Koko ajan vain ahdistaa ja ahdistaa. Pakko vaan ja hymyillä laittaa joulua .Raskaimat taakat ovat kait niitä jotka täytyy yksin käsitellä.
No vittu hip hei
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oma valinta.
- Anonyymi
Niin onkin voi se silti sattua ihan hirveästi. Kait nyt muakin saa ahdistaa. Enkä mä oo valinnut mitään tästä?! en kait mä olisi halunnut että jotain tälläistä tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin onkin voi se silti sattua ihan hirveästi. Kait nyt muakin saa ahdistaa. Enkä mä oo valinnut mitään tästä?! en kait mä olisi halunnut että jotain tälläistä tapahtuu.
Tee asialle sitten jotain. Päätöksiä asioihin niin loppuu niiden vatvominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee asialle sitten jotain. Päätöksiä asioihin niin loppuu niiden vatvominen.
Mikä vatvominen. Kyllä minä olen koko ajan tiennyt missä minun pitää nyt olla missä minua tarvitaan eniten ei mulla ole muuta vaihtoehtoa. Mutta ilmeisesti minä en saisi tuntea surua ja pettymystä täytyisi olla vaan hiljaa ja hävitä. On kuin pommi ois niskaan pudonnut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vatvominen. Kyllä minä olen koko ajan tiennyt missä minun pitää nyt olla missä minua tarvitaan eniten ei mulla ole muuta vaihtoehtoa. Mutta ilmeisesti minä en saisi tuntea surua ja pettymystä täytyisi olla vaan hiljaa ja hävitä. On kuin pommi ois niskaan pudonnut.
Mitä valitat sitten? Ei ole pakko elää jos on noin vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä valitat sitten? Ei ole pakko elää jos on noin vaikeaa.
Ai kun kiva nytkö jo haluat että tapan itseni. Ei ole pakko vastata jos niin ärsyttää.
- Anonyymi
Muakin ahdisti viime yönä niin helvetisti kun pitää miettiä tulevaisuutta kun pitäisi elää tätä hetkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760