Suomeen tuontiin on selvitettävä!
https://mvlehti.net/2019/12/11/suomen-valtamedia-vaikeni-ja-salasi-erkki-tuomiojan-allekirjoittaman-isis-vaatimuksen-umv-paakirjoitus/
Erkki Tuomiojan osuus Isis- tyyppien
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Risuparralla on joku addiktio breiviik- tuhovaikutukseen haluaa nähdä maximaalisen paljon terroristista tuhoa ja savuavia raunioita
- Anonyymi
Jo vuosi kymmeniä on moni menettänyt Erkki Tuomioja, nimisen henkilöön luottamuksen ,kun on tunne ollut ,ettei hänen toimintansa ole koskaan Suomalaisten parhaaksi !
Ensin oli Neuvostoliiton puolella oleminen , tämä "rauhanliike ' joka oli kommunistista maailman valloitus toiminnan tukemista ja mitä oli myös Itä -Saksan Stasin toimintaan liittyvät yhteydet ,niitä ei ole paljastettu ,mutta Tiitisen lista , voisi jotain tuoda esiin ?
Nyt sitten halutaan tänne Isis taistelijoita ja heidän perheitä tänne ,kuluista välittämättä.
Jo tänään Isis perheiden eduskunnassa oli naurettavaa, kun asiaa käsiteltiin lähes tunti ja mihinkään ei tullut selvyyttä ja lähes 200 kalispalkaista kansanedustajaa hsukotteli ,ministeri vastailivat ,että kallis palkainen virkamies kunta asiaa käsittelee ja selvittää asiaa ?
Tämä noin 10 äidin ja 30 lapsen takia ,miten sitten jos on vielä itse Isis taistelijoita on tulossa !.
Kun suomen vanhukset makaa märissä vaipoissa ja Pien eläkeläiset ,joita EU jo nimittää uusiköyhällistön nimellä ja he joutuvat ratkomaan ostaako lääkkeet vai päivän ruoat ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vuosi kymmeniä on moni menettänyt Erkki Tuomioja, nimisen henkilöön luottamuksen ,kun on tunne ollut ,ettei hänen toimintansa ole koskaan Suomalaisten parhaaksi !
Ensin oli Neuvostoliiton puolella oleminen , tämä "rauhanliike ' joka oli kommunistista maailman valloitus toiminnan tukemista ja mitä oli myös Itä -Saksan Stasin toimintaan liittyvät yhteydet ,niitä ei ole paljastettu ,mutta Tiitisen lista , voisi jotain tuoda esiin ?
Nyt sitten halutaan tänne Isis taistelijoita ja heidän perheitä tänne ,kuluista välittämättä.
Jo tänään Isis perheiden eduskunnassa oli naurettavaa, kun asiaa käsiteltiin lähes tunti ja mihinkään ei tullut selvyyttä ja lähes 200 kalispalkaista kansanedustajaa hsukotteli ,ministeri vastailivat ,että kallis palkainen virkamies kunta asiaa käsittelee ja selvittää asiaa ?
Tämä noin 10 äidin ja 30 lapsen takia ,miten sitten jos on vielä itse Isis taistelijoita on tulossa !.
Kun suomen vanhukset makaa märissä vaipoissa ja Pien eläkeläiset ,joita EU jo nimittää uusiköyhällistön nimellä ja he joutuvat ratkomaan ostaako lääkkeet vai päivän ruoat ?Maiikkarin aamutv:ssä terrorisoi valiokunnnan jäsenen puheenvuoroja niin kuin joku pahempikin terroristi
Anonyymi kirjoitti:
Maiikkarin aamutv:ssä terrorisoi valiokunnnan jäsenen puheenvuoroja niin kuin joku pahempikin terroristi
Vanhimmat palstalaiset muistavat hyvin miten Tuomioja yhdessä Halosen kanssa olivat nuolemassa Neuvostoliiton ja DDR:n takalistoja. Siinä on meillä oikeat punakoneet, ryssänkätyreitä parhaimmillaan.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Vanhimmat palstalaiset muistavat hyvin miten Tuomioja yhdessä Halosen kanssa olivat nuolemassa Neuvostoliiton ja DDR:n takalistoja. Siinä on meillä oikeat punakoneet, ryssänkätyreitä parhaimmillaan.
Brysselistä oli kuulunut että ko. henkilöytymä oli paljon pahempi desantti-dosentti kuin mitkään Bäckmanni-hemmot mutta niistä ei hiiskuta julkisuudessa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368