Minä ainakin arvostan rauhallisuutta turvallisuutta ja on joka tilanteessa rehellinen sekä luotettava.
Mitä naiset arvostatte miehessä eniten
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tommonen satujen prinssikö? Ihan syystäkin niitä löytyy vain saduista.
- Anonyymi
Mulla kyllä on sellainen.
- Anonyymi
Pitää olla iso molo ja että jaksaa sänkyhommissa niin, että nainen saa monta orgasmia puolessa tunnissa.Lihaksikas kroppa ei ole pahitteeksi,pollan ei tarvitse loistaa,komea pärstä tuo plussaa,tumma.Ei taipumuksia mustasukkaisuuteen,ei omistushaluinen,saa olla tyhmä,mutta hellä pitää olla ja rikas.
- Anonyymi
Jopa mummoni sanoi tänään 60 vuoden avioliiton kokemuksella. Että sulla on kyllä hyvä ja rauhallinen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää olla iso molo ja että jaksaa sänkyhommissa niin, että nainen saa monta orgasmia puolessa tunnissa.Lihaksikas kroppa ei ole pahitteeksi,pollan ei tarvitse loistaa,komea pärstä tuo plussaa,tumma.Ei taipumuksia mustasukkaisuuteen,ei omistushaluinen,saa olla tyhmä,mutta hellä pitää olla ja rikas.
Ja tämän kirjoittaja ei varmaankaan ole mies..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa mummoni sanoi tänään 60 vuoden avioliiton kokemuksella. Että sulla on kyllä hyvä ja rauhallinen mies.
Jos kelpaa "Lapsenlapselle,niin miksei Mummollekin?
Mummot sen tietävät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kelpaa "Lapsenlapselle,niin miksei Mummollekin?
Mummot sen tietävät.Niinpä ja mummot sanoo juuri ne oikeat asiat oikealla hetkellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän kirjoittaja ei varmaankaan ole mies..
Kyllä on mies, kirjoittaa todnäk sellaisesta asiasta mitä itsellä ei ole, tohtorin epäilys ei tieto
- Anonyymi
Ei,olen nainen ja kaunis sellainen.
- Anonyymi
Ole vaan.Kaipa jokainen arvostaa eri asioita. Siksipä kysyikin.
- Anonyymi
Minä arvostan ehdottomasti sellaista luotettavaa, harkitsevaa ja rehellistä luonnetta. Sen sijaan sellaisen hitaalla tavalla rauhallisen miehen kanssa luonteeni ei sovi yksiin. Olin useammanvuoden yksissä erään "hitaan hämäläisen" kanssa ja se ei vain toiminut. Itse olen tempperamentiltani ja ajatuksenjuoksultani paljon nopeampaa tyyppiä. Hän ei siis ollut mitenkään tyhmä, olipahan vain todella rauhallinen.
Arvostan suuresti myös älyä, erityisesti tunneälyä. Kirjaviisautta ei välttämättä tarvitse olla, vaikka olisihan se kiva. Sellainen mies, jonka kanssa kaikkea ei tarvitse vääntää rautalangasta, sanavalmis ja nopea tajuamaan asioita ... tiedän, että sellaisia on olemassa. - Anonyymi
Laumasta poispäin omaa tietä kulkeva, ei hae periaatteessa hyväksyntää oikein mistään ja keltään sellaista ihmistä voi arvostaa ja jos faktatkin viittii vielä tarkistaa niin jopas
- Anonyymi
Hyväksyntä tulee oikeosta arvoista omaa ne tai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyntä tulee oikeosta arvoista omaa ne tai ei.
Oikeat veriarvot hyväksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770