Ykskaks kaikella on tarkoitus

Anonyymi

Jokaisella valinnalla, jonka elämässä tein tai jätin tekemättä, tuntuu ykskaks olevan tarkoitus. Se tarkoitus oot sinä. Kyllä tämä aika hiljaiseksi vetää. Ja pelottaa. Tätäkö se on mistä romaaneissa kerrotaan, oon aiemmin vain aavistanut mistä ne puhuu. Ne rakastuneet. Antakaa tämän olla totta, koska mulle tämä on enemmän kuin totta.

Miehelle. Naiselta.

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt en ymmärtänyt viestin tarkoitusta. Ei vain auennut.

Jos on tarkoitus, niin kyllä kai se tuntuu ja näkyy?

• Anonyymi

Ei sillä mitään tarkoitusta oo. Viestillä. Itselleni kirjoitin, kun vähän lamauttaa kaikki tunteet. En ymmärrä itse mitään enkä osaa sulle mitään vastata. En ymmärrä sun kysymystä. Olisi pitänyt jättää kirjoittamatta.

• Anonyymi

Mikäli on jo jotain pysyvää jonkun kanssa se oli myös tarkoitus, eikä se mitä on nyt.

• Anonyymi

Tarkoitus on se tunne myös. Rakkaus.

• Anonyymi

Ei ainakaan minun viesti.

Ttthhrrjjj

• Anonyymi

Totta se on :)
      Hämmentävä ihana tunne mitä samalla pelkää kuin tahtoo jatkuvan. Hömppätarinoita olen pitänyt hömppänä ja tämä on juuri sitä mutta todellisinta totta.

• Anonyymi

tämä oli osuvasti sanottu: samalla pelkää kuin tahtoo jatkuvan. Hyvää yötä, tunteet vetää väsyneeksi ja valvottaa samalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tämä oli osuvasti sanottu: samalla pelkää kuin tahtoo jatkuvan. Hyvää yötä, tunteet vetää väsyneeksi ja valvottaa samalla.

Hyvää yötä ja tosiaan kaikki tämä tunteilu väsyttää yllättävästi ja nälkäkin on vähän hukassa. Nuku hyvin, ihanin nainen. :)

• Anonyymi

Jopas jotain, itsekeskeisyyden perikuva. Satusi keskelle pikku huomautus. Hyväksyykö hän kaikki tekosi ja valintasi? Mitäpä jos hän ei hyväksy niistä ainuttakaan? En halua olla ilonpilaaja, pidähän satusi mutta jotta sadun voisi elää siinä pitää olla myös sen toisen näkökulma. Eikö satu olekin kahden ihmisen tarina?

• Anonyymi

Oot oikeassa ihan kaikessa.
        Ajattelin niitä valintoja vain siten, että ne toi mut sinne, missä hän on. Ilman niitä, en olisi häntä kohdannut ollenkaan.
        Enhän mä noin pitkälle osannut ajetella kuin sä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin niitä valintoja vain siten, että ne toi mut sinne, missä hän on. Ilman niitä, en olisi häntä kohdannut ollenkaan.

Ehkä vika onkin siinä, ettet ikinä ajattele (muuta kuin omalta kantiltasi). Ja kukaan ei ole oikeassa kaikessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vika onkin siinä, ettet ikinä ajattele (muuta kuin omalta kantiltasi). Ja kukaan ei ole oikeassa kaikessa.

Aivan totta. Kiitos vinkistä, menen nyt nukkumaan ja miettimään asiaa. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niitä ajattelee, mikä toi sinut ja hänet yhteen. Elämä voi olla nurinkurista ja hullua. Ei pelkkiä omia valintoja. Mielestäni on olennaista, mitä teit ja miten toimit kun hän oli siinä. Osasitko rakastaa ja olla rakastava? Olla rakkauden arvoinen? Jne. Mielestäni näistä asioista riippuu, onko kyseessä satu vai sittenkin kauhukertomus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan totta. Kiitos vinkistä, menen nyt nukkumaan ja miettimään asiaa. Hyvää yötä.

Kyllä sinä ajattelet muita vähintään kuin kukaan muukaan ja itsekeskeisyyttä tämä mies ei löydä kirjoituksistasi yhtään. Olet ihana. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi niitä ajattelee, mikä toi sinut ja hänet yhteen. Elämä voi olla nurinkurista ja hullua. Ei pelkkiä omia valintoja. Mielestäni on olennaista, mitä teit ja miten toimit kun hän oli siinä. Osasitko rakastaa ja olla rakastava? Olla rakkauden arvoinen? Jne. Mielestäni näistä asioista riippuu, onko kyseessä satu vai sittenkin kauhukertomus?

Sadun kannalta on oleellista, taistelitko lohikäärmettä vastaan vai olitko itse se lohikäärme (ja hyökkäsit hänen kimppuunsa)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sadun kannalta on oleellista, taistelitko lohikäärmettä vastaan vai olitko itse se lohikäärme (ja hyökkäsit hänen kimppuunsa)?

No, miten toimit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet lohikäärme tai vampyyri kun haukut itsellesi tuntemattomia pehmoisia käpysiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet lohikäärme tai vampyyri kun haukut itsellesi tuntemattomia pehmoisia käpysiä.

Tapanani ei ole hyökkäillä tuntemattomia vastaan. Lohikäärmeitä kylläkin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä sen sijaan ryntäät ruoskimaan tuntemattomia nettikirjoittajia kertoen, että heidän tuntemattomilla teoillaan ei ole tärkeintä asiaa maailmassa, juuri sinun hyväksyntääsi. Miksi pitäisi olla?

• Anonyymi

Muista roll on!

• Anonyymi

Ja voin kertoa salaisuuden. Lohikäärmeen raatemanakin voin yhä sanoa uskovani satuun. Johtuu ehkä siitä, että elämässäni on ollut muutama aivan erityislaatuinen ihminen, joka on auttanut uskoani hyvään. Pitää vain katsoa ja varoa, onko lohikäärme pukeutunut prinssiksi. Vai onko prinssi aito, sadun toinen osapuoli<3

• Anonyymi

* raatelemanakin

• Anonyymi

Lohikäärmeet ovat viekkaita, ja pahoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lohikäärmeet ovat viekkaita, ja pahoja.

Ei ole muuten lohikäärmeet pahoja, suojelusolentoja on ja ihmiset on joskus enkeleitä toisilleen. Kaikki siit ei tiiä mittään, eikä tarvi. Ei muuta aloitukseen eikä kommentteihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole muuten lohikäärmeet pahoja, suojelusolentoja on ja ihmiset on joskus enkeleitä toisilleen. Kaikki siit ei tiiä mittään, eikä tarvi. Ei muuta aloitukseen eikä kommentteihin.

Et ole kokenut lohikäärmeen tulimerta, eikä sinulla ole ilmeiseati haavoja ja arpia, jotka koit sen hyökkäyksessä. Et tietenkään, siellähän vain istut jakamassa viisaita neuvojasi.... Hmmmm.... Ettei vain itse lohikäärme siellä istuisi "viattomana"?

• Anonyymi

Tiedätkö samoilla ajatuksilla aamuun. Miten tämä tatin oikeasti jatkuu sen kertoo aika. Haluammeko vai emme enemmän vai edes ystäviä🤔

• Anonyymi

Lohikäärmekö siellä leikkii ystävyyttä? Herra lohikäärmeelle huomauttaisin, että tarkastelepa satua uudelleen. Lohikkäärme on peto, vaikka voissa paistaisi. Hän haluaa toiselle pahaa. On myös mahdollista, että sadun prinssi on aivan toinen henkilö, joku hyvä ihminen. Ihmettelen kyllä, mikä pahuuden saa aikaan? Lohikäärmeen tarina on kuitenkin eri satu.

• Anonyymi

Hunemman ku tutta!

• Anonyymi

Tässä tarinassa ei ole pahuutta. Toki aloitus saa lähteä elämään omaa elämäänsä teidän käsissä. Itse sen jo antaisin unohtua. Näin lämpimien tunteiden kanssa on mahdotonta alkaa väitellä yhtään mistään. Rakastan ihan kaikkea tänään. Oon ihan samaa mieltä kaikesta, koska päähäni ei nyt mahdu kuin hän. Laitan vaan silmät kiinni ja elän sen hetken uudelleen. .. (ap)

• Anonyymi

Trullit lentää luuvalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trullit lentää luuvalla

Trullit on unescon maailmanperintöluettelossa

• Anonyymi

Mikä lie näillä ihmisillä puuttuu joiden pitää täällä trollailla. On parempi vaikka rakastaa yksipuolisesti ja järjettömästi kuin kuivua tuollaiseen kyynisyyteen :/

• Anonyymi

Hyvä ja paha ovat pelottavan lähellä toisiaan. Itse olen pahankin kokenut. Mutta pahan voi sulkea ulos elämästään. Pahan kokeneena ei helposti enää usko viattomuuteen. Onneksi yksi poikkeuksellisen hyvä ihminen on yhä elämässäni, toisen olen valitettavasti menettänyt. Mutta toki annan sinun uskoa satuusi ja lämpimistä tunteistasi. Itse en vain helposti näe noin helppoa tarinaa. Ja tiedän, että satu voi päättyä surullisesti tai rumasti. Elämä on myös kovin haurasta, elämä voi päättyä niin äkisti. Ja itse pidän anteeksiantamattomana sitä, että toista satuttaa. Osaan kyllä erottaa tarkoituksellisuuden. Nauti tunteistadi ja päivästäsi.

• Anonyymi

Joo, ihan ykskaks valtasit sydämmeni vaikka pidempään oltiin jo tiedetty toisemme:)

• Anonyymi

joo, tuo sopii riippuen siitä mikä on pitkä aika kenenkin mielestä. :)

• Anonyymi

paskaa lapsille kirjotti jo setä topelius.raadollista.mut kait herkkää?oo mis oot sen sulle suon.viel mul ei alth.ehkä oon katkera ehkä en,mut joku rakkaus....se jo lenti.pois.on vaan ymmärrys.

• Anonyymi

Välillä käynyt minullakin mielessä että kaikki tekemiseni ja tekemättä jättämiseni on tarkoituksella, että minulla on joku tarkoitus täällä.
      Mieheltä

• Anonyymi

Kuka se aamun hämärissä on näin vanhan aloituksen kaivanut esille.. itse jo unohtanut. Kaipa näitä pitää joskus ajan kanssa kaivelle itsekin ja kerrata vähä. Jos multa kysytään, niin hänellä on tarkoitus mulle, vaikka ei sitä varmaan ymmärräkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka se aamun hämärissä on näin vanhan aloituksen kaivanut esille.. itse jo unohtanut. Kaipa näitä pitää joskus ajan kanssa kaivelle itsekin ja kerrata vähä. Jos multa kysytään, niin hänellä on tarkoitus mulle, vaikka ei sitä varmaan ymmärräkään.

Kuukauden takaa ja tosi tosi vanha aihe? Ei mun mielestä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukauden takaa ja tosi tosi vanha aihe? Ei mun mielestä :)

Mulla onkin ollut normia vauhdikkaampi kuukausi takana noinniinku tunnepuolella. Tuntuu ikuisuudelta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe