Taitaa olla minusta kiinni

Anonyymi

Niin olen tulkinnut. Sinulla on jokin este. Olet luovuttanut? Olenko ollut liian kylmä?

64

929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka?

      • Anonyymi

        Se yksi joka päästi menemään vaikkei olisi halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se yksi joka päästi menemään vaikkei olisi halunnut.

        Olet ollut niin kylmä, että on vaikea uskoa tunteita olevan enää.


    • Anonyymi

      Joko kylmä, tai et ole tarpeeksi osoittanut kiinnostusta toista kohtaan. Nämä ovat tehokkaat keinot saada toinen luovuttamaan.
      - sivusta

    • Anonyymi

      Kylmä käytös antanut ymmärtää, että ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Jos on oikeasti halua, ei tässä tilanteessa ”kylmä käytös” ole syy luovuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on oikeasti halua, ei tässä tilanteessa ”kylmä käytös” ole syy luovuttaa.

        Kaikki meistä ei jaksa jahdata, jotain "legendaarista" saavuttamatonta. Katsos, jos on elämässä jo kohdeltu kaltoin, ei kyllä palaa enää, yhden yrityksen jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki meistä ei jaksa jahdata, jotain "legendaarista" saavuttamatonta. Katsos, jos on elämässä jo kohdeltu kaltoin, ei kyllä palaa enää, yhden yrityksen jälkeen.

        Mutta osaatko katsoa asiaa myös hänen näkökulmasta? Miten hän näkee tilanteen omien tietojen valossa? Oletko nyt aivan varma että olet ollut selvä yrityksessäsi? Voiko hän luottaa suhun? Onhan hänelläkin menneisyys ja kokemukset joista et tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta osaatko katsoa asiaa myös hänen näkökulmasta? Miten hän näkee tilanteen omien tietojen valossa? Oletko nyt aivan varma että olet ollut selvä yrityksessäsi? Voiko hän luottaa suhun? Onhan hänelläkin menneisyys ja kokemukset joista et tiedä mitään.

        Osaan, se luulee, että kyttään sitä siksi, että olen kiinnostunut ja luulee luulojaan. Etsis jonkin muun toyboyn, ei minua kiinnosta sellainen pelailu. Jos se etsisi jotain vakavampaa, niin varmaan puhuis niitä näitä, tai ei olisi niin saatanan välinpitämätön. Eikö se nainen osaa ajatella mun näkökulmasta? Näin meetoo ja tasa-arvo aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan, se luulee, että kyttään sitä siksi, että olen kiinnostunut ja luulee luulojaan. Etsis jonkin muun toyboyn, ei minua kiinnosta sellainen pelailu. Jos se etsisi jotain vakavampaa, niin varmaan puhuis niitä näitä, tai ei olisi niin saatanan välinpitämätön. Eikö se nainen osaa ajatella mun näkökulmasta? Näin meetoo ja tasa-arvo aikana.

        Minuun ei ainakaan liity sana toyboy, jos joku niin kuvittelee hän on täysin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan, se luulee, että kyttään sitä siksi, että olen kiinnostunut ja luulee luulojaan. Etsis jonkin muun toyboyn, ei minua kiinnosta sellainen pelailu. Jos se etsisi jotain vakavampaa, niin varmaan puhuis niitä näitä, tai ei olisi niin saatanan välinpitämätön. Eikö se nainen osaa ajatella mun näkökulmasta? Näin meetoo ja tasa-arvo aikana.

        Ota puhelin käteen näppäile numero sovi tapaaminen kerro ajatuksistasi älä itsesäälissä rypeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota puhelin käteen näppäile numero sovi tapaaminen kerro ajatuksistasi älä itsesäälissä rypeä!

        En tunne, eikä ole numeroa. Enkä ryve missään itsesäälissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne, eikä ole numeroa. Enkä ryve missään itsesäälissä.

        Kirjoitat "Luulee että kyttään sitä siksi että olen kiinnostunut",

        Ihan ekana:

        - Etkös ole?

        Ja mitä sä tiedät mitä hän luulee? Oletko kysynyt häneltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat "Luulee että kyttään sitä siksi että olen kiinnostunut",

        Ihan ekana:

        - Etkös ole?

        Ja mitä sä tiedät mitä hän luulee? Oletko kysynyt häneltä?

        Olen kuullut, ärsyttävää päärräämistä, se on sellaista vaivihkaan seläntakana kiroamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kuullut, ärsyttävää päärräämistä, se on sellaista vaivihkaan seläntakana kiroamista.

        Lisään vielä, että silmät kiinnikkö pitäisi kulkea? Vai onko asioita nykyään, jota saa ja jota ei saa katsoa? Mielestäni sananlaskukin menee, katsoa saa, mutta ei koskea?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki meistä ei jaksa jahdata, jotain "legendaarista" saavuttamatonta. Katsos, jos on elämässä jo kohdeltu kaltoin, ei kyllä palaa enää, yhden yrityksen jälkeen.

        Jos yksi jättää ja toinen pettää niin kolmas ystäväsi on, mutta muista hän on kyyneliisi täysin viaton! Näin sanotaan laulussa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yksi jättää ja toinen pettää niin kolmas ystäväsi on, mutta muista hän on kyyneliisi täysin viaton! Näin sanotaan laulussa!

        Tietysti on, ei mun tarvitse niistä puhua, ymmärystä ihmisiltä tarvitaan ja ymmärryshän on empatiaa, eli toisen tunteiden välittämisestä ja niihin asettumista. Ei sääli ole hyvä asia, sääli on paha mieli, kuka sellaista haluaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaan, se luulee, että kyttään sitä siksi, että olen kiinnostunut ja luulee luulojaan. Etsis jonkin muun toyboyn, ei minua kiinnosta sellainen pelailu. Jos se etsisi jotain vakavampaa, niin varmaan puhuis niitä näitä, tai ei olisi niin saatanan välinpitämätön. Eikö se nainen osaa ajatella mun näkökulmasta? Näin meetoo ja tasa-arvo aikana.

        Tämä 19:22:lle toyboy? en ole koskaan pitänyt miestä sellaisena mutta ei sillä mitään väliä enää ole koska päätin unohtaa hänet. Toivottavasti elämäsi on ihanaa ja voit olla onnellinen hyvää tulevaa joulua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne, eikä ole numeroa. Enkä ryve missään itsesäälissä.

        Missä hän voi sitten puhua niitä näitä ja osoittaa olevansa kiinnostunut susta ihmisenä?


    • Anonyymi

      Olen nähnyt "samanlaisen" katseen ennen. Tiedän mitä se tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Olet liian kylmä tiedät sen itsekin siksi haluan sinut eikä ole estettä minun puolelta luovuttaminen olisi liian suurta jos molemmat vielä tahtoo se on nyt sinusta kiinni
      Voi kuvittelin kirjoittavani miehelle joka asuu ajatuksissani

    • Anonyymi

      Jos olisit hän, en ole luovuttanut. Olen tullut jo puolitiehen vastaan. Nyt olisi sinun otettava askel, asioita eteenpäin vievä askel. Minun ainut este on se, että pelkään rikkovan sovinnaisuutta ja rajojasi. Valitettavasti olen jääräpää ja ymmärrän luovuttaa vasta sitten kun sanot sen minulle kasvotusten. Poistan itseni elämäsi yhtälöstä pysyvästi.

      Ymmärrän hiljaisuutesi, käyt vaikeita asioita läpi. Jaksan kyllä odottaa. Otat yhteyttä, kun olet siihen valmis.

      • Anonyymi

        Oikeesti !!!! Mitä helvettiä sä siinä selität?


        Onko suhde 20 vuotta sitten ollut?


        Vai onko suhde päässäs pelkästään!?

        Kuinka tuntematon se ihminen on sinulle?

        Ja onko aloite joku vitun hymy ja moi! ???


        Vai pelkästään joku saatanan anonyymi viesti suoli24 ssä?????


        Oikeesti


    • Anonyymi

      Elämässä kuumuus ja kylmyys on sallittua. Elävässä elämässä. Sodan ja rauhan probleemat on vain uskonnollisille.

      • Anonyymi

        Totuuden voi löytää katsomalla ylös tai alas, on kuulemma ajateltu kauan sitten :)


    • Anonyymi

      Lupaan harkita tätä asiaamme uudelleen.

    • Anonyymi

      Nimenomaan sinusta kiinni. Ei ole mitään esteitä puoleltani.

    • Anonyymi

      Niinpä. Sinusta tämä on kiinni. Ei mulla mitään estettä ole. En vaan jaksa enää päätä seinään hakata, kun sinä et tule milliäkään vastaan tuolla oikeassa elämässä.

    • Anonyymi

      Minulla ainakin esteenä on että tuskin haluaa tällaisen ihmispaskan ottavan yhteyttä.

      • Anonyymi

        miks sä puhut itestäs noin? huono itsetunto kenties vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miks sä puhut itestäs noin? huono itsetunto kenties vai mitä?

        Ei lainkaan huono itsetunto vaan minut on valtio ja sen kouluttajat kouluttaneet ajattelemaan että olen pelkkä ihmispaska ja he ovat asemassaan koska ovat niin paljon älykkäämpiä kuin minä kuten he monesti sitä ovat hokeneet elämäni aikana. Sitten on vielä kaikenlaisia testejä joita harrastavat selvittääkseen kuinka ihmispaska reagoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lainkaan huono itsetunto vaan minut on valtio ja sen kouluttajat kouluttaneet ajattelemaan että olen pelkkä ihmispaska ja he ovat asemassaan koska ovat niin paljon älykkäämpiä kuin minä kuten he monesti sitä ovat hokeneet elämäni aikana. Sitten on vielä kaikenlaisia testejä joita harrastavat selvittääkseen kuinka ihmispaska reagoi.

        Sittennkö olisi mieli hyvä että joutuisin kadotukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lainkaan huono itsetunto vaan minut on valtio ja sen kouluttajat kouluttaneet ajattelemaan että olen pelkkä ihmispaska ja he ovat asemassaan koska ovat niin paljon älykkäämpiä kuin minä kuten he monesti sitä ovat hokeneet elämäni aikana. Sitten on vielä kaikenlaisia testejä joita harrastavat selvittääkseen kuinka ihmispaska reagoi.

        Sivusta joku: puhutko kenties jostain psykiatrian hoidosta tai lastensuojelusta? Jos puhut niin koita olla välittämättä niistä. Koko järjestelmä on aivan käsittämättömän sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta joku: puhutko kenties jostain psykiatrian hoidosta tai lastensuojelusta? Jos puhut niin koita olla välittämättä niistä. Koko järjestelmä on aivan käsittämättömän sairas.

        Kadotus on paikka johon sielu menee kuoleman jälkeen jos ei pääse taivaaseen mutta jokaisella on mahdollisuus pelastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta joku: puhutko kenties jostain psykiatrian hoidosta tai lastensuojelusta? Jos puhut niin koita olla välittämättä niistä. Koko järjestelmä on aivan käsittämättömän sairas.

        Puhun koko yhteiskunnasta. Ei minun elämäni ainakaan muuta ole ollut kuin sitä että kun yhdestä testaaja leikkijästä tai silmille hyppijästä pääsee eroon niin toinen tulee tilalle ja välillä täytyy isommalla joukolla leikkiä. Mitään muuta tämä ei ole ollut alusta saakka.


    • Anonyymi

      Hyvä mies. Miten tämän selittäisin sinulle. Olen onnellinen omassa elämässäni ja haluan olla tässä. Tällä hetkellä meidän perhe tekee onnellisena jouluvalmistelujaan. En salaa enkä pelkää mitään.
      Mitä sinulle kuuluu? Pääsethän tästä jutusta irti? Rukoilen sitä joka ilta. Olen huolissani sinusta. Kaipaat ja pelkäät minua samanaikaisesti. Jos välimme loppuvat, en luonnollisestikaan enää koskaan stalkkaa sinua tai perheenjäseniäsi. Sen lupaan.

    • Anonyymi

      No onhan se kylmä tai sellainen käytös, että joku toinen on tunteiden kohteena niin kertoohan se nyt jotain sille toiselle. Ei sitä silloin tunne itseään halutuksi kun muut naiset menevät edelle.

    • Anonyymi

      Kylmyys oli heti selvää. Kerroin tunteistani, mutta toinen jauhoi vain ihastuksestaan. Eli.....

    • Anonyymi

      Olet osoittanut välinpitämättömyyttä ja kylmyyttä. Kun on ollut huonossa suhteessa pitkään ei halua enää toista samanlaista, Siksi alan himmata, kun kylmyyttä minulle osoitat.

    • Anonyymi

      En ole kylmä enkä välinpitämätön. Välitän sinusta mutta en rakasta. Voisinko jotenkin auttaa tätä tilannetta? Minulla on kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Voitko ajatella että alkaisit tapailemaan häntä?


      • Anonyymi

        Voisit auttaa paljonkin kertomalla että välität musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko ajatella että alkaisit tapailemaan häntä?

        Ei varmaan kannata kuitenkaan. On parasta että ollaan erossa mutta toivoisin asiallisissa väleissä. Toivon sinulle hyvää ja tiedän, että sinä toivot minulle. Uskon, että tämä on sinulle välivaihe mutta opettaa ehkä jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit auttaa paljonkin kertomalla että välität musta.

        Välitän susta ja pidän susta. Se on selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan kannata kuitenkaan. On parasta että ollaan erossa mutta toivoisin asiallisissa väleissä. Toivon sinulle hyvää ja tiedän, että sinä toivot minulle. Uskon, että tämä on sinulle välivaihe mutta opettaa ehkä jotain.

        En halua alkaa tapailemaan ketään. Kysymys oli retorinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välitän susta ja pidän susta. Se on selvä.

        Ei tietenkään täällä, vaan minulle suoraan, kiitos. Et voi täällä edes tietää kenelle puhut.


    • Anonyymi

      Minä en ole eroamassa miehestäni missään mielessä. Toivoisin, että jonakin päivänä me voisimme olla tuttavia mutta siihen menee aikaa. Tai ainakin asiallisissa väleissä.
      En ole pelottava ja kunnioitan rajojasi. Tällä hetkellä väleissämme oleva hiljaisuus on parasta.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä, Olen menossa nukkumaan. Uskon, että lopulta tässä meidän taistelussamme kiitos seisoo. Saamme välimme kuntoon. Minä opin rajoista ja sinäkin ehkä jotakin.

    • Anonyymi

      Hänestä se on kiinni joka on ne jarrut lyönyt enste pohjaan. Jos niitä tunteita jostain syystä kuitenkin on niin mielestäni se on sen toisen tehtävä myös se kertoa. Ei voi olettaa että ihminen joka on jo kerran tullut tavallaan "torjutuksi" uskaltaisi enää uudelleen yrittää samaa henkilöä.. :/ Minulla ei ole mitään esteitä, enkä ole luovuttanut vaikka ehkä pitäisikin.

      • Anonyymi

        Minulla ei enää ole tunteita juurikaan. On päiviä että en ajattele sinua ollenkaan. Keskityn muihin asioihin ja hyvä niin. Minähän tässä se sairas olen. Tiedostan kyllä sen. Tunnen, että olen paranemassa mutta samalla tajuan, kuinka sairas olen ollut...!


    • Anonyymi

      Ehkä odotan,että pitäisi jotain tapahtua.

    • Anonyymi

      Omaa saamattomuuttasi täällä vinkuu tämä toyboyksi itseään kälättävä höpinä äijä se on ihan oma vikasi ettet uskalla et voi vierittää toisen niskoille sori nyt vaan hyviä unia.

    • Anonyymi

      Vastaan kuin hänelle.
      Sinusta se on kiinni. En enää oikein usko mahdollisuuksiini, mutta en ole mennyt eteenpäin ja haluan sinut edelleen. Mitään estettä minulla ei ole.

      • Anonyymi

        Ja vitut esteitä on aivan liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vitut esteitä on aivan liikaa.

        Minulla ei ole. Sitä en tiedä onko hänellä.


    • Anonyymi

      Olen. Olet.

    • Anonyymi

      Este on se että en tiedä onko hän kiinnostunut vai ei. Luulen että ei Hän taitaa myös pitää jotenkin ailahtelevaisena tiedän, koska oli jutellut erään läheiseni kanssa ja kommentoinut/kysynyt jotain sen suuntaista . Olenko luovuttanut? Onhan järjellä ajateltuna aika epärealistista toivoa mitään tapahtuvaksi.

    • Anonyymi

      en luovuta
      et ole kylmä

    • Anonyymi

      En luovuta. Näytä tunteesi paremmin niin saat vastauksia .rakastunut sinuun

    • Anonyymi

      Kyllä näin on. Koen sinut kovin etäiseksi.

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset luovuttako jos on molemminpuolisia tunteita . Esteet ei ole kuin ihmisten omassa päässä. Kun rakkaus roihahtaa nii se on yleensä menoa

      • Anonyymi

        Turpa kiinni täti.


    • Anonyymi

      Rohkeutta peliin pelle peloton et sinä saa tietää jos et mitään myöskään tee kysy tai luovuta

    • Anonyymi

      Oot ollu kun sulla on aina bisnekset mielessä....

      Ei niitä jouluna tarvi ajatella.

      Mitään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1767
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1557
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1082
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1023
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      120
      931
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      809
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      664
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      642
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe