Kumpi on sinulle merkityksellisempää, se että kaipaamasi omistaa runsaasti tietoa eri asioista ja alueilta vai se, että hänellä on runsaasti rakkautta sinua kohtaan?
Kysyy eräsepävarma, joka ei omista tietopankkia.
Jäniksen selässä
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minun mielestäni rakkaus on tärkeämoää.
- Anonyymi
Rakkaus. Vittu muulla väliä
- Anonyymi
no rakkaus tietysti. Hölmö kysymyskin. Tietoa saa googlesta, ei sitä kukaan enää opettele :)
- Anonyymi
Rakkaus on tärkeintä.
🌠 - Anonyymi
Se että rakastaisi. Hän kelpaa minulle sellaisena kuin on.
- Anonyymi
Rakkaus on tärkein ominaisuus. Kaikkea muuta voi kehittää kiinnostuksensa mukaisesti. Mutta rakkaus on kultaakin tärkeämpää ja rikkaampaa.
- Anonyymi
Ei kai itse tieto mutta ihmisen kyky soveltaa asioita. Jos on liian yksinkertainen, niin jaksaisi. Kun se seksi ei kuitenkaan ole ykkösjuttu.
- Anonyymi
Eli rakkaus?
- Anonyymi
Odotan ehkä ihan liikaa naiselta. Siis kun olen itse ihan hullu opiskelemaan, miettimään ja kuvittelemaan kaikkea. Naisen on hyvä olla enemmän arkinen. Mutta tykkään kyllä siitä, että naista ei pelota puhua vaikeista asioista joita ei ehkä ymmärrä. Voi sitten puhua minulle yksinkertaisista asioista joita minä en ymmärrä. Rakastava luonne on tärkeämpi. Jos olen surullinen haluan halin.
- Anonyymi
Millaisia asioita pidät yksinkertaisina?
- Anonyymi
Kuulostat Myhveröltä. Nainen saa puhua vaikeita ja sinä yksinkertaisia... Mitähän teistäkin tulisi yhdessä? Jonkunlainen hyvä komboko? Yst. terv. Kaisla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisia asioita pidät yksinkertaisina?
Halusin vaan tuoda esille sen, että me "oppineet" ollaan helposti ylimielisiä vaikka tosiasia on se, että maailmassa on niin paljon tiedettävää, että lopulta kaikki on tyhmiä ja tietämättömiä. Nainen tietää sen mitä tietää js minä sen mitä tiedän. Toisessa ihmisessä on kuitenkin aika paljon enemmän kuin tuhannessa kirjassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat Myhveröltä. Nainen saa puhua vaikeita ja sinä yksinkertaisia... Mitähän teistäkin tulisi yhdessä? Jonkunlainen hyvä komboko? Yst. terv. Kaisla
Joo. Tulisi meistä. Sellainen toisiaan täydentävä kombo. Naisen täytyy olla maltillinen kanssani. Olen niin avuton monissa asioissa. Suuttuisikin minuun varmasti. En osaa kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Tulisi meistä. Sellainen toisiaan täydentävä kombo. Naisen täytyy olla maltillinen kanssani. Olen niin avuton monissa asioissa. Suuttuisikin minuun varmasti. En osaa kaikkea.
Maltillisuutta tarvitaan puolin ja toisin. Suuttuminen ei auttane asiaa. Jos jätät ne kaapin ovet ja uunin luukun auki niin minä laitan ne kiinni. Se on se kombo... 🤭😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin vaan tuoda esille sen, että me "oppineet" ollaan helposti ylimielisiä vaikka tosiasia on se, että maailmassa on niin paljon tiedettävää, että lopulta kaikki on tyhmiä ja tietämättömiä. Nainen tietää sen mitä tietää js minä sen mitä tiedän. Toisessa ihmisessä on kuitenkin aika paljon enemmän kuin tuhannessa kirjassa.
Onko sinusta ihmiset loppujen lopuksi samankaltaisia? Enkä tarkoita nyt yksistään perustarpeiden ja ulkomuodon suhteen vaan reagouvatko ihmuset yleensä örsykkeisiin aika lailla samankaltaisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maltillisuutta tarvitaan puolin ja toisin. Suuttuminen ei auttane asiaa. Jos jätät ne kaapin ovet ja uunin luukun auki niin minä laitan ne kiinni. Se on se kombo... 🤭😂🤣
Joo, niin tarvitaan. Aina ei voi toiselle suuttua jos toinen ei jotain tiedä tai unohtaa jotakin. Mutta joskus täytyy olla valmis kuulemaan jos toista jokin harmittaa omassa toiminnassa myös. Lupa suuttua kuuluu rakkauteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinusta ihmiset loppujen lopuksi samankaltaisia? Enkä tarkoita nyt yksistään perustarpeiden ja ulkomuodon suhteen vaan reagouvatko ihmuset yleensä örsykkeisiin aika lailla samankaltaisesti?
Uskon että jokaisella ihmisellä on ikuinen sielu, jonka lävitse ajatukset kulkevat. Sielusi on se joka reagoi ajatuksiin ja saa aikaan tunteet. Se missä tilassa sielu on vaikuttaa eniten siihen miten ihminen reagoi ärsykkeisiin. Aivot ovat kuin tietokone ja tietoisuus on aivojen käyttöjärjestelmä (Windows/MAC/Linux jne).
- Anonyymi
Naisena haluan mieheltä. Varakkuutta, johtajuutta, ihanaa rakkautta.
- Anonyymi
Olen tiedonhaluinen nainen ja arvostan ihmisiä joita kiinnostaa itsensä kehittäminen ja uusien asioiden oppiminen ja tietynlainen haasteellisuus. Ihmisellä on kyky rakastaa, jos on lapsena saanut osakseen rakkautta. En lähtisi näitä vastakkainasettelemaan. Rakkaus ei myöskään pysy yllä ilman toisen ihmisen arvostusta!
- Anonyymi
Onhan hyvä yleistieto erittäin positiivinen asia koska pidän fiksuista ihmisistä, mutta rakkaus kyllä on sitäkin tärkeämpää. En tosi usko, että voisin edes ihastua kehenkään yksinkertaiseen tai jopa tyhmään tyyppiin.
- Anonyymi
Mitä fiksuus sinusta tarkoittaa?
- Anonyymi
Se, että hän on lämmin ihminen joka välittää muista ihmisistä ja kunnioittaa elämää ja rakkautta. Olen elämäni aikana saanut kunnian tuntea kaksi ihmistä, jotka täyttävät nämä asiat kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Rakkaus. Ei se tieto, vaan looginen päättelykyky. Ja sitä hänellä on riittävästi. Miehelle tämä.
- Anonyymi
Vastaus on sydämmessä, mitä saa itsekin tutkiskella.
- Anonyymi
Minuun tehdään vaikutus tiedolla ja olemuksella.. Jokainen tietää, että rakkaus on jo itsessään tiedettä🙈
- Anonyymi
On joo. Rakettitiedettä 😂
- Anonyymi
Molempi parempi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475515Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612476Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181910Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1481782No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361652- 171643
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771098Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281089