En ole ketään halunnut elämääni, enkä ole ees kuvitellut, että joku mua haluaisi.
Sitten tuli tämä ihastus ja aloinkin kaivata jotain säpinää harmaaseen elämään.
Katsoin äsken itseäni hissin peilistä ja jotenkin tuli sellainen olo, että oon ihan ok. Ihan tykkäsin. Jotenkin sitä on ollut niin lössähtänyt, elänyt epäterveellisesti ja jättänyt ulkonäön muiden huoleksi. Pitänyt itseään ihan ruumiina. Mutta ei tässä mihinkään hautaan vielä ollakaan menossa. Kevättä rinnoissa vähän etuajassa.
Luonnehan mulla on pelkkää kultaa aina ollutkin:D
Ajattelin jos painelisin Tinderiin tai jotain
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kevättä rinnassa, sanopa muuta kun tämä mies on mieleltään täysin keväässä vaikka päivän valoisa aika vähenee vielä viikon verran ja eletään vuodenkierrossa pimeintä ajanjaksoa. :D Tunnemyrskyn aiheuttajan maailman ihanin nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694