Olkoon mitä vaan tapahtunut oli se sitten reilua tai täysin epäreilua. Ja olkoon se jättänyt minkälaiset haavat tahansa. Ja olkoon kaikki kuinka mahdotonta ja saavuttamatonta tahansa tässä elämässä. Mutta rakkaus sinuun ei ole kuollut, vaan liekki roihuaa entistäkin voimakkaammin ukkoskuuroista huolimatta. Tämän voi kokea maksimissaan kerran elämässä ja olen kiitollinen siitä että juuri minä sain sen kokea.
Totuus tulee täs.s.ä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on murroskohdassa, sekö minulla että hänellä. Elämme täysin eri vaihetta elämässä, mutta kumpikin suuntaa selkeästi uuteen suuntaan. Itse tiedän olevani jo oikeilla raiteilla, vain yksi suuri asia ei ole kohdillaan ja sen suhteen maa jo liikkuu jalkojen alla selkeään suuntaan. Hänellä murros on paljon suurempi ja samaan aikaan monella elämän alueella. Vierestä seuraten saa kuvan, ettei hän ehkä itsekään tiedä vielä mikä osat on säilyttämisen arvoisia, mihin suuntaan haluaisi elämän muuttuvan ja mitä hän itse pohjimmiltaan haluaa elämältään.
Itse olen kokenut myös noin, että näitä tunteita ei kohtaa montaa kertaa elämässä. Luultavasti 0-1 krt tässä elämässä. Silti minun on kuunneltava ja kunnioitettava mitä hän sanoo irl. En välitä sovinnaisuudesta tai muiden ajatuksista. Ei ne ole merkityksellisiä suuren rakkauden rinnalla. Silti en voi jäädä roikkumaan en voi/en halua (tuplana) -sanojen jälkeen. Ei on ei niin kauan kun asian omainen itse kertoo muuttaneensa mielensä, En jaksa pitää enää toivoa yllä. Pakko on näissä oloissa päästää irti. En kanna kaunaa ja hyväksyn hänen kantansa.
Ei siis auta kuin keskittyä raivaamaan omia vanhoja sotkuja. Pieni pala kerrallaan. S- Anonyymi
Amnatko jäneöle majfollisiiden sannoa ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amnatko jäneöle majfollisiiden sannoa ???
Toki hän saa sanoa mitä haluaa ja kuuntelen kyllä oli sitten kyse henkilökohtaisesta tai virallisemmasta asiasta. Arvostan häntä ihmisenä ja hyvä ihminen ansaitsee tilaisuuden tulla kuulluksi. Tiedän tosin ettei hän tee aloitetta keskusteluun, joten vastaus on lähinnä hypoteettinen. 😂
Elämä ei ole mustavalkoista. Ihmiset toimii niin kuin toimii ja siihen on yleensä syy eletystä elämässä ja elämäntilanteissa. Parhaiten asiat selviää kun on rehellinen ja avoin itselleen ja toiselle, ja jättää pelit pelaamatta. Itse en ole pelannut ja hän tietää kyllä tunteeni:
- Anonyymi
Rakkauskin muuttuu, elettynä yhdessä tai erikseen. Yksipuolisessa rakkaudessa tulee varovaisemmaksi. Jää mielummin taustalle kuin aiheuttaa kiusaa toiselle.
Kaipuuta ja pelkoa, kuinka toinen suhtautuu sinuun, kaikki on silloin mahdollista, pettymykset toden-näköisimmin, näin elämä opettanut ainakin itselle 😥
Olettaa voi kaikenlaista, mielikuvitus vain rajana. Jollei saa vastakaikua toiselta niin alkaa helposti etsimään uusia kohteita, jotka tuntuvat mahdollisilta. Halua ihastumisen on, mut rohkeus hiipuu, kun mielikuvat muuttuvat?- Anonyymi
Ohimollasi on pisara virtsaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohimollasi on pisara virtsaa.
Ennemminkin soijaa pukkaa 😓
- Anonyymi
Oletko exä vai entinen naapuri, en tiedä, eikä kuulu edes minulle.
Tuntuma että tunnette, ehkä työpaikalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117