En halua että olet murheissasi

Anonyymi

Mikä helpottaisi?

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esim tänään koulussa joku oli vienyt pojan kengät hän pääsi ohi asiasta miettimällä ”kaupasta saa uudet”

• Minua huvitti ihan kuin raha kasvaa puussa🥰🌸😅

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Minua huvitti ihan kuin raha kasvaa puussa🥰🌸😅

muistaks ku keeroit 3-4 vuotta pakotettuna
        mieki oon ollu vile kauemmi :( mut
        vapaus tai kuolema on mu ideologia

• Anonyymi

Sinä ? eli hän helpottaisi kyllä

• Anonyymi

Se, että olis ihan hiljaista välillä. Se Irinan biisi on aika hyvä. Tottakai muös joku ihana ihminen, lämmin syli, suukot, halit ym. aina sitä voi toivoo tämmösiä liian isoja asioita.

• Anonyymi

Ei yksikään ihminen työn ulkopuoliseen elämään. Ainoa haave liittyy työpaikkaan.

• Anonyymi

Kyllästyttääkö? :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllästyttääkö? :/

En etsi ketään elämääni. Oman elämän keskeneräiset asiat täytyy saada kuntoon ja parempi vointi. Koska huonoja vuosia on takana monia, ei niistä selviäminen tapahdu hetkessä.

• Anonyymi

Pari ystävällistä sanaa, halaus, tunne siitä että on jollekin tärkeä ja merkityksellinen, tunne siitä että joku on aidosti kiinnostunut minusta ja minun kuulumisistani, ihminen joka olisi läsnä myös minulle.

• Anonyymi

Hän alastomana hellästi kietoutuneena minuun..

• Anonyymi

Voisin.

• Anonyymi

Samaa minäkin haluaisin yhden miehen kanssa.❤️

• Anonyymi

Kuka piittaa kenenkään murheista. Minun murheet ei ketään kiinnosta, enkä muutenkaan kiinnosta ketään.

• Anonyymi

Terveyden kohentuminen.

• Anonyymi

Yhteys häneen <3 mutta nyt hyvää yötä.

• Anonyymi

Ase.

• Anonyymi

Miksi haluat tehdä itsemurhan? Oletko miettinyt voisiko niitä asioita korjata, mitkä ovat saaneet miettimään itsaria?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi haluat tehdä itsemurhan? Oletko miettinyt voisiko niitä asioita korjata, mitkä ovat saaneet miettimään itsaria?

En minä sitä halua. Hakkasin sillä aseella vaikka itseni tajuttomaksi niin sais nukuttua. Se nyt olisi liian helppoa tappaa itsensä. Palvelus muille.Elämässä pitää näköjään mennä aina kaikki vaikeimman kautta.Mutta kunhan pitää kärsiä hiljaa koskaan ei voi kertoa mikä on koska ketään ei vittu kiinnosta. Kyllä mun niskaan kaikki ongelmat kaadetaan mutta auta armias jos minä uskallan joskus jotain sanoa niin heti oon paska ihminen. Nyt nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sitä halua. Hakkasin sillä aseella vaikka itseni tajuttomaksi niin sais nukuttua. Se nyt olisi liian helppoa tappaa itsensä. Palvelus muille.Elämässä pitää näköjään mennä aina kaikki vaikeimman kautta.Mutta kunhan pitää kärsiä hiljaa koskaan ei voi kertoa mikä on koska ketään ei vittu kiinnosta. Kyllä mun niskaan kaikki ongelmat kaadetaan mutta auta armias jos minä uskallan joskus jotain sanoa niin heti oon paska ihminen. Nyt nukkumaan.

Hyvä ettet tee mitään itsellesi. Yleensä kuitenkin löytyy joku jota kiinnostaa. Harvalla ei ole ketään sellaista läheistä. Voimia ja hyvää yötä. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano kun kohdataan. Olenhan vointiisi vaikuttava...olija tai tekijä mutten kai olio?

N muttei nimikirjain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano kun kohdataan. Olenhan vointiisi vaikuttava...olija tai tekijä mutten kai olio?

N muttei nimikirjain

Et ole. Ihan itse olen sotkun aiheuttanut. Kuhan jonnekin piti kirjoittaa etten taas jää yksin miettimään vaikka oikeasti jään . Yritän vaan nyt pitää itseni pinnalle etten kohta huomaan että vaivun masennukseen enkä enää nouse.Mutta tämä ei ole oikea paikka kohta tähän joku kommentoi että tapa vaan itsesi tai jotain siihen tyyliin. Tiedän että tää menee ohi kunhan hetken sattuu.Enkä miksi tämän sulle edes kirjoitin.

• Anonyymi

Että saa munaa jalkojen väliin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      83
      4597
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3820
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      173
      3612
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      55
      2046
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1104
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe