Miksi kaiken tämän pahan olon alla, kiusatuksi ja parjatuksi joutuneena on edelleen tämä tunne sinua kohtaan. En voi käsittää. Aivan kuin joku istuisi vieressäni ja kertoisi, et ole tällainen. Olet vain loukattu, ajettu ahtaalle ja voit koko ajan huonosti. Niin minäkin...nyt.
Miksi loukkaat ja silti...
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai loukkaaminen ole palstalla? Itse olen vanhingossa loukannut toiminnallani irl.
- Anonyymi
Ihan tosielämästä kyse nyt. Irl as you said it. Mutta sinusta ei nyt kyse. Ei varmasti kuulu sanavarastoon irl.
- Anonyymi
En minä sinua loukkaa, älä usko muiden puheita, he yrittävät tuhota kaiken. En ole sellainen.
- Anonyymi
Minä en koskaan loukkaa ketään tarkoituksellisesti. En ole vielä nähnyt siihen syytä.
- Anonyymi
Ehkä sitä kyllästyttää sun mielenhäiriö, että tänne kirjoittaminen on oikeata elämää.. joku tajunnanjuttu on vinksallaan, jos kuvittelee että tässä nyt asiat laitetaan mallilleen, mitä omassa päässä liikkuu.
- Anonyymi
Kyllä, mielenhäiriö täytyykin olla kun välittää pahimmasta arvostelijastaan näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, mielenhäiriö täytyykin olla kun välittää pahimmasta arvostelijastaan näin.
Että vituttaa se että joutuu lukemaan noita täältä, kun itse en voi omista asioistani tänne kertoa. Tarkoitan, että tulee olo, että on jotenkin vastuussa jonkun ihmisen tunnemaailmasta, ihmisen, jota näkee kerran vuodessa. Minä en tästä rakkaussuhteeksi muutu, jos en rakkaussuhdetta halua ja rakastunut ole!!!!!!!!!!!
Tämä on keskustelupalsta, jos haluat johonkin ihmiseen tuntuman, niin tutustu siihen. Ja jos tutustumisesta ei tule mitään, niin siirry uuteen, jossain vaiheessa. Totta kai silloin on paska olo kun on paska olo, ja tuntuu, ettei olo koskaan hyväksi muutu. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa. Sulla on elämä vielä viiden, kymmenen ja viidentoista vuoden päästä. Ja hirveästi aihetta olla asioista myös kiitollinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi edellinen.
Mua ahdistaa toi vaan tosi paljon. Ja olen alunperin todella loukkaantunut sulle jostain, mitä yli vuosi sitten tänne kirjoitit yksinkertaisten oletustesi pohjalta.
- En kirjoita asiasta enää mitään tänne, olen sanottavani sanonut.
- vähän kun aikaa kuluu, niin ei enää ahdista.
- en ole aktiivinen palstalainen, elämäni on muualla.
- Anonyymi
Kerro, mitä hän tehnyt? Onko hän mies vai nainen?
- Anonyymi
Mies on. Tai en tiedä enää mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies on. Tai en tiedä enää mitään..
mutooks… gei
- Anonyymi
TosiAsiaa
- Anonyymi
Kyllä sä käsität, älä heittäydy idiootksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sä käsität, älä heittäydy idiootksi.
Ei ollut aloittaneelta tämä.
- Anonyymi
Kaikkia on loukattu.
Ja jos puhun että ei oo persettä niin tarkoitan sillä vaan itseäni.
Ei perseetön voi synnyttää.
Enkä tykkää edes lapsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740