Muutamiin viesteihin olenkin jo ottanut kantaa.
Olen aikuinen nainen, mitä se sitten tarkoittaakaan, kukin päätelköön jos kirjoittelumme saa siivet, ja ilman siipiäkin.
Jos minulta kysytään jotain, lupaan vastata kaunistelematta, ja jos minä kysyn..odotan samaa.
Ajattelin esittäytyä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tiiäks valtakunnan se käyttjä
oon jutellu senkaa
en tiää täält muilt kenel ois oma profiili - Anonyymi
Yks trollimiehen hahmoista olet ja niin saakutin huomionkipee ettei tosikaan
- Anonyymi
Sitruunabasilica kirjoitti:
Nyt olet väärässä.
Wau! Heti uskon kun palstanyytti näin sanoo
- Anonyymi
Ehkä menen nukkumaan, tietenkään en ajatellut mitään ihmeellistä tähän iltaan
- Anonyymi
Tiedätkö, minäkin menen nukkumaan yksin.
Hyvää yöä.Hih Hih uuvvelle hyvvee yöt🍋🍌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih Hih uuvvelle hyvvee yöt🍋🍌
Samoin sulle 💤
- Anonyymi
Tiedätkö, minäkin menen nukkumaan yksin.
Hyvää yöä.Kauniita unia. 😘
On tässä tullut palautetta, kuten odotinkin.
Se kuuluu elämän menoon, haluaisin tähdentää etten aio olla provosoiva, joten en vastaa sen suuntaisiin viesteihin.
Vielä yksi asia, tuskin kirjoittelen muille osioille kuin tähän Järki/tunteet.
Minulla on muutakin elämää, silti odotan jos jollain on jotain sanottavaa.- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Hmmm, hauska tutustua, kuka oletkaan. Kirjoitit olevasi aikuinen nainen, mutta yhtä lailla voit olla aikuinen maskuliini tai siltä väliltä.
Asioihin kantaa ottavana saat arvostukseni jonka tulet ansaitsemaan omana itsenäsi, toivottavasti.
Hauska tappa!Niinpä..Hmmm..
Voinhan olla vaikka kummitus, mistäs sitä tietää, mutta katsellaan miten minun kannanottoni sujuvat.
Luulen ja tiedän ettei ainakaan kovin johdonmukaisesti ;)- Anonyymi
Niinpä..Hmmm..
Voinhan olla vaikka kummitus, mistäs sitä tietää, mutta katsellaan miten minun kannanottoni sujuvat.
Luulen ja tiedän ettei ainakaan kovin johdonmukaisesti ;)Nimimerkkiäsi en miellä kummituksen piikkiin. Mutta kannanottosi ovat mitkä puhuttaa, ja joiden täytyy puhuttaa sukupuolesi mittarilla. Olet siis myytti-malli-ihanne:)
Johdonmukaisuus, no jaa, peruste missä virkapukukin.
-tappa_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3662665Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944352568- 1201474
- 431196
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo801002Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26861- 56843
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39825Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121802En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30759