oon miettinyt miten suhtautuisit

Anonyymi

tällaiseen palstaviestintään. Olisitko niitä, joiden mielestä tämä on lapsellisen säälittävää (joku tosikko, hyvin nuori, LOL-tyyppi kävi yöllä kertomassa näiden lapsellisuudesta). Vai ootko sellainen leikkisä huumorilla varustettu, joka ei ota näitä asioita niin kovin vakavasti. Mä oon leikkisä tunteissani, oon lapsellinen sillä tapaa, mutta muissa elämänasioissa hyvinkin vaativa itselleni, enkä yhtään lapsellinen. Rakkaus ja huumori kuulu yhteen, eikä niissä tarvii esittää mitään virallista "tiukkaminää". Kulissit oon jo kaatanut, en tarvitse sellaisia, luurankoja ei ole kaapeissa. Vastustan keskiluokkaista pöhöttämistä vaikka mä kai jotain keskiluokkaa itsekin oon. Haluan sut huumorilla varustettuna, muuten ei tulisi toimimaan meidän juttu pitkän päällä. Jos pidät rakkaushöyryissä sekoilua lapsellisena ja säälittävä, oot väärä mulle.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä! Sitten vain on liian lapsellinen jos jää pelkästään palstalle.

• Anonyymi

Rakkaussuhteet ovat valtasuhteita siinä missä muutkin suhteet. Rajoja itsen ja muiden välillä on pidettävä, jollei halua tulla hyväksikäytetyksi. Ja prekarisaatio on yltänyt myös keskiluokkaan!

• Anonyymi

Vainoaminen on vakava asia tapahtui se sitten vaikka pelkästään netin välityksellä.

• Anonyymi

joo siis palsta on tosi kiva kun ei tiedä kenen kanssa edes juttelee ja sitten ympäripyöreetä tavaraa ja on mukava istua ja vain lukea juttuja vaikka voisi mennä oikeaan elämäänkin tekemään oikeita juttuja oikeiden ihmisten kanssa niin tosi mukavaa tämä palstailu on ja leikkiä tuntemattomien kanssa

• Anonyymi

aloittaja jatkaa. en ymmärrä miks ihmiset on niin kovin ilkeitä netissä. AIka vähän oon viime vuosina netissä pyörinyt (paitsi lehtijuttujen kommenttiruuduissa), ollut muita projekteja, ei ole kiinnostanut. Joten tämä ilkeys tullut vähän yllätyksenä. Mutta siperia opettaa kulkijaa.
      Miksi tuo joku sanoi kakka. Sehän joutu etsimään niitä liikennevaloja, joten se tosiaan halusi tuoda sen ulostekelpoisen tavaransa tänne :)
      Oon ollu tässä nyt pari viikkoa ja lopetan jouluna, sen verran hämärää touhua tämä on, etten voi jatkaa pidempään. Siihen asti kirjoittelen sydämeni kyllyydestä ja RAKASTAN HÄNTÄ tänne näin.

• Anonyymi

Mikset lopeta samantien? Voisi harhat helpottaa nopeammin.

• Anonyymi

Tänne on turha ketään rakastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset lopeta samantien? Voisi harhat helpottaa nopeammin.

Tartten jonkun purkautumiskeinon tunteilleni nyt. Mitään muuta keinoa ei oo. Panettaa ja värisyttää koko ajan pelkkä hänen ajattelu. Nautin harhoistani, mutta lopetan siihen jouluun etten ala uskoa niihin harhoihin tosissani. Oon nyt lomalla, eikä rakkausharhoistani ole kenellekään mitään haittaa.
        Varmaan syyt on pitkälti samat kuin kaikilla täällä: toivo ja se, että joku kuuntelee kun rakastat.

• Anonyymi

Oi oikein yllätyksenä tuli ilkeys palstarienaajalle voivoivoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi oikein yllätyksenä tuli ilkeys palstarienaajalle voivoivoi

Mukavaa päivää sulle. Ja oikein hyvää joulua toivon sulle ja koko perheellesi.
        Jos sulla on lapsia, niin jätä tuo pahuus tänne nettiin.
        Terveisin Aloittaja

• Anonyymi

Kysyit onko huumorintajua? Se oli lyhyt vastaus siihen. On minulla tiettyyn rajaan asti huumoria mutta perverssit ja halventava huumori sillä menee hermo. 😔😓

• Anonyymi

Kirjoitin liian pitkästi, hörisin mitä hörisin. Saan pahimmat palstaämmät- ja trollit nyt silmilleni, poistun tästä ketjusta:) Pahat kielet jatkaa mun puolesta. Jatkan itse muualla siten, että kelpaan ilkeimmillekin. Päivänjatkot kaikille. Ja joulut.
      Terveisin Aloittaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5505
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2436
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1900
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1635
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1622
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1418
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe