Siis miten katsotte Emeriä, joka päivä vai satunnaisesti? Teettekö yleensä jotain samalla vai istutteko vaan katsomassa?
Meillä pyritään katsomaan joka päivä, yleensä laitan samalla ruokaa, joskus sentään saa vain istua ja katsoa.
Miten katsotte?
12
1316
Vastaukset
- Taichi
Pitkälti samanlaisesti. Yhden jakson väliin jääminen ei haittaa. Jos on jotain oikein tärkeän tuntuista - kuten Charity&Chris-kuvioita - menossa, enkä voi katsoa, pyydän jotakuta nauhoittamaan. Yleensä näkee päivän TV-ohjelmatiedoista, onko tänään tuleva jakso sellainen ettei sitä halua jättää väliin.
Joskus syön päivällistä tai välipalaa samalla. Emmerdale on tosin niitä harvoja sarjoja, joiden kohdalla televisio ei voi olla vain taustalla, eli kun katson, niin keskitän huomioni siihen :) - oliviini
Pyrin katsomaan joka ikisen jakson. Joskus tosin joudun jättämän jotiakin jaksoja väliin.
Harmi, ettei niitä jaksoja uusita samoin esim. kotimaista sarjaa.
Emmerdalen aikaan en tee mitään muuta, korkeintaan herkuttelen samaan aikaan sohvalla löhöillessäni. Se on lähes ainoa hetki, jolloin keskityn ainoastaan televisioon.- jaksot
katson. Jos joskus menoa laitan nauhalle. Eikä ole häiriötekijöita katsomisen aikaan. Tututkin tietävät että silloin ei häiritä. Nautiskellen. Töistä juuri tullut. Mukava rentoutushetki minulle..
Kaikki jaksot katson. Videoissa varmuuden vuoksi päällä viikkonauhoitus, eli ma-pe klo 17.25-18.10 nauhoittaa aina (kun MTV perhana vaihtelee tuota lähetysaikaa), näin en missaa jaksoa jos en ehdi himaan ajoissa. :)
- maron
Kyllä katson aina kun ehdin, eli melkein joka päivä. Jos on jotain menoa en nauhoita, niin kiinnostunut en ole, että joka jakso pitäisi katsoa - Lontoossa ollessani katsoin joka jakson, koska se on siellä paljon meitä edellä - joten tiedän hieman mitä tulossa on.
- Yks täti
Valitettavasti ei aina mahdollista koska ne meillä menee päiväsaikaan ja olen vuorotyössä
- Tarja-61
Mulla soittoäänenä kännykässä ja nauhoitan joka päivä, jotta voin katsoa rauhassa iltateen ajan ennen leffoja, 4D:tä ym. Nautin sarjan katselusta aivan täysillä!!! :)
- Pesialisti
Minä katson ohjelmaa yleensä siten, että laitan tv:n päälle. Toisinaan herkuttelen ja laitan äänetkin kuulumaan.
Siitä sitten seuraan tv:n tapahtumia katseella ja pyrin lukemaan ruudun alalaidassa olevan tekstin. - mää
mää katson ainakin joka päivä ihan koko ohjelman loppuun asti tai välillä kyllä pelailen jotain tietsikan kanssa.mutta silti kuuntelen kyllä tarkkaan ja seurailenkin välillä.
- kapu
Katson jos olen tv:n lähettyvillä, mutta juoneen pääsee vaikka ei joka jaksoa tuijottaiskaan.
- ryysytar
Katson joka jakson, jos ei mahdollista niin nauhoitan.
Olen nähnyt kaikki Suomessa esitetyt jaksot - Debbie.D.
on nähtävä ja yleensä videolta.Kun olen kotona siihen aikaan kun se tulee,katson tietty suorana,mutta muutoin videolta illalla,tai sitten säästän sen yövuoroviikoiksi aamuun.On ihana laittaa Emmeri pyörimään ennenkuin menee nukkumaan yövuoron jälkeen.Siinä relaa kunnolla sopivasti sen puoli tuntia.!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136