Oletteko muut huomanneet että huutonetin porukkaa käy torissa ankeuttamassa kaupankäyntiä.
Ensin ollaan niin ostavinaan ja itse olen tinkinyt hinnasta ja ollut valmis myymään _Ostajan_ tarjoamalla hinnalla. Hän on siis _itse_ päättänyt hinnan ja saanut tietoonsa myyjän tilinumeron ja nimen.
Mitä tapahtuu: ostaja ei kerro nimeään, ei osoitettaan, ei puhelinnumeroaan. Mutta! Viikon kuluttua hän armollisesti 'vapauttaa' tavaran uudelleen myyntiin. Sikäli kun edes ilmoittaa itsestään mitään.
Mistäkö tiedän että kyse on huutonetin porukasta. Heidän nimimerkkiään googlettamalla.
Ehkä he haluavat myydä omia tavaroitaan siellä ja raivaavat näin itselleen tilaa - kukapa tietää.
Huutonetin ankeuttajat
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Puhumattakaan siitä, montako kertaa myymäni tuote on tullut samantien huutonettiin myyntiin...!
Yksikin kertoi vävypojalleen ostavansa ja niin oli huutonetissä kyseiset harvinaiset tuotteet esillä.- Anonyymi
Ja tämäkös sinua harmittaa kun et itse ollut osannut pyytää oikeaa hintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämäkös sinua harmittaa kun et itse ollut osannut pyytää oikeaa hintaa.
Estot kaupanperujille / ankeuttajille!
- Anonyymi
Jobbareille seiväskankea tarjolle. Nuo limanuljaskat erottaa jo kaukaa, ryntäävät heti ovien auettua kyyläämään juoksujalkaa joka pöydän ja pyytävät varaamaan ja panemaan jemmaan. Minä kun bongaan tuommoisen tuukan niin käsken painumaan hel??ttiin. Ja nostan hintaa, kun se oli selvästi liian pieni 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802