Homolehden lukemisesta seurasi ero

Anonyymi

Ihan totaaliset kilarit sain kun avasin sen kummemmin ajattelematta vessan oven hakeakseni hammasharjan ja vessassa istui pöntöllä mieheni siitin kädessä ja Goldmedal Homosexual niminen lehti toisessa kädessä. Meni ihan hämilleen ja alkoi änkyttämään jotain. Minulla löi niin raivot päälle että haukuin miehen hinttariksi ja sanoin että saa pakata kamansa. Nyt tekisi mieli tehdä sovinto ja palata yhteen mutta en tiedä miten. En haluaisi olla sinkku. Ärsyttää tosin vieläkin se homolehden lukeminen mutta voihan siihen olla joku syy miksi semmoista lukee.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarinasta vie hieman uskottavuutta tuo, että joku lukisi vielä paperisia graafisia julkaisuja.

• Anonyymi

Ehkä se oli hänen ensimmäinen trolli-yritelmänsä. Annetaan anteeksi pikku hamat.

• Siis aloittaja veti kilarit kun homokaverinsa luki homolehteä? Sekavaa menoa.

• Anonyymi

Partainen kaveri heippa! Muistitko ajaa partasi koska kun parrakas nainen laulaa silloin vasta parodia loppuu, eli aja siis partasi!

- Parta on luuserin merkki aina ja iankaikkisesti, kaljupää on miehen merkki.

Noh eniveis, partatussu senkin veis D

• Anonyymi

Mitä ovat "homolehdet"? ei aavistusta, tyttölehdet tiedän kuten playboy ja hustler... nämä ovat ilmeisesti jonkun "viinamiehen" suosikkilehtiä sitten, jotain sellaista luulisin.

Aika hyvä juttu tämä Ozzyn levyltä: Devil's Daughter, levyn nimi No Rest For The Wicked, eli tällaisia, joo pitää tuolla tavoin tietystikin kahlita lapsia jos ISIS-leireiltä tuodaan, kun ovat paholaisnaisten lapsia....

• Anonyymi

Jos yllättäisin Darkkiksen lukemasta homolehteä se olisi sitten siinä.
      t. Youssuf

• Anonyymi

Olisitko mustasukkainen lehdelle?

• Anonyymi

Sehän on ihan oikein, homous on perverssiä ja sairasta

• Anonyymi

Eii ole. Ihan normaalia se on.

• Anonyymi

Päivitä kertomus nykyaikaan. Eli miehesi katsoi vessassa kännykältä siitin tanassa ja kiimatippa kärjessä chatcamilta kuinka homot kairasivat toisiaan real time.

• Anonyymi

Joo parta-tussuja ei tarvita naamioineen enää Suomen valtioon.... ja kaikenlaiset parrat ja tussut parrassa ja musta kaavutkin...

Jihad-parta-tussuja joo EIj.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hän on vapaasieluinen bi, onnitteluni hänestä. 😇

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      71
      1690
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1285
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1048
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1040
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      894
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      872
    Aihe