meistä kumpikaan ei ole yksin

Anonyymi

meillä pyörii noita kavereita ympärillä kyllä molemmilla. Ne onkin tärkeä osa elämää molemmille ja niille voi puhua lähes kaikesta, kuuntelevat kyllä. Mutta ei niille tällaisista tunteista kannata puhua mitä mulla sua kohtaan on. Ei ne ymmärtäisi tätä myräkkää, mitä mun sydän käy läpi, vaikka niille kuinka kertoisin. Haluan sut myös. SINUT.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle tämä? (Toiveikas)

• Anonyymi

Kenelle pitäisi olla? (Epätoivoinen jo)

• Anonyymi

Päästin just pierun ku luin tätä tekstiä. Mut senhän sä varmaan tiesitkin jo.

• Anonyymi

Mistä mä sun pieremiset tietäisin. Muista tarkistaa ettei jäänyt mitään raitoja alushousuihin, vaihdat sitten tarvittaessa puhtaat kuten äiti aina neuvoi, jookos?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä mä sun pieremiset tietäisin. Muista tarkistaa ettei jäänyt mitään raitoja alushousuihin, vaihdat sitten tarvittaessa puhtaat kuten äiti aina neuvoi, jookos?

En vaihda puhtaita, likaiset on kivempia.0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootas, kun tullaan isin kanssa viikonloppuna käymään. Sittenhän se nähdään miten kiva niitä likaisia on pitää.
        Terveisin Äitisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pese se viime viikonlopun hernekeittokattila. Laita edes likoomaan mua varten.. t.Äiti.

• Anonyymi

Voi voi kun se olis helpompi jutella livenä. Sais heti tietää, mitä toinen ajattelee.

• Anonyymi

sais heti tietää mitä toinen ajattelee? ei tässä tapauksessa kyllä onnistu valitettavasti:(

• Anonyymi

Mulla just samanlainen tilanne, paitsi et kaveri epäilee mun käyvän kuumana ko. Mieheen. Sattuneesta syystä joudun pimittämään tunteeni kaveriltani 😁 näyttelemään viileää herran läsnäollesssa... ei hirveen hyvin onnistu...

• Anonyymi

Minkäpä niille tunteillekaan voi. Elämässä kaikki on mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäpä niille tunteillekaan voi. Elämässä kaikki on mahdollista.

Niin en voi enkä halua voida niille mitään. Ihastuin ja rakastuin työpaikalla, mutta hyvin epäsovinnaisesti. Siksi salattava kaverilta vaikka muuten kaikkia asioita jaetaan.

• Anonyymi

Miksi ajattelet ettei ne ymmärtäisi?

• Anonyymi

Jos tyttö/nainen ei ole tyypillinen kaunotar??? Joku jonka viehätystä joutuisi selittämään ja puolustamaan muille? Kenties?
        Mikä ny on hölmöä sillä aloittajan onnestahan on lysymys, ei kavereiden...

• Anonyymi

No, ne vaan on vähän sellaisia, kiinnostuneita vähän toisenlaisista jutuista, villejä luonnonlapsia .. ei niiden kavereitten kanssa ulkonäköä arvostella (kuten joku tuossa ehdotteli), kelpaan heille sellaisena kuin olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tyttö/nainen ei ole tyypillinen kaunotar??? Joku jonka viehätystä joutuisi selittämään ja puolustamaan muille? Kenties?
        Mikä ny on hölmöä sillä aloittajan onnestahan on lysymys, ei kavereiden...

mä ymmärsin tämän ensin väärin. Aloittaja on itse tyttö.

• Anonyymi

Kavereilta voi kysyä neuvoja ja näkemyksiä, mutta ei ne missään tapauksessa päätä toisten puolesta, ei missään tilanteessa

• Anonyymi

Ei kaverit päätä mitään , ei tietenkään, voihan ne toki vaikuttaa mun päätöksiin ihan olemassaolollaan.

• Anonyymi

Lähden, mutta ilman kavereita. Uskoisitko...

• Anonyymi

Uskon, mutta minne oot menossa ?

• Anonyymi

Hei kaikki anonyymit! Tämä kirjoittaja kaipailee ja haluaa sinut.

• Anonyymi

mene pois. Ivasi on ymmärretty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mene pois. Ivasi on ymmärretty.

Tee asiallesi jotain.

• Anonyymi

Oliko tämä naiselta naiselle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      294
      4176
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      135
      2375
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2016
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1511
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      39
      998
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      133
      972
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      959
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      901
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      877
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      820
    Aihe