Oletteko muut huomanneet että huutonetin porukkaa käy torissa ankeuttamassa kaupankäyntiä.
Ensin ollaan niin ostavinaan ja itse olen tinkinyt hinnasta ja ollut valmis myymään _Ostajan_ tarjoamalla hinnalla. Hän on siis _itse_ päättänyt hinnan ja saanut tietoonsa myyjän tilinumeron ja nimen.
Mitä tapahtuu: ostaja ei kerro nimeään, ei osoitettaan, ei puhelinnumeroaan. Mutta! Viikon kuluttua hän armollisesti 'vapauttaa' tavaran uudelleen myyntiin. Sikäli kun edes ilmoittaa itsestään mitään.
Mistäkö tiedän että kyse on huutonetin porukasta. Heidän nimimerkkiään googlettamalla.
Ehkä he haluavat myydä omia tavaroitaan siellä ja raivaavat näin itselleen tilaa - kukapa tietää.
Huutonetin ankeuttajat
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Puhumattakaan siitä, montako kertaa myymäni tuote on tullut samantien huutonettiin myyntiin...!
Yksikin kertoi vävypojalleen ostavansa ja niin oli huutonetissä kyseiset harvinaiset tuotteet esillä.- Anonyymi
Ja tämäkös sinua harmittaa kun et itse ollut osannut pyytää oikeaa hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämäkös sinua harmittaa kun et itse ollut osannut pyytää oikeaa hintaa.
Estot kaupanperujille / ankeuttajille!
- Anonyymi
Jobbareille seiväskankea tarjolle. Nuo limanuljaskat erottaa jo kaukaa, ryntäävät heti ovien auettua kyyläämään juoksujalkaa joka pöydän ja pyytävät varaamaan ja panemaan jemmaan. Minä kun bongaan tuommoisen tuukan niin käsken painumaan hel??ttiin. Ja nostan hintaa, kun se oli selvästi liian pieni 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446