Nykyajan ihmisiä leimaa hektinen kiire ilman syvällisempää ajattelua. Raha hallitsee kaikessa.
Onneksi on myös muita arvoja arvostavia Keskustan ja Kristillisten ihmisiä.
HUIPPUSOTIKAS
Keskusta, ehjempiä ihmisiä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toki muissakin puolueissa on "lukukappaleina" ehjiä ihmisiä. Kai suhteessa aika paljon heissä, yli miljoonassa, jotka eivät lainkaan äänestä.
HUIPPUSOTILAS- Anonyymi
Keskustapuolueella on yhteiset juuret rasistisen Perussuomalaisten kanssa
- Anonyymi
Kuinka ehjäksi ihmiseksi luokittelet itsesi kouvolan kruununraakki?
- Anonyymi
Juuri tuota vähän odottelinkin Sinulta Jorma. Näytät kuitenkin tajuavan, että olet aika heikoilla tuossa ihmisyydessä.
HUIPPUSOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuota vähän odottelinkin Sinulta Jorma. Näytät kuitenkin tajuavan, että olet aika heikoilla tuossa ihmisyydessä.
HUIPPUSOTILASMikä ihme Jorma?
Kouvolan kruununraakki, elät harhaisessa
mielikuvitusmaailmassasi.
- Anonyymi
Maalaisliitto... kaupunkeihin tulevat maalta lahjakkaimmat nuoret...
- Anonyymi
Pahasti on mieli rikki Kulmunia täällä vainoavalla.
HUIPPUSOTILAS - Anonyymi
Aisaossin mieli on ollut rikki 20vuotta. Kahdeksankymppinen eläkeläinen on sekoittanut ossin pään täysin.
- Anonyymi
Taitaa tuo "Ossi" olla paljosta paremmin perillä kuin Sinä Kapi.
- Anonyymi
Muallahan ne kasvavat ne nerot, jotka sitten panevat Suomen asiat naurettaviksi hetkessä, oikein netin välityksellä, ympäri maailman ...
- Anonyymi
Ehjän ihmisen tunnistaa myös hänen suhtautumisestaan lähimmäiseen.
HUIPPUSOTILAS
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778