Lähde liikkeelle ja saavuta se, mitä sydämessäsi halajat. Aika on kypsä. Älä sivua mahdollisuutta vain sen tähden, että pelkosi nostavat päätään. Anna itsellesi elämäsi joululahja ❤️ (Onnellisuus, rakkaus, arvostus ja tasapaino)Kolmatta mahdollisuutta tuskin elämä antaa. N->M
Olisiko jo aika toimia?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta, mutta sinä olet pelistä jo pois. Koeta nyt vihdoin uskoa, äläkä jauha ja vainoa!
- Anonyymi
Ei ollut sinulle katkera EX! Älä tule väliin myrkkyäsi levittämään!!!
- Anonyymi
Trollimies kehittää jotain draamaa näillä yksinkeskusteluillaan, se joka toista syyttää on ite, ainakin joissain tapauksissa...
Appuu älä vainoa minnuu, sanoi mies kun räkäjarrua ylähuuleen liimaili
- Anonyymi
Ei ole.
- Anonyymi
Miksi ei ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei ole?
En halua lahjaa.
- Anonyymi
En minä kyllä enää pysty / uskalla. Hän ei anna signaaleja, vaikuttaa pelkäävän jotain. Todennäköisesti ahdistunut minusta kun luulee että yritän vielä jotenkin lähennellä.
Voi luulla että olen kokenut, mutta olen todellisuudessa ujo / arka naisten suhteen. Vain yhdestä parisuhteesta kokemusta.- Anonyymi
Onpa ristiriitainen viesti.
Jos se kerran pelkää, että lähentelisit sitä, niin mitä väliä siinä enää on sillä oletko kokenut vai kokematon??????
JOS SE KERRAN EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ristiriitainen viesti.
Jos se kerran pelkää, että lähentelisit sitä, niin mitä väliä siinä enää on sillä oletko kokenut vai kokematon??????
JOS SE KERRAN EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA!!19:48 oletpa yksinkertainen. Ujot ja arat ihmiset eivät tulkitse sanattomia viestejä samalla lailla kuin kaltaisesi "olen niin ihana, että kaikki, jotka minut näkevät, ihastuvat minuun" -henkilöt. Jos minä esimerkiksi huomaan jonkun katsovan minun suuntaani, tulkitsen kyseisen henkilön katsovan jotakin takanani tai vieressä olevaa.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
19:48 oletpa yksinkertainen. Ujot ja arat ihmiset eivät tulkitse sanattomia viestejä samalla lailla kuin kaltaisesi "olen niin ihana, että kaikki, jotka minut näkevät, ihastuvat minuun" -henkilöt. Jos minä esimerkiksi huomaan jonkun katsovan minun suuntaani, tulkitsen kyseisen henkilön katsovan jotakin takanani tai vieressä olevaa.
Sivusta.Huonosta itsetunnosta johtuu että ihminen vähättelee itseään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756