Muuta kuin nautitaan ekojäätelöä? Ostin jotaa uutta kanaa. tonnikalaa sit joulun niinku ehdotit. Aletaanko nyt treffailemaan säännöllisesti ja miettimään hauta-arkun väriä?
Mitäs nyt sit mies tehdään?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tälle provolle ei voi edes nauraa, on meinaan hieman hienostuneempi huumorintaju ja provoilija voi soittaa vaikka auttavaan puhelimeen, jos elämä on on noin ankeaa.
- Anonyymi
No hienostuneisuus on herrasmiehen mitta, joka ojennetaan. Ei muuta. Naiselle siis. Kiva kuitenkin, että pidät esikuvistani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hienostuneisuus on herrasmiehen mitta, joka ojennetaan. Ei muuta. Naiselle siis. Kiva kuitenkin, että pidät esikuvistani.
En pidä kyllä sinun kuvistasi yhtään, enkä lokakampanjoistasi, arvon kentlemanni. Tunnistan kuitenkin häveliäisyytesi itsetuhoisten ajatustesi suhteen, kun kirjoittaa naisena (joita vihaat intohimoisesti), niin on helpompi lähestyä aihetta. Ei tarvi turhia kölliä ratakiskoilla ja nousta perse lumessa ylös kun kriisiryhmä ei sitten tullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pidä kyllä sinun kuvistasi yhtään, enkä lokakampanjoistasi, arvon kentlemanni. Tunnistan kuitenkin häveliäisyytesi itsetuhoisten ajatustesi suhteen, kun kirjoittaa naisena (joita vihaat intohimoisesti), niin on helpompi lähestyä aihetta. Ei tarvi turhia kölliä ratakiskoilla ja nousta perse lumessa ylös kun kriisiryhmä ei sitten tullutkaan.
Nokun sul on obsessio saada kaikki ajattelemaan sun haluamalla tavalla, niin et voikaan puhua kuin kentlemanneista, senkin narskuilija. Kitiseitte ratakiskoilla mun päälle. Turha yritys nääs kun tolla vouhottamisella oot edenny elämässäs metrin ja senkin mittaat peilikuvastas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokun sul on obsessio saada kaikki ajattelemaan sun haluamalla tavalla, niin et voikaan puhua kuin kentlemanneista, senkin narskuilija. Kitiseitte ratakiskoilla mun päälle. Turha yritys nääs kun tolla vouhottamisella oot edenny elämässäs metrin ja senkin mittaat peilikuvastas.
Mulla on obsessio totuuteen, se on kyllä taivaan tosi. En esimerkiksi pidä ihmisistä, jotka esittää toisia ihmisiä palstoilla, enkä pidä ihmisistä jotka jaksaa kikatella tällaisille provoille, sillä en koskaan vittuilisi ihmiselle, joka tosissaan meinaa päättää päivänsä, oli narsisti tai ei. Sen sijaan huomionkipeä huutaminen ja manipulaatio saa arvoisensa reaktion. Taidat olla aika sekaisin, sillä ymppäät vastaukseesi jotain joukkohallintalauseita, en tiedä mikä kirskuu, mutta joku kirskuu se on varma. Niin mittaankin peilikuvasta, kehtaan nimittäin katsoa sinne. Ja edelleen, vastailen sen vuoksi, että katselukerrat nousee, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Tämähän ei ole mikään yksityiskanava ja vastaus ei itseasiassa ole sulle lain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on obsessio totuuteen, se on kyllä taivaan tosi. En esimerkiksi pidä ihmisistä, jotka esittää toisia ihmisiä palstoilla, enkä pidä ihmisistä jotka jaksaa kikatella tällaisille provoille, sillä en koskaan vittuilisi ihmiselle, joka tosissaan meinaa päättää päivänsä, oli narsisti tai ei. Sen sijaan huomionkipeä huutaminen ja manipulaatio saa arvoisensa reaktion. Taidat olla aika sekaisin, sillä ymppäät vastaukseesi jotain joukkohallintalauseita, en tiedä mikä kirskuu, mutta joku kirskuu se on varma. Niin mittaankin peilikuvasta, kehtaan nimittäin katsoa sinne. Ja edelleen, vastailen sen vuoksi, että katselukerrat nousee, jos ymmärrät mitä tarkoitan. Tämähän ei ole mikään yksityiskanava ja vastaus ei itseasiassa ole sulle lain.
Mulle kerrottiin joukkohallintalauseilla joukkohallintalauseita joilla joukkohallintalauseita käytetään joukkohallinnassa, esim. Kiinassa, Et ihan turha yrittää mulle ppolitiikan syöpäsairastavia pupuja. Mulle riittää, että diggaat itsemurhaihmisiä totuuden hinnalla sun naiivien lasien läpi mutta mulle on välttämätöntä systemaattinen paskanjauhanta yhteiskunnassa joukkohallintalauseilla, varsinkin jos niitä ei osaa käyttää; ei ole riittävän kriittinen niiden suhteen; pitää sitä salateoreetikkojen hommana ja heidän yksinoikeutenaan; kiristää ihmisiä fyysisellä pahoinpitelyllä. t. narsku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808