Olen parina viimeisenä yönä nähnyt unta sinusta, todentuntuisia unia molemmat. Jokaisen nähdyn unen jälkeen ikävä luoksesi kasvaa kasvamistaan. Aivan kuin sydämeni yrittäisi avata polkua luoksesi. Unet ovat laadultaan vietteleviä ja toisinaan pelottavia. En oikein tiedä, miten niitä tulisi tulkita?
Sinulle tärkeä ja rakas...
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa painajaisia.
- Anonyymi
Omat sisäiset pelot voivat olla pelottavia. Hallinnan menetys voi olla pelottavaa omien tunteiden edessä. Varsinkin jos on niiden kanssa yksin. Sivusta..
- Anonyymi
Viime yönä näin unta eräästä olimme jossakin tapahtumassa mihin liittyi ruokailua. Aika sekava uni. Sen muistan, että kosketin häntä ja hän oli surullinen.
- Anonyymi
Aivan ihana viesti. Uskon, että olet lähestymässä sinun kaivattusi kanssa ❤️
- Anonyymi
Kenelle tärkeälle ja rakkaalle?
- Anonyymi
Kuljimmeko käsi kädessä.
Se kertoo paljon, sekin että mihin suuntaan. - Anonyymi
Sitä se rakkaus ja pelko teettää. Suosittelen ottamaan asioista selvää, vaikka tulis lunta tupaa. Saatpa mielenrauhan.
- Anonyymi
Mitä unta näit?
- Anonyymi
Minä näen unia yhdestä tytöstä/naisesta. Ovat outoja siksi kun etsin häntä tai tiedän että hän on lähellä mutta en näe häntä. Ujostuttaakin mennä hänen luokseen niissä. Unissakin ujostuttaa mennä.
- Anonyymi
Milloin näitte?
- Anonyymi
Milloin olitte viimeksi yhteyksissä?
- Anonyymi
Minäpä kerron tähän kaikki unet vaikken aloittaja olekkaan mitä yhdestä miehestä olen nähnyt ei väliä vaikka kirjoitan.
Eka uni istuin hänen sylissään. Toinen uni olimme jossain huoneessa katsoimme toisiamme pitkän aikaa silmiin. Kolmas uni olimme yhdessä olleet jonkin aikaa ehkä vuosia minä istuin sairaalan sänkyssä ja kauhistelin laihoja jalkojani minulla oli siinä unessa syöpä. Tuon pelottavan unenkin jälkeen uskalsin vielä jatkaa ikävöintiäni miestä kohtaan. Neljäs uni näimme toisemme kylillä olisimme halunneet halata ja olla lähellä mutta emme voineet. Viides uni asuimme jossain talossa. Näistä mitään ei ole koskaan tapahtunut eikä tule koskaan tapahtumaan. Sori kun tulin kirjoittamaan sekavat uneni.
- Anonyymi
Alitajunta kertoo sulle mitä haluat, ei siinä sen kummempaa
- Anonyymi
Tuskin kukaan haluaa itselleen syöpää.
- Anonyymi
Ei se minua häiritse, vaikka "Meidän leffaa " yhdessä katsottiin. sinä unessa ja minä valveilla., Mitäs pidit ?
Ethän sinä edes ollut vieressäni, sillä viereinen penkki oli tyhjä.
Eikä minulla mitään sellaista ollut mukanani!
Näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756