikki ehjiä.
Kaikki Nokialaisia.
9300i
6680
N8
1520
3720c-2
H.- Anonyymi
Missäs se huawei on?
Anonyymi kirjoitti:
Missäs se huawei on?
Oliskohan jotain 3v. kun lahjoitin sen kaverille.
Hän ei varmaan käytä sitä vieläkään.
Ei ole hän oikein tekniikka-miehiä.
H.- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
H.Ahaa, huawei onkin vaikeampi kuin muut androidit.
- Anonyymi
hunksz kirjoitti:
H.Oletko ostanut uusia puristuksia meksuusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ostanut uusia puristuksia meksuusi?
Mikä on meksu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on meksu?
Megane
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Megane
Ok. Kiitos selvennyksestä.
- Anonyymi
Onko paneminen tekniikkaa
Simkortin hua wei hin
Osaatteko laskea ilmastandardin mukaisen dieselprosessin hyötysuhteen puristussuhtren funktiona
Oletteko huomanneet ristiriidan
Jo lapsilla on kännykät
Kauhea puute koodaajista koko ajan
Johtopäätös:
Ennen akateeminen koulutettiin alle 2 viikossa koodaajaksi ja tentti päälle silloin puhuttiin ohjelmoijista
Kännykän käyttäjät eivät osaa yhtään mitään yleisesti varsinkaan tekniikkaa - Anonyymi
Tämä elektroniikan heikko laatu koskee ihan kaikkia kodinkoneita ja jopa autoja. Mikään ei kestä, noin kaksi vuotta menee niin pitää ostaa uusi laite.
Minulla on 40 vuotta vanha pesukone, joka toimii ja toimii. Samoin minulla on 35 vuotta vanha pakastin, joka toimii erinomaisesti. Mikroaaltouuni on 30 vuotta hoitanut hyvin hommansa. Mutta uusia laitteita, joita olen hankkinut hajoavat kumman nopeasti. Onko ne valmistusvaiheessa säädetty niin, että ne kestävät vain tietyn ajan ja sitten loppuu toiminta.
Jotenkin tuntuu karmealta, kun puhutaan ja paasataan hiilijalanjäljestä ja siihen liittyy tuo roskia en tarkka lajittelu ja samanaikaisesti tulee metalliromua paljon enemmän kuin koskaan.
Voisiko kiinalaisten tehtaat olla niin ahneuden vallassa, että ovat suunnitelleet elektroniikkansa pysymään ehjinä maksimissaan kolme vuotta? Rahaahan se firmoille tietää, kun koneet hajoaa eikä niitä kannata edes korjata, kun korjaus tulee kalliimmaksi kuin uuden osto. On mennyt maailmankirjat sekaisin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241